MuscleMeat

Seksschandalen & Zedenzaken

Ik heb echt geen flauw idee wat je allemaal bedoeld, maar dat zal wel aan de plaat 'in m'n oog' (tf) liggen :) boeit me verder ook niet zoveel.
Hoe kom jij nu opeens aan "een plaat in je oog", dat heb ik helemaal niet gezegd.

Verdraai je nu na je eigen woorden ook de mijne?

In plaats van een balk in je oog zit ik meer aan een plaat te denken.

Je vergat 'voor je hoofd' te zeggen. Als je het doet, doe het dan goed. Ta ta :thumbs:

troll dancing GIF

throwback naar de 2014/'15 dbb-'discussies' dit @Hell93

Je vergat 'voor je hoofd' te zeggen. Als je het doet, doe het dan goed. Ta ta :thumbs:

troll dancing GIF
Hoe kom je erbij dat ik iets vergat en/of dat je het dan met iets willekeurigs kan aanvullen?

Als je het begreep dan is "goed" nog een te geringe kwalificatie. Het ging me voornamelijk om het steeds grotere splinter, balk, plaat. De rest is pure bijvangst.

Hoe kom je erbij dat ik iets vergat en/of dat je het dan met iets willekeurigs kan aanvullen?

Als je het begreep dan is "goed" nog een te geringe kwalificatie. Het ging me voornamelijk om het steeds grotere splinter, balk, plaat. De rest is pure bijvangst.

Je weet niet wat de gif betekent, of wel?

Mijn oudste zoon gaat 1 dag per week naar de speciale dagbesteding. Niet al te lang geleden moesten we opzoek naar een niewe plek omdat zijn vorige er mee ophield. We zijn toen hier in de buurt bij een opvang geweest die viel onder een redelijk grote organisatie.
Die vibe die ik daar kreeg toen ik daar binnen stapte was zo bizar dat ik meteen gezegd heb dat hij daar niet heen ging. We zijn in 2 verschillende gebouwen geweest en de opvang voor volwassene waar we moesten wachten ging niet helemaal lekker in mijn ogen.
Maar waar de kinderen "opgevangen" werden was voor mij een dikke no go.

Gelukkig heeft hij nu wel een plekje gevonden waar wij allemaal een goed gevoel bij hebben.
Hij is nu 8 en begint ook over weekendjes weg te gaan of een enkele overnachting bij de dagbesteding in de vakantie. Maar door dit soort verhalen in dit topic gaat dat zeker niet gebeuren.

30 tot levenslang. Dat zijn nog eens straffen :eek: Mooi voorbeeld willen ze van hem maken.
Typerend ook dat een zaak die eerst nietig werd verklaard (waarschijnlijk op basis van nieuw bewijs) toch weer opnieuw gestart kon worden.
Kunnen ze in Nederland nog wat van leren, zo hoort het:bow:

• Like
Waarderingen: Vonk
Al die verhalen van onschuldigen daar die onterecht 30 jaar vastzitten. Kutland is het toch

Terug
Naar boven