AndroidHealthClinic

schroef is lomp

Bezoekers in dit topic

SCREWBEAST

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
15 mrt 2004
Berichten
5.077
Waardering
220
Lengte
1m85
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
Zit ik net mijn havermoutje klaar te maken,eerst zit mijn badjas klem in een la heel mijn badjas uit sta ik daar in mijn adam kostuum,lammellen waren al open komt de buuf net lans lopen:D

Alles klaar wil ik het in de ping zetten,stop ik het in de koelkast.

hoe lomp kanje zijn :D

wie heeft er wel eens meer van dit soort dingen gehad?
 
Haha dombo ben je wel wakker...
 
brain malfunctioning :D

Heb het ook wel af en toe, schenk ik een glas water in zet ik het weer terug in de kast :D .

Me ma helemaal over de zeik haha :cool:
 
ik stond een keer naakt voor me raam deed de lamellen open..oh hallo glazenwasser hahahahaahahahahahaaaaaa :roflol:
 
als de buuf nu opeens vaker langskomt weetje waarom :D

deze acties kunnen inderdaad wel als lomp worden gezien :D
 
Ik heb in een gare bui wel eens gel uit een tube op mijn tandenborstel gesmeerd in plaats van tandpasta. Toen het ding eenmaal in mijn mond zat wist ik het snel genoeg. :D
 
ow ik ben dus niet de eenigste :D
 
Man-Mountain zei:
ik stond een keer naakt voor me raam deed de lamellen open..oh hallo glazenwasser hahahahaahahahahahaaaaaa :roflol:


Die man gelijk naar stichting red een aap bellen :D
 
ik heb dit regelmatig....
bij mij komt het omdat ik gewoon nog niet wakker ben.
lege kommetjes in de magnetron, het kommetje met melk weer terug in de kast zetten waar alle kommetjes staan, mijn brinta staat naast het waspoeder, dus je raad het al...
melk in de waterkoker.... en zo kan ik nog wel even doorgaan....

je bent dus niet de enige hoor :)
 
Mark NL zei:
ik heb dit regelmatig....
bij mij komt het omdat ik gewoon nog niet wakker ben.
lege kommetjes in de magnetron, het kommetje met melk weer terug in de kast zetten waar alle kommetjes staan, mijn brinta staat naast het waspoeder, dus je raad het al...
melk in de waterkoker.... en zo kan ik nog wel even doorgaan....

je bent dus niet de enige hoor :)


Dit klinkt meer als altzheimer ;)
 
het lompste wat ik gedaan heb smorgens.. was dat ik haast had en een shake maakte met brinta.. en toen schuddden en pats de deksel eraf.. Heel mijn keueken en gang onder de whey met brinta...

Pff.. een hele klus om het weer schoon te maken. het zat echt overal.
 
Purple zei:
het lompste wat ik gedaan heb smorgens.. was dat ik haast had en een shake maakte met brinta.. en toen schuddden en pats de deksel eraf.. Heel mijn keueken en gang onder de whey met brinta...

Pff.. een hele klus om het weer schoon te maken. het zat echt overal.


En als je een stukje vergeten ben kan je het er met een hamer af gaan slaan:D
 
geen hamer nodig schroef.. ik ben sterk genoeg... :D
 
Dus de buurvrouw ligt nu op bed met een vinger in haar poes terwijl ze over Schroefjeboefje fantaseert? :D

M’n meisje en ik hebben al weleens fijne coïtus in de woonkamer gehad, overdag, met de gordijnen open.
Dat was ook niet zo snugger. De overbuurman begroet me sindsdien met een XXL grijns op z’n smoel. :rolleyes: :D
 
Weten jullie ook dat je ook door lamellen kan kijken als ze schuin staan ?? ???

Ik zag het pas toen ik door het park achter liep met mijn vriendin en naar mijn huis keek .. :eek:

Mooie poppenkast met gezellig licht .. Me vriendin kon er wel om lachen ;)
 
Regelmatig, maar ik doe alsof het erbij hoort :D
 
Lauw zei:
Dus de buurvrouw ligt nu op bed met een vinger in haar poes terwijl ze over Schroefjeboefje fantaseert? :D

M’n meisje en ik hebben al weleens fijne coïtus in de woonkamer gehad, overdag, met de gordijnen open.
Dat was ook niet zo snugger. De overbuurman begroet me sindsdien met een XXL grijns op z’n smoel. :rolleyes: :D


whehehehe :roflol: :coolnana:
 
ik zoek wel eens mijn bril of pen, en dan heb ik hem gewoon in mijn handen....

ik loop dan wel eens 10 min. te zoeken
 
Back
Naar boven