Fitness Seller

Serie: Dexter

...

Laatst bewerkt:
wat ik niet snap;
En ook vaag dat LaGuerta Dexter niet fulltime achtervolgt en hem laat volgen door rechercheurtjes.
En ze gaat ook zelf alleen af op het telefoontje van Estrada....

Laatst bewerkt:
Batista gaat er sowieso niks van geloven dat Estrada haar vermoord heeft

Ik vond het een rommelig einde eigenlijk

En sowieso komt de kogel uit de gun van Deb, doe hoe wil hij dat oplossen ? Hij kan daar Estrada niet meer voor op laten draaien

Gewoon beide in stukken in de zee dumpen, al zouden ze dat wel heel snel hebben gedaan dan

G
EBRUIK SPOILERS !!!!!!!! ik moet die download link zoeken en heb nu gelezen dat het einde tegenvalt

als ze volgend seizoen weer heel dat circus (laguerta neergeschoten met politiewapen ipv estrada's) negeren stop ik gewoon met kijken:roflol:
Zou wel heel achterlijk zijn om die twee lijken niet in de zee te dumpen om die reden en Deb laat daarnaast ook een zee van DNA achter op laguerta.

Zou me erg tegenvallen als hij doorgaat met dat plan onder deze omstandigheden. Dexter hoort juist erg berekenend te zijn

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 23:04 ----------

wat ik niet snap;
En ook vaag dat LaGuerta Dexter niet fulltime achtervolgt en hem laat volgen door rechercheurtjes.
Ze zei een aantal afleveringen geleden nog dat Dexter al een keer achtervolgd was en dat hij het toen in de gaten had, Geen idee waar ze op doelde overigens, zal wel iets met seizoen 2 te maken hebben.

En dat laatste was op zich wel logisch, ze dacht dat Estrada haar enigste kans was om Dexter op te pakken en dat hij in gevaar was aangezien hij in die container was. Wel belachelijk dat ze Dexter niet in de container zag staan, epic police skills :roflol:

Laatst bewerkt:
:)

Laatst bewerkt:
Zou wel heel achterlijk zijn om die twee lijken niet in de zee te dumpen om die reden en Deb laat daarnaast ook een zee van DNA achter op laguerta.

Zou me erg tegenvallen als hij doorgaat met dat plan onder deze omstandigheden. Dexter hoort juist erg berekenend te zijn

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 23:04 ----------

Ze zei een aantal afleveringen geleden nog dat Dexter al een keer achtervolgd was en dat hij het toen in de gaten had, Geen idee waar ze op doelde overigens, zal wel iets met seizoen 2 te maken hebben.

En dat laatste was op zich wel logisch, ze dacht dat Estrada haar enigste kans was om Dexter op te pakken en dat hij in gevaar was aangezien hij in die container was. Wel belachelijk dat ze Dexter niet in de container zag staan, epic police skills :roflol:

kunnen ze echt niet maken, zo'n high profile iemand laten verdwijnen vlak nadat ze onder verdenking van die persoon zijn gekomen. Maar langs de andere kant kunnen ze haar ook niet ontdekt laten worden (shot by copgun en debra heeft haar gpstracker opgevraagd op avond vd moord)

kunnen ze echt niet maken, zo'n high profile iemand laten verdwijnen vlak nadat ze onder verdenking van die persoon zijn gekomen. Maar langs de andere kant kunnen ze haar ook niet ontdekt laten worden (shot by copgun en debra heeft haar gpstracker opgevraagd op avond vd moord)
waarom denk je dat s8 laatste seizoen is :p
lijk dumpen = geen bewijs dus dat lijkt me beter om tijd te winnen. Ze zijn er nu toch wel bij. Hoop dat Dexter vlucht met Hannah :o

waarschijnlijk zijn Debra en Dexter na het benzine-tanken-bij-de-kerk-incidentje wat slimmer geworden en hebben ze hun tel uitgezet :P

wat ik niet snap;

misschien omdat de rest haar voor gek verklaarde?

Dexter en Deb hebben de lijken sowieso de zee in gedumpt, dat is niet zo moeilijk te ontrafelen, vraag me af wat er gebeurd nu laGuerta ineens missende is.

Wie zegt dat La guerta uberhaupt dood is?

Laatst bewerkt:
hey eikel, zet je shit eens in spoilers :rolleyes:

Terug
Naar boven