Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als je zo'n serie als Dexter niet kan volgen met Engelse subtitels dan ga je het in je leven ook nog heel moeilijk krijgen deze eeuw met de toenemende globalisering.
Als je zo'n serie als Dexter niet kan volgen met Engelse subtitels dan ga je het in je leven ook nog heel moeilijk krijgen deze eeuw met de toenemende globalisering.
?
waarom engelse subs als ze engels praten ik snap dat even niet?
ik volg het zonder engelse subtitels
u mad![]()
omdat iedereen engels kan, maar soms praten ze op tv weleens een beetje onduidelijk, en dan is het handig om het te kunnen lezen (hoewel ik zelf altijd zonder subtitles kijk)

Verkapte kijk-mij-eens-helemaal-globalisatie-proof-zijn post.
![]()

omdat iedereen engels kan, maar soms praten ze op tv weleens een beetje onduidelijk, en dan is het handig om het te kunnen lezen (hoewel ik zelf altijd zonder subtitles kijk)
the wire bijvoorbeeld. wie die serie kan volgen zonder subs is gewoon zelf een B-more drugdealer.

miss3000 aware me am i missing something homie?Gisteren nog eens de eerste twee seizoenen in bed gekeken met miss3000.![]()