- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wowowowow S07E11 was nice. Geef season final!
Ik vraag mij wel af of Hannah echt het water had vervuild met het medicijn of dat Debra zelf dat flesje had gemaakt, per ongelijk teveel ervan dronk en later de kans zag dit te gebruiken tegen Hannah.
Ja en ook nog een blonde haar van hannah had geplant bij het medicijnkastje, omdat de kans bestond dat dexter hem zou vinden
not sure if srs
Die haar was ik idd vergeten, dus je hebt gelijk. (Wel lekker vriendelijk ben je met je if srs pfff...)
wowowowow S07E11 was nice. Geef season final!
Ik vraag mij wel af of Hannah echt het water had vervuild met het medicijn of dat Debra zelf dat flesje had gemaakt, per ongelijk teveel ervan dronk en later de kans zag dit te gebruiken tegen Hannah.
yep, ik ookdenk eigenlijk eerder dat debra dit opzettelijk gedaan heeft
Haha ik ook man.Ik ga de spoilers niet lezen, wacht wel op de versie met subs![]()

. Je hebt het zeker over ''superprise mother****er'', wat je zag in ''next time on dexter''. Denk dat de makers weten dat dit populair stukje is geworden en zelfs als meme gebruikt en het daarom erin deden.Net s07e11 gekeken. En damn, ik was echt triest op het einde. Ze gunnen Dexter echt niets he.