MuscleMeat

Scum88: A:15, L:1.89M, W:+/- 80 KG

Jongens serieus, heel leuk dat iedereen zijn e-stats klaar heeft (Mikeo26:wave:) ,maar met zo een fysiek kan je nooit zo sterk zijn.
(nee zoveel is het niet, maar 140kg deadliften/120kg squaten is meer dan wat 90% van Nederland kan) Je fysiek is prima voor een 16 jarige, maar daar blijft het bij.
En op je 10e registreren op een bodybuilding site? Net alsof je dan uberhaupt weet wat bodybuilding is.

Echt doaaag

Laatst bewerkt:
Jongens serieus, heel leuk dat iedereen zijn e-stats klaar heeft (Mikeo26:wave:) ,maar met zo een fysiek kan je nooit zo sterk zijn.
(nee zoveel is het niet, maar 140kg deadliften/120kg squaten is meer dan wat 90% van Nederland kan) Je fysiek is prima voor een 16 jarige, maar daar blijft het bij.
En op je 10e registreren op een bodybuilding site? Net alsof je dan uberhaupt weet wat bodybuilding is.

Echt doaaag

wat is dat nou weer voor een onzin. (e-stats)
mijn stats zijn niet e-stats maar real stats, filmpjes als bewijs.

maar ik heb alle respect voor deze persoon en geloof zijn stats gewoon, want onmogelijk is het zeker niet

Echt doaaag

Doe is eff niet zo belachelijk joh. Misschien zit er wat dwars dat jij de stats van een p*ssy hebt/had op je 16/17e, maar mike's stats zijn alles behalve gelogen. We hebben eens samen getraint, en het gewoon een sterke jongen. Waarom zou je die kerel (TS) niet geloven om zn stats? zo belachelijk goed zijn ze niet. en geloof me dat kan je echt niet aan een fysiek zien.

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

wat is dat nou weer voor een onzin. (e-stats)
mijn stats zijn niet e-stats maar real stats, filmpjes als bewijs.

maar ik heb alle respect voor deze persoon en geloof zijn stats gewoon, want onmogelijk is het zeker niet

niet op in gaan man. zijn genoeg hier van t forum (minotaures, jorg88, spencer, mc.chick en ik iig) die je in het echt hebben zien trainen ;)

Doe is eff niet zo belachelijk joh. Misschien zit er wat dwars dat jij de stats van een p*ssy hebt/had op je 16/17e, maar mike's stats zijn alles behalve gelogen. We hebben eens samen getraint, en het gewoon een sterke jongen. Waarom zou je die kerel (TS) niet geloven om zn stats? zo belachelijk goed zijn ze niet. en geloof me dat kan je echt niet aan een fysiek zien.)

Owja, sorry, ik was vergeten dat er helemaal geen link is tussen spiermassa en kracht. Kijk naar je eigen fysiek (dat een heel stuk beter is dan de TS), en vergelijk jullie stats. Zelfs dan heb je niet iets van "Hmmm hier klopt iets niet?"
Naiefe kleuter

Al filmpjes gemaakt?

Owja, sorry, ik was vergeten dat er helemaal geen link is tussen spiermassa en kracht. Kijk naar je eigen fysiek (dat een heel stuk beter is dan de TS), en vergelijk jullie stats. Zelfs dan heb je niet iets van "Hmmm hier klopt iets niet?"
Naiefe kleuter

Ik heb geen foto gezien, want die zijn weg :rolleyes:

foto's staan er bij mij nog gewoon bij bas

Ik zie geen foto's. Maar ik snap niet dat jullie dit allemaal niet geloven :roflol:

ikzie geen foto's

Ik zie ook de foto's niet. De stats kan ik wel geloven.

Hij zegt dat hij topsporter is. We weten alleen niet welke sport. Maar stel het is iets waarbij de benen een groot aandeel in zijn kunnen deze al veel verder gevorderd zijn als zijn bovenlichaam. Ik heb zelf hetzelfde. Mijn benen zijn veel sterker in vergelijking met mijn bovenlichaam.

Ik DL ongeveer hetzelfde (iig 140 3RM en 150iig 1RM maar er zit meer in)
Full squats 4x6 90kg
bp 3x5 77,5kg (opbouwen)

met de stats hiernaast maar ken ook iemand met dezelfde stats die een hogere DL heeft.

120 is veel als ik het vergelijk maar ik ga wel attg. Toen ik een (flink :p)stukje boven parallel ging zat ik op 160kg 8RM dus als hij bij zijn squats een beetje smokkelt zou het moeten kunnen.

Laten we gewoon de filmpjes afwachten voordat er meer 'gebashed' wordt, krachtpatsers in wording zijn toch welkom op dit forum? :)

Ik heb bijna ook precies dezelfde deadlift, squats en bp als jou. Volgens mij zitten wij aardig op hetzelfde niveau :D. Alleen deadlift lukt niet om 1rm 150kg te krijgen :/.
Maar als wij ons dan vergelijken met deze 15 jarige gozer.. Is it real?!?!

ik zie ook geen fotos

waar blijven de filmpjes?

hmmm 1rm 80 bij BP en 5 x 120 bij SQ? Das wel serieus uit verhouding...

en nog steeds geen filmpjes

Terug
Naar boven