AndroidHealthClinic

Serie: Dexter

duhhhhhhh was beer daar was ik ook al achter heb je nou 6 of wa? ahahahah jk

bedankt engels is ook goed idd ty

no problemos

Denk/hoop dat het seizoen nu in een stroomversnelling komt.

Aflevering 6 was weer eens spannend.

Denk/hoop dat het seizoen nu in een stroomversnelling komt.

Aflevering 6 was weer eens spannend.

Hoop het wel, zijn nog maar 6 alfleveringen te gaan. Over een seizoen 6 heb ik nog niks over gehoord

Although there has been no official announcement, there is speculation surrounding the Dexter season 6 premier date. Assuming Dexter maintains its Sunday at 9:00pm Showtime slot, we can estimate a September 25th, 2011 premier date. Yes, this sort of forward thinking is a little ambitious, but who would we be at www.DexterSeason6.com if we weren’t excited for it?

Laatst bewerkt:
Ik heb net de eerste 3 afleveringen van dexter seizoen 1 gekeken. Was wel leuk, maar ik voel me alleen niet heel connected met de hoofdpersonage.. hij's eigk gewoon gestoord ???

Ik heb net de eerste 3 afleveringen van dexter seizoen 1 gekeken. Was wel leuk, maar ik voel me alleen niet heel connected met de hoofdpersonage.. hij's eigk gewoon gestoord ???
ben je nog bij season 1 lolzz, het moet even op gang komen was bij mij ook zo maar ben nu versflaafd klote gek

vond ik ook spijtig, toen ik over de serie had gehoord stelde ik me zo'n personage voor als light uit death note, viel zwaar tegen:D
maar het is en blijft nog steeds een topserie

zalige serie man

Ja death note's character kon ik mee veel meer in vinden, misschien omdat die qua emoties wel 'normaal' is. nja en death note is manga natuurlijk, dat is al heel anders :p

Weer een nieuwe aflevering :)

Hzb HD: [Link niet meer beschikbaar]

Nzb Divx: [Link niet meer beschikbaar]

Interessante aflevering

Denk dat dit wel eens het laatste seizoen kan worden met de huidige ontwikkelingen :D

lumen is kapot geil ouwe, nude pics van haar???? now please

[Link niet meer beschikbaar]

Hier nog een goede stream qua snelheid en kwaliteit van episode 7.

Morgen weer nieuwe aflevering, beloofd wat als ik de trailer mag geloven.

Terug
Naar boven