Fitness Seller

Schijtnummer?

• Topic Starter Topic Starter
akiraC zei:
Alles van:

-Maroon 5
-Pink
-Anastacia
-James Blunt
-Keane
-Lordi - Hard rock haleluja
-Juanes
-Softe kerels die zich tegenwoordig rappers noemen (denk maar aan de tegenwoordige Snoop Dogg die met Justin Timberlake samenwerkt of andere kerels met nichtennummers)
-Black Eyed Peas
-Within Temptation
- BOB SINCLAIR met zijn klote FLUITLIEDJES
-Alles van Coldplay
-Mattafix - Big City Life, wat een SCHIJTNUMMER
-Elk liedje van Crazy Frog
-Christoff- Eenmaal komt voor jou die dag
-Paris Hilton - Stars are blind, k*tNUMMER
-Sean Paul- Never gonna be the same
- Alles wat gecoverd wordt
-Ruslana - Wild dances
-Artiesten voor tsunami 12-12 - geef een teken

Ik heb er nog veel vergeten
das een flinke lijst :eek:

Ik vind de BEP's wel meevallen [geil wijf ook :p], pump it vond ik ook wel wat hebben van hun.
die nieuwe van Xtina vind ik wel leuk eigenlijk... :o en de clip van die van Paris Hilton vind ik ook wel.....leuk... :lick: :D

Stars are blind is juist geil, elke keer al hoor ik dat nummer denk ik aan haar geile hoofd en homevideo:D

*aaaaaaaaah droomt weg*

Paris hilton - Stars are blind.

Weer zo'n rijk bitchie wat zo beroemd word -.-

Kom op Coldplay is toch wel steengoede muziek hoor evenals Snoopdogg, die gast heeft wel wat relaxte songs vind ik eerlijk gezegd. Maar ik kan echt NIET tegen ROOD. DAT is pas een hoerig nummer!

ja, echt. dat zeiknummer gaat er over dat hij een meisje wil afpakken van een andere gozer (luister maar eens).
Ik zou die gozer zijn stembanden graag uit zijn strot rukken met die zeikerige piepstem van hem. En hoe hij ook in de camera kijkt...:kots:

verder:
- alle R & B.
- alle urban.
- 50 cent.
- the game. (ja, nu weet ik wel dat je uit de hood komt, en je alle bitches doet in de club met een fles crystal in je aars ofzo iets. verzin eens wat nieuws).
- alle liedjes waarin de stem vervormd wordt met een computer, zoals in dat enorme k*tlied van Cher voor een poos terug.

Alles van coldplay
met zijn janetterig gekweel

Matt pokora

(franse blanke rapper)

ik kan die niet af

Coldgay en James c*nt vind ik beiden dramatisch :P

Toppertje en Boten Anna ofzoiets vind ik gewoon grappig _O_

nee, ik ben bang dat ik haar per ongeluk een ledemaat afbreek tijdens het nken.
En ze is zo enorm dom dat ik denk dat het wel een ernstige afwijking moet zijn (dadelijk is het nog besmettelijk want je ziet het wel vaker bij hele rijke en beroemde mensen).
En ze heeft geen knap gezicht.
Best erg eigenlijk, ze is graatmager, niet echt knap en heeft geen karakter.
Ik ben blij voor haar dat ze in ieder geval wel heel veel spullen enzo kan kopen.

ik vind alle muziek in de top 40 100% ruk. En ik weet geeneens wat er in die top 40 staat, kan je nagaan. :D

Wie is jean-paul en chakira?

alles van jean paul wat een buttmuziek

• Topic Starter Topic Starter
nee, ik ben bang dat ik haar per ongeluk een ledemaat afbreek tijdens het nken.
En ze is zo enorm dom dat ik denk dat het wel een ernstige afwijking moet zijn (dadelijk is het nog besmettelijk want je ziet het wel vaker bij hele rijke en beroemde mensen).
En ze heeft geen knap gezicht.
Best erg eigenlijk, ze is graatmager, niet echt knap en heeft geen karakter.
Ik ben blij voor haar dat ze in ieder geval wel heel veel spullen enzo kan kopen.

ik vind alle muziek in de top 40 100% ruk. En ik weet geeneens wat er in die top 40 staat, kan je nagaan. :D
ja maar... geen grondige reden waarom je der niet zou palen dus? :p

Wat heeft iedereen toch tegen sean paul? ??? vind zn muziek niet eens zo slecht :)

James Blunt/c*nt allebei geen slechte namen :D

Terug
Naar boven