Wasbeer
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Denk/hoop dat het seizoen nu in een stroomversnelling komt.
Aflevering 6 was weer eens spannend.
Although there has been no official announcement, there is speculation surrounding the Dexter season 6 premier date. Assuming Dexter maintains its Sunday at 9:00pm Showtime slot, we can estimate a September 25th, 2011 premier date. Yes, this sort of forward thinking is a little ambitious, but who would we be at www.DexterSeason6.com if we weren’t excited for it?
Hoop het wel, zijn nog maar 6 alfleveringen te gaan. Over een seizoen 6 heb ik nog niks over gehoord
ben je nog bij season 1 lolzz, het moet even op gang komen was bij mij ook zo maar ben nu versflaafd klote gekIk heb net de eerste 3 afleveringen van dexter seizoen 1 gekeken. Was wel leuk, maar ik voel me alleen niet heel connected met de hoofdpersonage.. hij's eigk gewoon gestoord![]()
Ik heb net de eerste 3 afleveringen van dexter seizoen 1 gekeken. Was wel leuk, maar ik voel me alleen niet heel connected met de hoofdpersonage.. hij's eigk gewoon gestoord![]()

lumen is kapot geil ouwe, nude pics van haar? now please