MuscleMeat

Serie: Dexter

wowowowow S07E11 was nice :D. Geef season final!

Ik vraag mij wel af of Hannah echt het water had vervuild met het medicijn of dat Debra zelf dat flesje had gemaakt, per ongelijk teveel ervan dronk en later de kans zag dit te gebruiken tegen Hannah.

Laatst bewerkt:

Ik vraag mij wel af of Hannah echt het water had vervuild met het medicijn of dat Debra zelf dat flesje had gemaakt, per ongelijk teveel ervan dronk en later de kans zag dit te gebruiken tegen Hannah.
Ja en ook nog een blonde haar van hannah had geplant bij het medicijnkastje, omdat de kans bestond dat dexter hem zou vinden

not sure if srs

Ja en ook nog een blonde haar van hannah had geplant bij het medicijnkastje, omdat de kans bestond dat dexter hem zou vinden

not sure if srs

Die haar was ik idd vergeten, dus je hebt gelijk. (Wel lekker vriendelijk ben je met je if srs pfff...)

Ik ga de spoilers niet lezen, wacht wel op de versie met subs :D

oh noes, kan niet wachten tot volgende week

****kk wordt leuke season final:D

Die haar was ik idd vergeten, dus je hebt gelijk. (Wel lekker vriendelijk ben je met je if srs pfff...)

Dexter twijfelt zelf ook of hij die haar niet mee naar binnen ha genomen. Ook zegt Dexter niet tegen Hannah wat ze binnen deed, ze hebben het alleen over dat Hannah bij Debra was en dat geeft Hannah zelf ook toe. Ik denk toch dat Deb t zelf heeft gedaan

denk eigenlijk eerder dat debra dit opzettelijk gedaan heeft

Komt Doakes nou terug?

Haha lijkt mij niet, beetje lang geleden maar die was of verbrand als ik mij herinner of op de bodem van de oceaan ;). Je hebt het zeker over ''superprise mother****er'', wat je zag in ''next time on dexter''. Denk dat de makers weten dat dit populair stukje is geworden en zelfs als meme gebruikt en het daarom erin deden.

Suprise Mother****er

Net s07e11 gekeken. En damn, ik was echt triest op het einde :(. Ze gunnen Dexter echt niets he.

Terug
Naar boven