MuscleMeat

Serie: Dexter

[Link niet meer beschikbaar]

Nog even een stream.

Ik denk dat de dader van Rita's moord ons nog gaat verassen, ik denk namelijk niet dat het de Trinity killer was, ik denk dat die buurman er meer mee heeft te maken.

Ik denk dat de dader van Rita's moord ons nog gaat verassen, ik denk namelijk niet dat het de Trinity killer was, ik denk dat die buurman er meer mee heeft te maken.

Ik vroeg me ook al af of het de Trinity killer was, ik denk het ook niet. Al lijkt me de buurman ook sterk, want de Trinity zaak was niet in de media volgens mij, dus mss iemand van de plisie ?

Haha, goede. Was niet eens bij me opgekomen. Toch zou het ook gewoon kunnen zijn dat hij het wel was, want je zag in eerdere seizoenen dat ze ook gewoon doorgaan en het verhaal van het vorige seizoen negeren. Dit gebeurt nu dus minder, maarja ben benieuwd..

Of iemand van ze familie ofzo.

Denk het niet, ze familie wist niks van hem. Zat ook nog aan Quintin te denken, daarvan verwacht je het ook niet. Beetje gare vent is dat en je weet niet veel van hem. Op het feit na dat hij de zus van dexter is aan het nken op plaats delict van zijn vrouw.

Haha, goede. Was niet eens bij me opgekomen. Toch zou het ook gewoon kunnen zijn dat hij het wel was, want je zag in eerdere seizoenen dat ze ook gewoon doorgaan en het verhaal van het vorige seizoen negeren. Dit gebeurt nu dus minder, maarja ben benieuwd..

Mwah, einde van seizoen 4 was een grote schok en cliffhanger voor het volgende seizoen. Sowieso dat er in dit seizoen wat dingen gaan gebeuren wat je totaal niet verwacht, wie weet gaan ze wel verder terug dan seizoen 4.

Eigenlijk helemaal niet aangedacht, wie weet gaan ze wel verder terug dan seizoen 4 :eek:

Think outside the box

Quintin's personage is idd nogal vaag gebleven tot nu toe.

Ik vroeg me ook al af of het de Trinity killer was, ik denk het ook niet. Al lijkt me de buurman ook sterk, want de Trinity zaak was niet in de media volgens mij, dus mss iemand van de plisie ?

zou beiden een beetje te ver gezocht vinden. Iemand die zo goed op de hoogte zou zijn van dexter en de trinity killer weet zelf ook wel dat dat niet de manier is hoe trinity zn slachtoffers kiest (het slachtoffer vd moord in de badkuip is nooit getrouwd) en dat zou dexter op zijn/haar spoor zetten, en dat zal wel het laatste zijn wat die persoon zou willen.

Meer waarschijnlijk lijkt het mij gewoon een laatste naaistreek te zijn van trinity. Zijn vrouw vermoorden, en op een zodanige manier dat de politie vragen gaat beginnen stellen en dexter op het spoor gaat komen, waarop dexter ook nog eens zn kinderen en zn hele leven eigenlijk verliest. Dat heeft dexter in principe ook bij hem gedaan.

het is zijn andere broer waar we nog niets over wisten

Herbekijk de scene waar dexter trinity op de tafel heeft
zou duidelijk moeten zijn dat het trinity was :).

Dat is waar idd. Trouwens benieuwd hoe het gaat lopen met het feit dat de FBI op zoek is naar Kyle.

zou beiden een beetje te ver gezocht vinden. Iemand die zo goed op de hoogte zou zijn van dexter en de trinity killer weet zelf ook wel dat dat niet de manier is hoe trinity zn slachtoffers kiest (het slachtoffer vd moord in de badkuip is nooit getrouwd) en dat zou dexter op zijn/haar spoor zetten, en dat zal wel het laatste zijn wat die persoon zou willen.

Meer waarschijnlijk lijkt het mij gewoon een laatste naaistreek te zijn van trinity. Zijn vrouw vermoorden, en op een zodanige manier dat de politie vragen gaat beginnen stellen en dexter op het spoor gaat komen, waarop dexter ook nog eens zn kinderen en zn hele leven eigenlijk verliest. Dat heeft dexter in principe ook bij hem gedaan.

Dat klopt helemaal dat ze getrouwd is wat niet de manier van moorden is van trinity. Al heb ik een sterk vermoeden dat het Trinity niet is, het zou te makkelijk zijn. Dit is juist een serie waar niks makkelijks gaat.

Of hij doet het op een manier waardoor het wel moeilijk gaat, aangezien ze nu achter Trinity aan gaan, en dexter hem tenslotte persoonlijk vermoord heeft.

het is zijn andere broer waar we nog niets over wisten

Is al vermoord, door dexter zelf.

Waar gaan ze anders seizoen 5 mee vullen, het moet wel een beetje spannend worden natuurlijk ;)

Herbekijk de scene waar dexter trinity op de tafel heeft
zou duidelijk moeten zijn dat het trinity was :).

Welke aflevering is dat van seizoen 4 ?

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

niet die, nog een andere waar we nog niet van weten

Oh dat is me dan even ontgaan, een ander waarvan we nog niet weten, aha ?
Hoe weet jij het dan, dat er nog een broer is van hem ? :p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven