MuscleMeat

Review Scivation Whey shake - Scivation

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? whey eiwitten met een snelle absorbtie in de spieren en zit bomvol aminozuren zoals BCAA's en L-Glutamine
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? de smaak is geweldig(chocolade)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 20 gram v.t./40 gram n.t.
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, Levering binnen 24 uur, Gratis schakebeker, handige doos erom heen
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 64,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. ik zal geen andere whey meer kopen

Mijn review:
toen ik het goedje binnen kreeg d8 ik van yes zo wat een handige doos alleen de inhoud zit in een klipzak dus met een sluiting gaat erg moeilijk open.

Maar toen de inhoud eruit was gelijk een shake genomen en de smaak is voortreffelijk.

Voor 4.4 kilo d8 ik van het geld is het dubbel en dwars waard.

Heb het voor 8 weken gebruikt en met volle teugen genoten en zeker wel resultaat geboekt zoals lean body dus de spieren zijn wat strakker geworden.

Na vele shakes geprobeerd te hebben springt deze er toch wel uit en de prijs/kwalitietverhouding vind ik erg goed.

Scivation_whey.gif

wij krijgen alleen choco nu.. dat is de enige smaak die er nog is.
dymatize heb ik ook een tijdje verkocht, ik raakt het aan de straatstenen niet kwijt. We hebben die potten toen heel goedkoop weggedaan.
Mss gebeurt hetzelfde wel met die scivation whey :lol:

Dymatize whey is de lekkerste die ik ooit gehad heb(aardbei), en de verhoudingen zijn ook goed. Snap niet waarom je daar dan niet vanaf kon komen

Ik weet het wel... Omdat hun huis whey gewoon een topper is, met super smaken & super samenstelling!

vind toch goed product ik bespaar hier zelf 78 euro per jaar mee dan als ik die van xxl huismerk zou gebruiken. 10lbs is 4,54 kilo goede prijs kwaliteit

vind toch goed product ik bespaar hier zelf 78 euro per jaar mee dan als ik die van xxl huismerk zou gebruiken. 10lbs is 4,54 kilo goede prijs kwaliteit

Haha ja maar weet je wat het gekke is? Die €78 geef je verspreid over een jaar ook weer heel makkelijk uit ;) Het is immers maar €0,21 per dag.

Ik weet niet of je dan hebt gerekend met de 10kg prijs bij ons.
Maar in ieder geval bevat de scivation whey 8% minder eiwit dan onze whey instant.

Scivation whey is volgens mij een normale whey concentraat zonder isolaat. Kan niet met deze voedingwaarden. Ze claimen van wel, maar dan zit er mss minder dan 5% isolaat in. Prijs is voor het product wat je krijgt wel in balans denk ik.

ik wil nu jullie combo whey en pro80 gaan bestellen, nam altijd merkproteine, als ik de labels nu inderdaad vergelijk is jullie eigen merk nog beter ook,aldoende leert men zou ik zo zeggen.

dymatize heb ik ook een tijdje verkocht, ik raakt het aan de straatstenen niet kwijt. We hebben die potten toen heel goedkoop weggedaan.

Die Dymatize heb ik nooit besteld omdat ik die vrij duur vond , bijna zelfde prijs als ON whey die ik kwalitatief toch beter vind terwijl Dymatize in het buitenland stukken goedkoper is dan ON.
Van Scivation Whey ben ik erg tevreden. Ik denk dat je voor die prijs niet veel beter zal vinden.

voor die prijs moet het wel de deur uitgaan, kan onmogelijk anders

zker een topper de vanille smaak is de bom oke der zal minder wei isolaat in zitten maar die prijs is wel ongekent laag vind ik....owja de verpakking is wel crapy maar hijs wel heel aangekomen gelukkig

Vanwege de aanhoudende vraag en aangezien ze weer beschikbaar waren hebben we de [Link niet meer beschikbaar] weer ingekocht in vanille en chocolade en zijn ze weer te bestellen.

Nog meer mensen met gebruikerservaringen van dit product? Weinig klontvorming? schuimt het erg? Hoe is de chocolade/vanille - smaak met water of met melk?

Ik vind het de lekkerste shake die ik heb gehad...klontert niet, schuimt een heel klein beetje maar dat is juist heerlijk :D
Ga hem na de zomer als ik weer massa ga bouwen zeker weer halen....

Heb deze vandaag besteld. Bij bodyenfitshop. Zitten hier genoeg BCAA's in ?

Terug
Naar boven