Fitness Seller

Serie: Dexter

Leuk als ze erachter komen dat de Bayharbour Butcher nog leeft :D

OMG dat einde!!

De tweede aflevering vond ik toch iets minder.

Ik vond em geweldig weer. Hoe kun je dit niet goed vinden?

Paar goede plots die nu opgezet worden en erg interessant kunnen worden.

Seizoen 1 en 2 waren de beste en alle volgende seizoenen waren vermakelijk maar hielden het tempo van die 2 naar mijn mening niet meer bij dat neemt trouwens niet weg dat de serie nogsteeds heel goed was/is.
Dit seizoen ziet er weer goed uit met alle wendingen die het verhaal in de eerste 2 afleveringen al neemt.
Ik ben vooral benieuwt hoe ze de serie gaan afsluiten in seizoen season 8.

Seizoen 1 en 2 waren de beste en alle volgende seizoenen waren vermakelijk maar hielden het tempo van die 2 naar mijn mening niet meer bij dat neemt trouwens niet weg dat de serie nogsteeds heel goed was/is.
Dit seizoen ziet er weer goed uit met alle wendingen die het verhaal in de eerste 2 afleveringen al neemt.
Ik ben vooral benieuwt hoe ze de serie gaan afsluiten in seizoen season 8.

Ik denk dat hij gewoon lekker door gaat met het moorden van slechte mensen, misschien dat zn zus ook mee gaat doen, sowieso loopt het goed voor Dexter af denk ik, personage is te sympathiek om het slecht af te laten lopen.

Ik denk dat hij gewoon lekker door gaat met het moorden van slechte mensen, misschien dat zn zus ook mee gaat doen, sowieso loopt het goed voor Dexter af denk ik, personage is te sympathiek om het slecht af te laten lopen.

Ik zat daar ook over na te denken maar het ligt er heel erg aan hoe ze de wending die het verhaal nu heeft gekregen laten uitspelen;
Als ze Dexter nu keer en keer weer in de fout laten gaan ondanks de inspanning van zijn zus en ze aan de slag gaan met de ontdekking van Luguerta dat Doakes mogelijk nog leeft kan dat weer lijden tot de ontdekking dat iemand anders mogelijk de butcher was en ervoor zorgen dat Dexter veel uit te leggen heeft;
(Luguerta heeft immers altijd nog positieve gevoelens gehad voor Doakes en zal er veel aan doen om rechtvaardigheid te krijgen)

Dit zou Dexters eventuele dood of gevangenis straf naar de kijker toe wel rechtvaardigen,
het blijft immers een Amerikaanse productie en daar moet het "goed" altijd over het "kwaad" zegevieren en natuurlijk heeft de kijken sympathie voor Dexter maar als ze het mooi brengen kunnen ze hem in een paar eps portretteren als een monster en hem toch laten boeten voor zijn daden.

Laatst bewerkt:
Als ze Dexter nu keer en keer weer in de fout laten gaan ondanks de inspanning van zijn zus en ze aan de slag gaan met de ontdekking van Luguerta dat Doakes mogelijk nog leeft kan dat weer lijden tot de ontdekking dat iemand anders mogelijk de butcher was en ervoor zorgen dat Dexter veel uit te leggen heeft;

Doakes is dood. Zijn dode lichaam werd gevonden in dat hutje dat Lila in de fik zette.

Laguerta is er nu achter gekomen dat Doakes niet de Bay Harbor Butcher was en dat die op dit moment waarschijnlijk nog in haar eigen police department werkt.

Doakes is dood. Zijn dode lichaam werd gevonden in dat hutje dat Lila in de fik zette.

Laguerta is er nu achter gekomen dat Doakes niet de Bay Harbor Butcher was en dat die op dit moment waarschijnlijk nog in haar eigen police department werkt.

Dit in combinatie met de liefde die Laguerta nog heeft/had voor Doakes.

Shit is aan. Ik ben benieuwd hoe dit gaat eindigen, ik durf er denk nog niks over te zeggen. Alles kan nog gebeuren, het is zeker niet 100% zeker dat hij achter de tralies komt.

Ik durf te wedden dat het merendeel van de Amerikanen Dexter wel 'begrijpen' als het gaat om het vermoorden van die mensen. Pedo's, aanrandingen, serie moordenaars.

Hmm, mogelijk heb ik de situatie verkeerd geïnterpreteerd, ik dacht dat Laguerta juist alles zo stiekem aan het doen was omdat ze vermoedens had dat de butcher mogelijk nog leeft (Doakes) wij weten uiteraard precies hoe het gegaan is maar zij weet enkel dat van het een op het andere moment de verbrande romp van Doakes uit dat huisje werd gehaald.

Hmm, mogelijk heb ik de situatie verkeerd geïnterpreteerd, ik dacht dat Laguerta juist alles zo stiekem aan het doen was omdat ze vermoedens had dat de butcher mogelijk nog leeft (Doakes) wij weten uiteraard precies hoe het gegaan is maar zij weet enkel dat van het een op het andere moment de verbrande romp van Doakes uit dat huisje werd gehaald.

Iedereen weet dat Doakes dood is. Ik denk dat Laguerta zo stiekem aan het doen is, omdat iemand het van het team moest zijn. Nu zij weet dat Doakes het niet is. Immers ritueel is terug gevonden wat Doakes zou gedaan hebben. Weet ze dat Doakes het niet was, moet iemand anders het van het team zijn. Dus vandaar zo stiekem.

Iedereen weet dat Doakes dood is. Ik denk dat Laguerta zo stiekem aan het doen is, omdat iemand het van het team moest zijn. Nu zij weet dat Doakes het niet is. Immers ritueel is terug gevonden wat Doakes zou gedaan hebben. Weet ze dat Doakes het niet was, moet iemand anders het van het team zijn. Dus vandaar zo stiekem.

We zullen het zien, het wordt in elk geval denk ik een goed seizoen.

Denk dat dit uiteindelijk ook tussen een eventuele oorlog gaat eindigen tussen Debra die dr broer verdedigd, en Laguerta die rechtvaardigheid voor Doakes wil krijgen.. en de 2 mochten elkaar al niet.

Iemand misschien een link voor de ipad? Had altijd een hele goeie site maar ben m kwijt, op die sites gebruikte ze namelijk quicktime.
Flash links of dvxid ofzo werkt niet.

Terug
Naar boven