XXL Nutrition

Serie: Dexter

Stomme vraag maar hoe vet is deze serie? Heb Netflix en wil dit misschien gaan kijken :)

heel vet als je enkel seizoen 1,2 en 4 kijkt.

Srs? Thnx Angelus :)

Series die ik verder heel vet vond waren: Prison Break en 24. Beetje zelfde gehalte qua spanning?
Bij Prison Break seizoen 1 heb ik echt tot 3uur s nachts gekeken omdat ik niet kon stoppen haha :o

Series die ik verder heel vet vond waren: Prison Break en 24. Beetje zelfde gehalte qua spanning?
Bij Prison Break seizoen 1 heb ik echt tot 3uur s nachts gekeken omdat ik niet kon stoppen haha :o

Wat Angelus zegt klopt volledig. Seizoen 3 zou ik ook kijken zodat je geen gat hebt tussen 2 en 4.

Wat je ook doet, kijk zeker geen seizoen 8!

ik vond prison break wel beter... maar prison break ook de beste serie die ik gezien heb.

op dragonball z na uiteraard

ik vond prison break wel beter... maar prison break ook de beste serie die ik gezien heb.

Prison Break is de koning onder de series, wat was dat spannend en goed zeg... :cool:

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

Wat Angelus zegt klopt volledig. Seizoen 3 zou ik ook kijken zodat je geen gat hebt tussen 2 en 4.

Wat je ook doet, kijk zeker geen seizoen 8!

Thnx, I will :thumbs:

S01E03... wat een bizar goede serie :roflol:

Prison Break is de koning onder de series, wat was dat spannend en goed zeg... :cool:

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

Thnx, I will :thumbs:

Ik mag toch hopen dat jullie het alleen over Seizoen 1 hebben? De rest van Prison break was echt super, maar dan ook echt super slecht.

Gezien alle revivals die er op dit moment aan zitten te komen, zal dit nieuws vast niemand verbazen. Showtime wil Dexter mogelijk terug brengen. De serie over de seriemoordenaar die alleen moordenaars vermoordt, eindigde in 2013 met zijn achtste seizoen en was toen eigenlijk al lang over zijn hoogtepunt heen.

Maar tijdens de TCA voor Showtime vertelde David Nevins dat de serie mogelijk toch terug keert. ”Dexter is een serie waar ik over nadenk. Het is vooral een kwestie van timing. Als er bereidheid is om het te maken, zou ik dat ook zeker doen. Ik zou zeker naar Dexter kijken.”

Ik zou de serie best wel graag terug willen zien, ook al is de serie nog niet zo heel lang afgelopen. De serie was ontzettend sterk, maar het laatste seizoen was heel erg zwak. Ik zie het als een goedmakertje.

Na zo'n beroerd einde verwacht ik niet dat ze het nu ineens wel goed zouden kunnen maken.

Ze hadden van mij mogen stoppen na seizoen 4 (Trinity). Perfect einde en de cirkel rond. Ik was echt zo teleurgesteld toen ik de final had gezien, maar ben benieuwd of een revival überhaupt zal gebeuren.

Terug
Naar boven