MuscleMeat

Serie: Dexter

lach je me nou uit?

im mad brah

:roflol::roflol::roflol::roflol:

Dexter begint nu toch wel spannend te worden :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Volgende ep...

35d21cg.gif

:eek::D

Als je zo'n serie als Dexter niet kan volgen met Engelse subtitels dan ga je het in je leven ook nog heel moeilijk krijgen deze eeuw met de toenemende globalisering.

Als je zo'n serie als Dexter niet kan volgen met Engelse subtitels dan ga je het in je leven ook nog heel moeilijk krijgen deze eeuw met de toenemende globalisering.

waarom engelse subs als ze engels praten ik snap dat even niet????

ik volg het zonder engelse subtitels

u mad???

waarom engelse subs als ze engels praten ik snap dat even niet????

ik volg het zonder engelse subtitels

u mad???

omdat iedereen engels kan, maar soms praten ze op tv weleens een beetje onduidelijk, en dan is het handig om het te kunnen lezen (hoewel ik zelf altijd zonder subtitles kijk)

• Topic Starter Topic Starter
Nou is Dexter wel goed te volgen zonder subs. Maar in sommige series praten ze inderdaad onduidelijk met een accent ofzo en dan is het lastig te volgen.

omdat iedereen engels kan, maar soms praten ze op tv weleens een beetje onduidelijk, en dan is het handig om het te kunnen lezen (hoewel ik zelf altijd zonder subtitles kijk)

the wire bijvoorbeeld. wie die serie kan volgen zonder subs is gewoon zelf een B-more drugdealer.

Gisteren nog eens de eerste twee seizoenen in bed gekeken met miss3000.:D

Aflevering 3 gezien, god wat wil ik het seizoen in 1 ruk afkijken.
Edit: Aan de andere kant is na 1 ruk klaar ook nooit echt bevredigend.

t*ring het wordt weer spannend :eek:

in for dutch subs ep 3

go now go fast

Bezig met seizoen 3, vind het tot nu toe (afl. 4) wat tegenvallen eerlijk gezegd.

Terug
Naar boven