XXL Nutrition

Serie: Dexter

Is echt goed nu, k*t dat ik een week moet wachten.

geweldige aflevering, komende 3 afleveringen gaan heftig worden, eindelijk :D

dit is weer de dexter waar ik verliefd op geworden ben:heart:

vreselijk dat ik telkens een week moet wachten op de andere afleveringen, bij de vorige seizoenen heb ik ze altijd direct na mekaar kunnen kijken:eek:

Begint langzaam beetje spannend te worden, wel triest dat in afl 9 nog steeds niks boeiends gebeurt.

Maar damn wat worden die 3 afleveringen spannend :D

Vond seizoen 4 tot nu toe het beste.

Ik heb niks in dit topic gelezen (bang voor spoilers) maar wordt het beter na de eerste 2 afleveringen of blijft het hetzelfde/gaat het bergaf?

Ik heb niks in dit topic gelezen (bang voor spoilers) maar wordt het beter na de eerste 2 afleveringen of blijft het hetzelfde/gaat het bergaf?
Ik neem aan dat je met het eerste seizoen bezig bent, de eerste afleveringen daar zijn een beetje saai en meer als introductie bedoelt.
De spanning loopt altijd op in Dexter naarmate het seizoen vordert. Je moet gewoon blijven doorkijken dit is echt een geweldige serie.

Laatst bewerkt:

Dexter doet z'n zus en gaat vervolgens vreemd met LaGuerta. Vervolgens komt LaGuerta erachter dat ie z'n zus doet en worden ze beiden ontslagen.

Dexter doet z'n zus en gaat vervolgens vreemd met LaGuerta. Vervolgens komt LaGuerta erachter dat ie z'n zus doet en worden ze beiden ontslagen.

Aaah!En Batista pakt Quinn zeker dan?Zal die jap wel helemaal uitflippen.
Akelige zweetk*t trouwens die zus van 'm, walgelijk van die wijven die voortdurend **** this en ****ing that roepen.:barf:

Laatst bewerkt:
Lol, zal maar verder kijken dan.

Aaah!En Batista pakt Quinn zeker dan?Zal die jap wel helemaal uitflippen.
Akelige zweetk*t trouwens die zus van 'm, walgelijk van die wijven die voortdurend **** this en ****ing that roepen.:barf:

Das buiten de serie z'n vrouw. Mocht je dat nog niet weten.

Nee wist ik niet.Wel een goeie actrice, ze weet haar character zo overtuigend neer te zetten dat ik een hekel aan haar heb.:)

Ghehe, ik trek haar ook slecht. In de boeken is zo ontzettend mooi en lekker, maar dat vind ik in de serie niet het geval. Ze heeft nogal een jongensachtig figuur wat mij betreft.

Ik zou haar wel doen. Maar liever die Engelse chick uit seizoen 2.

Terug
Naar boven