AndroidHealthClinic

Sebastiaan log ( gesloten )

• Topic Starter Topic Starter
Dieper squatten zo te zien?

Voor de rest gaan je trainingen lekker man!

Heb over deze foto all meerder reacties over gekregen het is beetje verkeerde foto want het is me laaste rep van 6x 115kg , laaste rep ging nogal verkeerd te ver na voren waar door me stang verkeerd kwam te liggen, ik ga bij elke rep zo diep als de 2 stangen in het rack, dat er net 2cm tussen zit.

ja voor de rest gaat zeker goed in 1 maand 20kg omhoog met squats en deadlifts.

Binnen kort neem ik video van me squats,

waar zijn de trainingen:D??? en ben benieuwd naar de video!:D

waar zijn de trainingen:D??? en ben benieuwd naar de video!:D

IK heb 4 maanden hardcore getraint :P, neem nu een weekje rust, 7 mei ga ik er weer vol op tegen aan kan eigelijk niet wachten:S heleweek niets tillen is gewoon een hell, volgende week neem ik een video van me squats

Vandaag weer UB training na een weekje rust, knallen!:D

Training: 9!
pre-workout/ shotgun: 9
training:19:55-20:50

Ging super! dead lifts 10kg omhoog :o squats wat moeizaam i.v.m weekrust
Ook me barball iets lager op me rug gelegt

Cardio 5 minuten

parrel Squat:

12x 60kg
12x 80kg
12x 95kg
8x 105kg
4x 115kg

Dead lifts:
(zonder grond te raken)

12x 70kg
12x 90kg
10x 110kg
8x 130kg
5x 140kg

Lunges:

Niet gedaan

Standing calf raise:

tussen elk setje 12reps zonder gewicht

12 x 180kg
12x 190k
12x 220kg

Seated calf raise:

tussen elk setje 15 tot 30 reps zonder gewicht
-5kg

20x 40kg
20x 45kg
20 x 50kg

cardio: 5:30 minuten

Laatst bewerkt:
training: 7.5
preworkout: 8
aandachts punt: Rows, meerna druk leggen op de rug

Ging niet heel goed... ik miste beetje de kracht,eerste keer dat ik geen gewicht heb toegevoegd, iets gecontroleerder de rows doen.

Wat een rot weer was benauwt ,en het regende ook nog super hard,kwam doorweekt aan en kwam door weekt tuis ,geweldig...:mad:

Chinning ,front

12x
8x5kg
6x 5kg (+ 2,5 kgvoor vrijdag)

Barbell rowing:

12x50k
10x70kg
9x75kg
8x80kg

Bench press:

12x40k
5x5x62,5kg ging lekker

+2.5k volgende week 5x5 65kg

Front press standing:

ging echt slecht schaam me...:(

12x Barbell
12x27.kg
10x30kg

Barbell curl: ( EZ barbell):
2,5kg naar beneden techniek verbeterd

12x32,5kg
10x35kg
8x37.5kg
10x30kg

Dipping:

12x
10x 5kg 1.25kg er bij (Vrijdag)
8x 7.5kg
5x 10kg
10x

Cardio: 7.5 minut

Laatst bewerkt:
Sterke rows! Hoe strict doe je ze, en onder welke hoek?

Sterke rows! Hoe strict doe je ze, en onder welke hoek?

ietje lager dan yate row's hoe je ze ook noemt ;p, best strict me rug ze stil mogelijk

zo ongveer:

2gujym9.jpg

Niet ontmoedigd raken van een mindere training. Die van maandag zal heel belastend geweest zijn als je na een week rust zwaar squat en deadlift... Perfect normaal dus dat je training erna minder comfortabel aanvoelt.

Je doet er trouwens mee wat je wil, maar als je opwarmt voor bench, mag je gerust 50% van je werkset gebruiken. Kan bij sommige mensen ook al een verschil geven in kracht bij de 'echte' sets.

Ze vallen minder op, maar je chins en dips gaan ook goed!

Zalig om je weer te zien trainen:D! Trouwens voor die BOR's, doe anders de variante zoals mij je legt je op een bankje en met dumbbells, zo kan je niet of amper cheaten!:D
Nice deathlifts, pas wel op met daar snel omhoog in te gaan met gewicht dat dit niet ten koste van je beweging gaat:rolleyes:!

Niet ontmoedigd raken van een mindere training. Die van maandag zal heel belastend geweest zijn als je na een week rust zwaar squat en deadlift... Perfect normaal dus dat je training erna minder comfortabel aanvoelt.

Je doet er trouwens mee wat je wil, maar als je opwarmt voor bench, mag je gerust 50% van je werkset gebruiken. Kan bij sommige mensen ook al een verschil geven in kracht bij de 'echte' sets.

Ze vallen minder op, maar je chins en dips gaan ook goed!

Bedankt, dus beginnen met 12x32,5kg opwarming met bench press.
Ja ik voelde het wel goed die training van maandag, kwam voor namelijk zo als je al zij door die week rust,

ja de chins, en dips gaan ook goed steeds wat meer gewicht maar de chins blijft een zwaare oefening :P

Zalig om je weer te zien trainen:D! Trouwens voor die BOR's, doe anders de variante zoals mij je legt je op een bankje en met dumbbells, zo kan je niet of amper cheaten!:D
Nice deathlifts, pas wel op met daar snel omhoog in te gaan met gewicht dat dit niet ten koste van je beweging gaat:rolleyes:!

Heb je mischien een fimpje of plaatje van die variant die jij bedoelt? van die BOR's, ja de dead lifts heb ik wel beetje teveel kg toegevoegd, maar ik wou weten tot hoe ver ik kon met een goede houding 5x 140kg ging goed

ja kan je ook maar ik vind dumbbell beter dan barbell omdat je iets hoger kunt gaan want met barbell kom je tegen het bankje;)

training: 8,0
pre-workout: shotgun: 8.7
training:20:20-21:30 volgende keer 8 uur beginnen...

Laaste setje squats failde, kreeg het zo benauwd.. rot weer:mad:, dead lifts 7,5kg naar benden , niet omdat het te zwaar was, maar wil het rustig opbouwen i.v.m grip, maandag 135kg 8 keer, deadlifts voelde zo goed :)
Gvd elke keer als ik naar de sport school ga en naar huis ga , regent het super hard... beter word snel mooi weer heb dit wel gehad

Cardio 5 minuten

parrel Squat:

12x 60kg
12x 80kg
10x 97.5kg +2.5kg
8x 107.5kg +2.5kg
2x 115kg (failed) het was zo benauwd... moest 6x zijn

Dead lifts:

(zonder grond te raken)

12x 70kg
12x 90kg
10x 110kg
10x 120kg easy
9x 132,5kg

Lunges:

12x16kg

Had het even niet meer vind lunges na deadlifts echt k*t... ga denk ik voor squats doen

Standing calf raise:

tussen elk setje 12reps zonder gewicht

20 x 180kg
11x 190k
11x 200kg

Seated calf raise:

tussen elk setje 15 tot 30 reps zonder gewicht

12x 43,75kg + 1,25kg
13x 47.5kg +1.25kg
11 x 55kg +2.5kg

cardio: niet meer gedaan

Bench: 5x70
Full squat:6x115KG
Deadlift: 5x140KG

Log:
SPOILERS: TOON

Laatst bewerkt:
Morgen Upper body,

:fuu: de kwark is op en kipfilet ook,....:mad:dan maar brinta...

Terug
Naar boven