AndroidHealthClinic

Review Scivation Whey shake - Scivation

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? whey eiwitten met een snelle absorbtie in de spieren en zit bomvol aminozuren zoals BCAA's en L-Glutamine
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? de smaak is geweldig(chocolade)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 20 gram v.t./40 gram n.t.
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, Levering binnen 24 uur, Gratis schakebeker, handige doos erom heen
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 64,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. ik zal geen andere whey meer kopen

Mijn review:
toen ik het goedje binnen kreeg d8 ik van yes zo wat een handige doos alleen de inhoud zit in een klipzak dus met een sluiting gaat erg moeilijk open.

Maar toen de inhoud eruit was gelijk een shake genomen en de smaak is voortreffelijk.

Voor 4.4 kilo d8 ik van het geld is het dubbel en dwars waard.

Heb het voor 8 weken gebruikt en met volle teugen genoten en zeker wel resultaat geboekt zoals lean body dus de spieren zijn wat strakker geworden.

Na vele shakes geprobeerd te hebben springt deze er toch wel uit en de prijs/kwalitietverhouding vind ik erg goed.

Scivation_whey.gif

Vorige week deze whey binnengekregen in de smaak vanille.

Smaak is goed, wel erg zoet. Het is geen shake die je snel even naar binnen werkt, omdat hij vrij dik wordt. Zit naar mijn mening dus redelijk wat verdikkingsmiddel in.

Wat mij wel tegenvalt, is dat er geen aminozuren-profiel op de verpakking vermeld staat, wel reclame. Ook op de site van Scivation geen info hierover.
Is toch een van de weinige dingen waardoor je kunt vergelijken met andere merken.

Het is toch al een produkt waarvan de kwaliteit moeilijk te bepalen is, dus zorg dan op z'n minst voor degelijke info.

Zal voor mij hoogstwaarschijnlijk niet voor herhaling vatbaar zijn.

Het beste.

Update: gebruik deze whey nu 2 weken en hij staat me nu al tegen.
Ondanks dat hij veel te zoet is, is de smaak niet de reden hiervan.

Weet niet wat het is, maar ik krijg een shake van 200ml magere melk
en 1 scoop bijna niet weg. Ik heb al veel smerige zooi weggewerkt,
dus daar ligt het niet aan.

Krijg ook veel last van mijn buik na het gebruik. Heb al twee keer
een training moeten afbreken door buikkrampen.

Voor mij is deze whey dus helemaal niks en ik heb nog zeker 3KG
staan.:(

Laatst bewerkt:
*Bump*

Goed spul, goedkoop en mixt heerlijk door m'n Brinta! Geen klonters, schuim of chemische nasmaak. Choco is de bomb for sure!

:thumbup:

heb nu twee weken van het goedje en het knalt lekker weg, s ochtends en na de training twee maatscheppen en 50 gram bambix in 400ml melk. Heerlijk:D

€14,75 per kilo is een mooie prijs. Als ie lekker smaakt is het helemaal mooi.

Lost de shake goed op, heb je veel schuim in je beker?

Ik doe 'm door de blender. Dan is de shake lekker romig zonder schuim:cool:

€14,75 per kilo is een mooie prijs. Als ie lekker smaakt is het helemaal mooi.

Lost de shake goed op, heb je veel schuim in je beker?

€14,75 per kilo is een nette prijs en zeker omdat de whey niet schuimt of klontert.. omdat de scivation whey helaas niet altijd op vooraad is bij de importeur hebben we een zeer goed nieuw alternatief Basic Bulk Whey ligt op dezelfde prijsniveau (per 10kg zelfs lager) . top kwaliteit whey concentraat lost perfect op.

ook besteld bij bodyenfitshop voor 59 euro. Vanillie.. en hij smaakt echt heel lekker. klontert niet, lost goed op en die smaak is lekker zacht.

Helaas zat er geen shake bekertje bij mn bestelling:(

ook besteld bij bodyenfitshop voor 59 euro. Vanillie.. en hij smaakt echt heel lekker. klontert niet, lost goed op en die smaak is lekker zacht.

Helaas zat er geen shake bekertje bij mn bestelling:(

Ai:rolleyes: Geef mij het referentienummer van de bestelling maar even door, dan stuur ik je even een shaker na.:)

Die whey is zeker goed en de prijs is niet te kloppen!

ben er tevreden over lekkere smaak(vanille) en het mixt goed geen klonters

€14,75 per kilo is een nette prijs en zeker omdat de whey niet schuimt of klontert.. omdat de scivation whey helaas niet altijd op vooraad is bij de importeur hebben we een zeer goed nieuw alternatief Basic Bulk Whey ligt op dezelfde prijsniveau (per 10kg zelfs lager) . top kwaliteit whey concentraat lost perfect op.

Klinkt weer erg interessant Rene. Denk dat ik hem de volgende keer eens meebestel :meal::zuip:

Als het op smaak aankomt is die Scivation whey echt één van de lekkerste, ook de viscositeit (dikte) is veel hoger dan bij andere shakes.
Als je op een keto dieet zit is dit een hele goede keus.

Dit is de lekkerste shake die ik ooit heb gehad. Vooral die geur brengt tranen in mijn ogen van nostalgie. Het ruikt naar oma's chocolade koekjes. De hele kamer ruikt naar deze geur en dat is geweldig. verder mixt de shake goed en is hij lekker dik. Daarnaast is de prijs perfect!

Door alle positieve posts hier heb ik de chocolade uitvoering van deze whey besteld. Wat een tegenvaller!

Het heeft ergens wel een flauwe chocolade achtige smaak, maar een chemisch smaakje overheerst. Chocolade van bijv. XXL nutrition en Body & Fit eigen merk zijn veel lekkerder. Als je die met melk mengt krijg je echt een milkshake achtige smaak. Deze whey wordt zelfs goor als je het met melk mengt. Met water is het wel weg te tanken.

Goedkoop is duurkoop zullen we maar zeggen. Qua smaak een afrader in ieder geval.

Door alle positieve posts hier heb ik de chocolade uitvoering van deze whey besteld. Wat een tegenvaller!

Het heeft ergens wel een flauwe chocolade achtige smaak, maar een chemisch smaakje overheerst. Chocolade van bijv. XXL nutrition en Body & Fit eigen merk zijn veel lekkerder. Als je die met melk mengt krijg je echt een milkshake achtige smaak. Deze whey wordt zelfs goor als je het met melk mengt. Met water is het wel weg te tanken.

Goedkoop is duurkoop zullen we maar zeggen. Qua smaak een afrader in ieder geval.

We hebben zelf de scivation uit het assortiment gehaald omdat er nadat we met de Basic Bulk Whey kwamen (die op zelfde prijsniveau ligt) geen vraag meer naar was.

choco liep overigens wel veel beter als vanille

Die choco smaakt idd een stuk beter dan vanille!

Is het te vergelijken met de M double you whey straciatella ( kwa dikte dan ) ? Die is lekker vol en vult echt zeer goed.

Terug
Naar boven