AndroidHealthClinic

Review Scivation Whey shake - Scivation

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? whey eiwitten met een snelle absorbtie in de spieren en zit bomvol aminozuren zoals BCAA's en L-Glutamine
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? de smaak is geweldig(chocolade)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 20 gram v.t./40 gram n.t.
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, Levering binnen 24 uur, Gratis schakebeker, handige doos erom heen
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 64,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. ik zal geen andere whey meer kopen

Mijn review:
toen ik het goedje binnen kreeg d8 ik van yes zo wat een handige doos alleen de inhoud zit in een klipzak dus met een sluiting gaat erg moeilijk open.

Maar toen de inhoud eruit was gelijk een shake genomen en de smaak is voortreffelijk.

Voor 4.4 kilo d8 ik van het geld is het dubbel en dwars waard.

Heb het voor 8 weken gebruikt en met volle teugen genoten en zeker wel resultaat geboekt zoals lean body dus de spieren zijn wat strakker geworden.

Na vele shakes geprobeerd te hebben springt deze er toch wel uit en de prijs/kwalitietverhouding vind ik erg goed.

Scivation_whey.gif

prijs is natuurlijk super maar heb wel mijn twijfels als de kwaliteit dan wel ok is omdat de prijs zo laag is??

• Topic Starter Topic Starter
prijs is natuurlijk super maar heb wel mijn twijfels als de kwaliteit dan wel ok is omdat de prijs zo laag is??

het is per scoop

104 calorieen
22 gram eiwitten
1 gram koolhydraten
1 gram vet
en veel amino's

maar het merk Scivation word heel erg goed aangeschreven in Amerika

Tja, dan kan je jezelf ook afvragen of je kwaliteit kunt maken door iets een hoge prijs te geven... Blijft gissen.

ja maar 65 euro voor 4.4 kilo is wel heel goedkoop he

super spul....heb het nu al een tijdje, doet wat een whey eiwit moet doen. Heerlijke smaak en kan je lekker mee mixen. Geen zoete troep.

het is per scoop

104 calorieen
22 gram eiwitten
1 gram koolhydraten
1 gram vet
en veel amino's

maar het merk Scivation word heel erg goed aangeschreven in Amerika

je moet niet per scoop kijken maar per 100gram alleen dan kan je vergelijken.

384 kcals
78 gram eiwitten
7,1 gram vet
3,5 gram koolhydraten

Het is een whey met redelijk veel vet en een niet uitblinkend eiwitpercentage. Aan de voedingswaarde kan je zien dat er vrijwel geen isolaat in kan zitten. Een vleugje mss .. dan mogen ze het op het label zetten.

Kijk nooit naar waardes per scoop, reken altijd om naar 100 gram en ga dan vergelijken. Anders weet je niet waar je mee bezig bent.

goedkoop = miskoop

Heb ook even nr deze whey zitten kijken, maar ga gewoon bij m'n whey instant van xxl blijven;)

ik wil..

geen andere whey meer iedereen heeft zo zijn eigen whey toch.

je moet niet per scoop kijken maar per 100gram alleen dan kan je vergelijken.

384 kcals
78 gram eiwitten
7,1 gram vet
3,5 gram koolhydraten

Het is een whey met redelijk veel vet en een niet uitblinkend eiwitpercentage. Aan de voedingswaarde kan je zien dat er vrijwel geen isolaat in kan zitten. Een vleugje mss .. dan mogen ze het op het label zetten.

Kijk nooit naar waardes per scoop, reken altijd om naar 100 gram en ga dan vergelijken. Anders weet je niet waar je mee bezig bent.

Rene hoeveel is die van jouw over de 100 gram gerekend van Whey instant.

Heb ook de scivation whey gekocht en het heeft een heerlijke smaak en lost goed op!

ik lees dat er best wel wat mensen tevreden over zijn. ik heb daarom net een partij ingekocht. alleen de smaak choco was op dit moment vooradig. zal het morgen even op de site zetten.

ik lees dat er best wel wat mensen tevreden over zijn. ik heb daarom net een partij ingekocht. alleen de smaak choco was op dit moment vooradig. zal het morgen even op de site zetten.

goed zo rene het is een goed merk alleen jammer dat er maat 2 smaken vooradig zijn ga nu volgende week over op Dymatize Elite 12 hour protein.

goed zo rene het is een goed merk alleen jammer dat er maat 2 smaken vooradig zijn ga nu volgende week over op Dymatize Elite 12 hour protein.

wij krijgen alleen choco nu.. dat is de enige smaak die er nog is.
dymatize heb ik ook een tijdje verkocht, ik raakt het aan de straatstenen niet kwijt. We hebben die potten toen heel goedkoop weggedaan.
Mss gebeurt hetzelfde wel met die scivation whey :lol:

Terug
Naar boven