- Waardering
- 75
Je moet niet stoppen als je er nog twee meer kan pakken?
Goede training hoor.
Doe ik normaal ook nooit, alleen de 4de ging een beetje verkeerd waardoor ik hem moest terug leggen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet niet stoppen als je er nog twee meer kan pakken?
Goede training hoor.
)probeer op een van je upper body dagen een extra borst oefening erbij te nemen ?
nice squats btw !

Niet stressen over die bench, dat komt wel goed als je de techniek beheerst.
Euhm... Doe je die calve raises gewoon met een losse barbell in je nek?!
dat vind ik niet lekker,240kg in je nek, doe in soort smith apparaatalleen beetje last van deadlifts lunges ging moelijk, volgende keer straps gaan gebruiken bij laaste setje deadlifts!, want ik kan wel 150kg,alleen ik ga los laten bij 120kg :S

). Probeer voor die bench idd er wat meer structuur anders in te brengen? Ikzelf ga ook moeilijk vooruit in bench dus ik probeer nu 5x5 te doen of eventujes naar dumbbell bench press overschakelen? Je kan wat vanalles proberen denk ik
Keep up the good work![]()
Niet stressen, kerel
Ik wil niet de betweter spelen, maar vind dat je nogal chaotisch in reps, sets en gewicht varieert over trainingen heen op de bench.
Training 1 is oké; je kan verhogen. (maar hoeft niet omdat je 'maar' 6x70 doet)
Training 2 laat je een set vallen ineens?
Training 3 boek je wel weer vooruitgang tgo training 2, maar doe je nog steeds minder dan training 1.
Training 4 doe je ineens een max set aan 62,5kg, terwijl je anders 70 doet... Misschien ging het helemaal niet, kan gebeuren, maar dan blijf je ook in training 5 lager in je max set...
Schrijf ze eens naast elkaar op en kijk naar het verschil; je begint met 36 reps bij bench, en nu doe je er maar 24... Te weinig, denk ik. Als je het mij vraagt, blijf je best zo consistent mogelijk in gewicht tot je op alle gewichten boven de 8 gaat. Sorry als ik belerend overkom
Of je kan ook je training beginnen met bench? Dan ben je nog fris...
Maar opnieuw; no need to stress... Bench is een overgewaardeerde egolift (ook al trap ik zelf nog steeds in die val).
Anders goeie trainingen, dude! Zeker beentjes gaan goed!