AndroidHealthClinic

Schijtnummer?

Jonko

Colossal Veteran
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
2
Wat vind jij nou een ongelovelijk schijtnummer, en dan bedoel ik een liedje dat zo slecht dat het "bijna" laxerend zou gaan werken? Je mag er meer als 1 noemen.

Voor mij is het bijna elk nummer dat uitgebracht is door the Backstreet jochies en vergelijkbare boybands.

Anna en Bot (ofzoiets)

Alles van Jean-Paul
Dat nummer van Bono en Mary J Blige, dat wijf blijft maar schreeuwen.
Chakira- Hips don't lie, dat mens kan echt niet zingen.

Dat liedje Crazy van barkley ofzo? Echt een klote schijt nummer, kan me niet inbeelden waarom mensen dat goed vinden :windup:

Hell yeah! Die Jean Paul :mad: ik haat die gast....

Toppertje
Alles van Jantje Smit, Weber, Bouwer, Roelvink, Albers en andere zingende kampers.

sean-paul is cooool man

JEAN-PAUL SUCKS
En pizz:) a van A van Duin

Sean Paul hier ook.
Ieder nummer lijkt op elkaar, geen hond die weet wat hij brabbelt.

Heb er nog eentje, komt zo op de radio hoor ik net :mad:.... Die gehakt knuppel..... Paradijs bij het dashboardlichtje.

Daar wordt ik echt gelijk depri van en hij duurt nog 8min ook :(

Klaaswitz zei:

Uhuh!
Vooral van de totaal nietszeggende tekst verzakt mijn prostaat iedere keer weer een stukje meer...

Ook dat achtelijke 'toppertje' staat hoog op de nominatielijst, maar mijn persoonlijk ergste van dit moment is het nieuwe liedje van Ilse de Lange. Ik weet niet hoe het heet en afgezien van het feit dat Ilse verder wel een snoepje is en heus wel kan zingen, krijg ik echt de stuipen als ze rare uithalen in dat nummer doet.. :scheet:

Ik luister overigens alleen Radio 2 om al het hersenloze gedreutel van hedentendage te ontvluchten, maar ook hier ontkom ik helaas niet aan bepaalde schijtnummers,...

RexMundi zei:
Toppertje
Alles van Jantje Smit, Weber, Bouwer, Roelvink, Albers en andere zingende kampers.

Word! En alles van Ana(l)stacia, kolere wat heeft die trut een irritante stem. Ik word spontaan agressief als ik haar hoor zingen.

haha de volgende keer steek ik mn pik in haar strot, meschien klinkt ze dan beter.

En zo niet wordt ik toch lekker gepijpt!:aai:

Terug
Naar boven