Fitness Seller

Serie: Dexter

Dexter S07E04;

[Link niet meer beschikbaar]

of;

of;

Goeie aflevering. Dat van de supplementen en AAS had iets subtieler gemogen though. :trollface:

5lvxb8.jpg
.

34j3jm1.jpg

Dexter S07E05;

of

Heeft iemand een torrent van seizoen 4 met ondertiteling?

Wel weinig eten in zijn koelkast, zijn voedingsschema zal wel bagger zijn.

of;

Iemand die een werkende stream heeft? Kan er geen vinden raar genoeg

inb4 download het gewoon.

is het de moeite waard om vanaf season 7 nog te gaan kijken??? (wel vanaf aflevering 1) of snap je er dan geen k*t van? Ik vind 6 seizoenen kijken namelijk iets te veel maar ik wil wel graag deze serie gaan volgen omdat het me leuk lijkt.

is het de moeite waard om vanaf season 7 nog te gaan kijken??? (wel vanaf aflevering 1) of snap je er dan geen k*t van? Ik vind 6 seizoenen kijken namelijk iets te veel maar ik wil wel graag deze serie gaan volgen omdat het me leuk lijkt.

wat is dat voor retarded logica, kijk dan gewoon seizoen 1 in hetzelfde tempo als dat je van plan bent om seizoen 7 te kijken :rolleyes:

wat is dit voor redenering
kijk gewoon vanaf seizoen 1

he did Yvonne Strahovski...

Goed seizoen tot nu toe.

Vind de manier waarop Louis aan z'n einde is gekomen alleen een beetje sneu, net een figurant die werd afgeknald. Het had totaal geen impact.

Ik vond 'm echt een creep en had verwacht dat de reden daarvoor dit seizoen nog zou komen. Blijkbaar had 'ie echt een hekel aan Dexter omdat die z'n spel stom vond :p

Ik had een gigantische hekel aan Louis, maar ik had ook wel verwacht dat het niet om "slechts een spel" ging gaan. Ik snap niet goed waarom ze hem dan toch zoveel afleveringen een relatief belangrijke rol hebben laten spelen. Nu lijkt hij gewoon wat afleveringopvulling.

Terug
Naar boven