MuscleMeat

schouderklachtenvraag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

  • Topic starter at4
  • Startdatum
  • Reacties 8
  • Weergaven 970
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

at4

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2004
Berichten
16
Waardering
0
???
hallo

ik heb een vraagj train al een hele tijd maar heb al weer een paar maanden last van een steeds vaker terug kerende schouder klacht .
de oefeningen die ik doe voor schouders zijn ;overheadpress,frontpress,en de klacht word het heftigst bij sideraises ik doe deze spiergroep alweer een tijdje rustig aan maar blijft terugkomen de pijn zit in m,n linker arm waar de schouder pees met de arm verbindt.

tips en revalidatieideen ??????????????.

at4.
 
Poeh vaag verhaal....

Vertel eens wat meer. Wanneer heb je het meest last ('s morgens of 's avonds?)
wat provoceert de pijn? (alleen met trainen of ook in rust??)
Wat gebruik je tegen de pijn? Kan je de pijn beschrijven? (zeurend, stekend, dof....)
Heb je eerder schouderklachten gehad?? (zoja wat voor en wat is er aan gedaan?)
Is je schouder dik geweest of rood of warm of alle drie??
Heb je uitstraling naar je bovenarm of hand?
Heb je een stijve nek?
Heb je wel eens een beklemmend gevoel op de borst gehad?
Heb je op dit moment last van hyperventilatie?

Kortom een uitgebreider verhaal zou mij wat meer op weg helpen....

Groeten,
The_Oak
 
Klinkt mij in de oren als een bursitis of slijmbeursontsteking.
 
jah kan een slijmbeurs onsteking zijn.. heb het zelf ook wel eens een tijdje gehad. je kunt beter een paar weken je schouders niet te erg belasten denk ik, als de pijn een heel eind of helemaal weg is gewoon het gewicht in je trainingen langzaam opbouwen en goed naar je lichaam luisteren! toen ging het bij mij ook over. en glutamine nemen helpt ook heb ik me laten vertellen.
 
nou zit ik ook met mijn schouder te tobben.bij mij komt het door het tennissen en daarna heb ik ook streeds weer last...........doet er verder niet toe maar mijn vraag aan EXPLOSIVE is.....wat zou die glutamine in dit verhaal van weer waarde zijn voor het herstel?
 
at4 zei:
???
hallo

ik heb een vraagj train al een hele tijd maar heb al weer een paar maanden last van een steeds vaker terug kerende schouder klacht .
de oefeningen die ik doe voor schouders zijn ;overheadpress,frontpress,en de klacht word het heftigst bij sideraises ik doe deze spiergroep alweer een tijdje rustig aan maar blijft terugkomen de pijn zit in m,n linker arm waar de schouder pees met de arm verbindt.

tips en revalidatieideen ??????????????.

at4.
Gebruik je andere hand eens, ik hoorde van de week dat je vrouwtje zwanger is :D :D !

Geintje kerel..., spreek je van de week wel weer!
 
nou zit ik ook met mijn schouder te tobben.bij mij komt het door het tennissen en daarna heb ik ook streeds weer last...........doet er verder niet toe maar mijn vraag aan EXPLOSIVE is.....wat zou die glutamine in dit verhaal van meer waarde zijn voor het herstel?
 
oefeningen die pijn doen NIET doen eventjes, dan word het alleen maar erger. en ervoor zorgen dat je goed strecht om spanning van de aanhechtingen af te halen.

Vlak borstoefeningen niet uit, bankdrukken is een HELE grote belasting voor je schouders
 
hoi

sorry beetje laat maar toch problemen met de server

de pijn die ik heb straald van me schouder naar me boven arm heb er wel meer last van gehad maar nu kan ik me arm niet eens gelijk met me schouders krijgen .
verder heb ik geen andere klachten zoals die jij bescreef.
hoop dat je hier meer mee kunt.

bedankt. at4
 
Back
Naar boven