AndroidHealthClinic

Scum88: A:15, L:1.89M, W:+/- 80 KG

Scum88

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
82kg
Ik heb al héél lang hier een acc en nooit echt mee bezig geweest, nouja bij deze wat foto's verwacht niet veel hier wat stats:
Leeftijd: 15
Lengte: 1.89
Gewicht: rond de 80
F%: zal wel rond de 15-20% liggen
[afbeelding niet meer beschikbaar]
redelijk ontspannen beide^

Train denk serieus en hard een maand of 8, tijd niet kunnen trainen omdat ik een blessure had aan mijn been dus hele tijd licht getrained daarom ben ik nog geen beast:p

stats:
bp: 1rm 80 KG
sq: 1rm ??? 5 reps: 120 KG
dl: 1rm ??? 5 reps: 140 KG

Ik train nu 3 x p/w split.

Ik kan elk jaar ongeveer 5 maanden bulken omdat ik topsport doe waardoor ik de ene helft van het jaar elke week 3 x train en 4 wedstrijden heb. Soms train ik licht in de avond na een wedstrijd bijvoorbeeld maar veel stelt helt niet voor, daarom stelt mijn lichaam ook niet veel voor.

Mijn borst, lats en traps lopen het meest achter.

nice hoor voor 15! hard trainen, veel eten, en nu op bed jij!

Niet slecht voor 15 :)

Ik geloof niks van je squat/dl

DL geloof ik wel hoor, ondanks dat het best sterk is.

Squats denk ik niet dat dit fullsquats zijn en parallel twijfel ik ook aan als ik dit gewicht zie dus als ik dit mis heb is het een compliment :p

Wat voor topsport doe je?

Squats denk ik niet dat dit fullsquats zijn en parallel twijfel ik ook aan als ik dit gewicht zie dus als ik dit mis heb is het een compliment :p

een Deadlift van 140kilo 5 reps... jaja daar geloof ik dus echt niks van.
Een Squat van 5 reps 120 kilo kerel lult zo hard uit ze nek heb je dat nog niet door?

Ik ook niet

@TS post eens wat filmpjes over je wonderbaarlijke Squat en Deadlift skills, want tis nu grote bullshit

• Topic Starter Topic Starter
squat is gewoon parralel ik maak deze maand wel filmpjes

Vraag ik me nog steeds af wat voor topsport het is...

Denk dat als het korte afstand schaatsen oid is dat het best aannemelijk is.

Ben uiteraard benieuwd naar de filmpjes, dacht eerst namelijk ook dat mijn 160 squats parallel waren :X

idd, vooral de 5reps.. vraag me af of ze allemaal wel ook goed uitgevoerd zijn

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------

maar wel zeer goed voor iemand van 15 doe zo voort he

Een Squat van 5 reps 120 kilo kerel lult zo hard uit ze nek heb je dat nog niet door?

Ik ook niet

@TS post eens wat filmpjes over je wonderbaarlijke Squat en Deadlift skills, want tis nu grote bullshit

Doe eens even normaal jongens. Dit is zeer goed mogelijk. Ik ben sinds november 15, en ik ziet niet gek veel onder zn stats, alles -10 kg. Ik hoop wel dat ik betere stats heb voor mn 16e dan hij nu heeft. Aangezien ik dan dus ook nog 15 ben heb ik dan ook gelogen?

---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:42 ----------

Zal geen korte afstand schaatsen zijn, ik heb geen idee maar heb je dan over t algemeen geen lager bf?

Zal geen korte afstand schaatsen zijn, ik heb geen idee maar heb je dan over t algemeen geen lager bf?

Die jongen heeft dan ook geen 20% bf... Als dat 20% dan zijn er hier veel op 30%. Ik heb al gemerkt dat mensen echt geen idee hebben hoeveel bf ze hebben en bijna altijd verkeerd gokken. Dit komt ook doordat ze nooit hun bf hebben laten meten en dus ook niet weten wat die percentages nu precies betekenen.

Iemand die 5 reps 120 squat en 140 deadlift heeft echt een ander fysiek hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Iemand die 5 reps 120 squat en 140 deadlift heeft echt een ander fysiek hoor.
Valt wel mee ik ken kleinere mensen die meer tillen, wacht maar over tijdje probeer ik het een beetje te filmen of het 5 goede reps worden geen idee maar 2-3 moet lukken, squat zal wel niet heeel diep zijn maarja over tijdje film ik wel geen zorgen.:cool:

& Welluh ik weet niet wat je bijdehand komt lulle maar je bent zelf 19 en 68 kg mijn zusje is nog groter man:'(

Laatst bewerkt:
Hangt die stang aan touwtjes waaraan iemand anders meehelpt met het deadliften?

Dan zijn ze nog ziek zwaar. en cker voor je leeftijd en gewicht. En in vergelijking met je bench press

squat is gewoon parralel ik maak deze maand wel filmpjes

Ik ook niet

waarom zou het niet kunnen?
voor sommige mensen is zwaar deadliften weggelegd..
140 is ook niet echt een zwaar gewicht..

dat squatten is wel netjes

en het ziet er goed uit, maar wat heb je al die tijd op dit forum gedaan zonder te trainen :P

ik trok zelf na 4 maanden trainen, met een bw van 75 al 180 omhoog als ecto

Laatst bewerkt:
15, dus je zit hier al sinds je 10 bent?
Nice :D

Doe eens even normaal jongens. Dit is zeer goed mogelijk. Ik ben sinds november 15, en ik ziet niet gek veel onder zn stats, alles -10 kg. Ik hoop wel dat ik betere stats heb voor mn 16e dan hij nu heeft. Aangezien ik dan dus ook nog 15 ben heb ik dan ook gelogen?

---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:42 ----------

Valt wel mee ik ken kleinere mensen die meer tillen, wacht maar over tijdje probeer ik het een beetje te filmen of het 5 goede reps worden geen idee maar 2-3 moet lukken, squat zal wel niet heeel diep zijn maarja over tijdje film ik wel geen zorgen.:cool:

& Welluh ik weet niet wat je bijdehand komt lulle maar je bent zelf 19 en 68 kg mijn zusje is nog groter man:'(

waarom zou het niet kunnen?
voor sommige mensen is zwaar deadliften weggelegd..
140 is ook niet echt een zwaar gewicht..

dat squatten is wel netjes

en het ziet er goed uit, maar wat heb je al die tijd op dit forum gedaan zonder te trainen :P

ik trok zelf na 4 maanden trainen, met een bw van 75 al 180 omhoog als ecto

Deadlift 140Kg is echt ontzettend veel voor iemand van 15. 1 rep is al veel en hij zegt er 5 te doen. Dus 1 RM zou dan rond de 160-170 liggen mm jah denk ik ook wel...
Squat 120Kg geldt het zelfde voor als de Deadlift 1 RM zou rond de 140 zijn dan...
En dan heb je die zielige Bench Press met een RM van 80.....

Squat 140
Deadlift 160
Bench 80

dit gaat dus totaal niet op he..

Maarja @TS post ff snel filmpjes kan niet wachten om te zien wie er nou gelijk heeft.

Zie al dat je je fotos hebt weg gehaald xD

Deadlift 140Kg is echt ontzettend veel voor iemand van 15. 1 rep is al veel en hij zegt er 5 te doen. Dus 1 RM zou dan rond de 160-170 liggen mm jah denk ik ook wel...
Squat 120Kg geldt het zelfde voor als de Deadlift 1 RM zou rond de 140 zijn dan...
En dan heb je die zielige Bench Press met een RM van 80.....

Squat 140
Deadlift 160
Bench 80

dit gaat dus totaal niet op he..

Maarja @TS post ff snel filmpjes kan niet wachten om te zien wie er nou gelijk heeft.

Zie al dat je je fotos hebt weg gehaald xD
Ik DL ongeveer hetzelfde (iig 140 3RM en 150iig 1RM maar er zit meer in)
Full squats 4x6 90kg
bp 3x5 77,5kg (opbouwen)

met de stats hiernaast maar ken ook iemand met dezelfde stats die een hogere DL heeft.

120 is veel als ik het vergelijk maar ik ga wel attg. Toen ik een (flink :p)stukje boven parallel ging zat ik op 160kg 8RM dus als hij bij zijn squats een beetje smokkelt zou het moeten kunnen.

Laten we gewoon de filmpjes afwachten voordat er meer 'gebashed' wordt, krachtpatsers in wording zijn toch welkom op dit forum? :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven