- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
De splinter bij de ander zie je wel?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De splinter bij de ander zie je wel?
In plaats van een balk in je oog zit ik meer aan een plaat te denken.Uh ik ging on-topic, tot jij het nodig vond er weer over te beginnen.
In plaats van een balk in je oog zit ik meer aan een plaat te denken.
boeit me verder ook niet zoveel.Hoe kom jij nu opeens aan "een plaat in je oog", dat heb ik helemaal niet gezegd.Ik heb echt geen flauw idee wat je allemaal bedoeld, maar dat zal wel aan de plaat 'in m'n oog' (tf) liggenboeit me verder ook niet zoveel.
In plaats van een balk in je oog zit ik meer aan een plaat te denken.
throwback naar de 2014/'15 dbb-'discussies' dit @Hell93

Hoe kom je erbij dat ik iets vergat en/of dat je het dan met iets willekeurigs kan aanvullen?Je vergat 'voor je hoofd' te zeggen. Als je het doet, doe het dan goed. Ta ta
![]()
Hoe kom je erbij dat ik iets vergat en/of dat je het dan met iets willekeurigs kan aanvullen?
Als je het begreep dan is "goed" nog een te geringe kwalificatie. Het ging me voornamelijk om het steeds grotere splinter, balk, plaat. De rest is pure bijvangst.
Geen idee wat je bron is.

Hier geef je in ieder geval toe dat jij trolt.
Mooi voorbeeld willen ze van hem maken.Kunnen ze in Nederland nog wat van leren, zo hoort het30 tot levenslang. Dat zijn nog eens straffenMooi voorbeeld willen ze van hem maken.
Typerend ook dat een zaak die eerst nietig werd verklaard (waarschijnlijk op basis van nieuw bewijs) toch weer opnieuw gestart kon worden.