- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Seizoen is nu al beter als de vorige 2
Seizoen 1 en 2 waren de beste en alle volgende seizoenen waren vermakelijk maar hielden het tempo van die 2 naar mijn mening niet meer bij dat neemt trouwens niet weg dat de serie nogsteeds heel goed was/is.
Dit seizoen ziet er weer goed uit met alle wendingen die het verhaal in de eerste 2 afleveringen al neemt.
Ik ben vooral benieuwt hoe ze de serie gaan afsluiten in seizoen season 8.
Ik denk dat hij gewoon lekker door gaat met het moorden van slechte mensen, misschien dat zn zus ook mee gaat doen, sowieso loopt het goed voor Dexter af denk ik, personage is te sympathiek om het slecht af te laten lopen.
Als ze Dexter nu keer en keer weer in de fout laten gaan ondanks de inspanning van zijn zus en ze aan de slag gaan met de ontdekking van Luguerta dat Doakes mogelijk nog leeft kan dat weer lijden tot de ontdekking dat iemand anders mogelijk de butcher was en ervoor zorgen dat Dexter veel uit te leggen heeft;
Doakes is dood. Zijn dode lichaam werd gevonden in dat hutje dat Lila in de fik zette.
Laguerta is er nu achter gekomen dat Doakes niet de Bay Harbor Butcher was en dat die op dit moment waarschijnlijk nog in haar eigen police department werkt.
Doakes is dood. Zijn dode lichaam werd gevonden in dat hutje dat Lila in de fik zette.
Laguerta is er nu achter gekomen dat Doakes niet de Bay Harbor Butcher was en dat die op dit moment waarschijnlijk nog in haar eigen police department werkt.
Hmm, mogelijk heb ik de situatie verkeerd geïnterpreteerd, ik dacht dat Laguerta juist alles zo stiekem aan het doen was omdat ze vermoedens had dat de butcher mogelijk nog leeft (Doakes) wij weten uiteraard precies hoe het gegaan is maar zij weet enkel dat van het een op het andere moment de verbrande romp van Doakes uit dat huisje werd gehaald.
Iedereen weet dat Doakes dood is. Ik denk dat Laguerta zo stiekem aan het doen is, omdat iemand het van het team moest zijn. Nu zij weet dat Doakes het niet is. Immers ritueel is terug gevonden wat Doakes zou gedaan hebben. Weet ze dat Doakes het niet was, moet iemand anders het van het team zijn. Dus vandaar zo stiekem.