- Waardering
- 1.623
Denk het niet
hij is toch ook al weer terug op het eind
Hehe, ik zeg ook het ZOU wel triest zijn ALS die dat doet.
Wat indd niet gebeurt nee.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk het niet
hij is toch ook al weer terug op het eind

Ik denk dat de dader van Rita's moord ons nog gaat verassen, ik denk namelijk niet dat het de Trinity killer was, ik denk dat die buurman er meer mee heeft te maken.
Ik vroeg me ook al af of het de Trinity killer was, ik denk het ook niet. Al lijkt me de buurman ook sterk, want de Trinity zaak was niet in de media volgens mij, dus mss iemand van de plisie ?
Haha, goede. Was niet eens bij me opgekomen. Toch zou het ook gewoon kunnen zijn dat hij het wel was, want je zag in eerdere seizoenen dat ze ook gewoon doorgaan en het verhaal van het vorige seizoen negeren. Dit gebeurt nu dus minder, maarja ben benieuwd..

Ik denk dat de dader van Rita's moord ons nog gaat verassen, ik denk namelijk niet dat het de Trinity killer was, ik denk dat die buurman er meer mee heeft te maken.
Ik vroeg me ook al af of het de Trinity killer was, ik denk het ook niet. Al lijkt me de buurman ook sterk, want de Trinity zaak was niet in de media volgens mij, dus mss iemand van de plisie ?
zou beiden een beetje te ver gezocht vinden. Iemand die zo goed op de hoogte zou zijn van dexter en de trinity killer weet zelf ook wel dat dat niet de manier is hoe trinity zn slachtoffers kiest (het slachtoffer vd moord in de badkuip is nooit getrouwd) en dat zou dexter op zijn/haar spoor zetten, en dat zal wel het laatste zijn wat die persoon zou willen.
Meer waarschijnlijk lijkt het mij gewoon een laatste naaistreek te zijn van trinity. Zijn vrouw vermoorden, en op een zodanige manier dat de politie vragen gaat beginnen stellen en dexter op het spoor gaat komen, waarop dexter ook nog eens zn kinderen en zn hele leven eigenlijk verliest. Dat heeft dexter in principe ook bij hem gedaan.
het is zijn andere broer waar we nog niets over wisten
Herbekijk de scene waar dexter trinity op de tafel heeft
zou duidelijk moeten zijn dat het trinity was.
niet die, nog een andere waar we nog niet van weten