MuscleMeat

Serie: Dexter

dafuk? wat was er precies leuk aan?

ik heb mn schoen naar mn scherm gegooid toen
dexter oliver gewoon liet gaan

Het is altijd moeilijk om aan te geven wat er "leuk" was omdat het nogal subjectief is. Ik verveelde me wat minder tijdens deze ep en ik vond de confrontatie tussen Dexter en Saxon ook wel aardig gedaan.
Het leek een beetje alsof Dexter zijn oude zelf terugzag en dat hij duidelijk erkende naar zichzelf dat hij veranderd is. Het is niet de kant die ik Dexter had willen zien gaan maar de ep was op zichzelf imo beter als de voorgaande. Ook vond ik de storyline dat Deb wordt verdacht van het helpen van Hannah wel een leuke extra.

Ik vind dit seizoen juist wel in de lijn der verwachtingen liggen. Het leek me al wel duidelijk dat Dexter niet op dezelfde tour als voorgaande seizoenen zou gaan. Dat lieten ze in seizoen 7 al wel een beetje doorschemeren met het hele Hannah verhaal. En was dus al enigzins voorbereid wat er komen zou. En maar idd het is wel een beetje saaier geworden, maar imo nog niet dusdanig erg dat ik het laatste niet wil af zien.

Ik kan niet wachten tot zondag :D finale dexter + finale ray donovan

Mwah, verwacht niet zoveel van de Dexter finale, ben wel benieuwd hoe het afloopt, maar zal wel teleurstellend zijn.

Hoe kan je een serie zo verkrachten :(

Man man heb het net op tv gezien :D zal nog niets zeggen voor de mense die nog wachten tot ie op interner komt morge ( hier nog 11u)

deze aflevering heeft me zo teleurgesteld dat ik volgende week nieteens meer ga kijken, het boeit me echt geen **** meer wat er nog gebeurt, ik weet toch al dat het reteslecht gaat zijn en dat ik ervan zal moeten kotsen.

edit: na wat opzoek werk te hebben gedaan ben ik erachter gekomen dat Stephenie Meyer het laatste seizoen van dexter heeft geschreven, verklaart veel:)

ik heb het niet kunnen laten en wat heb ik gelachen:roflol:

Net toen je dacht dat het niet meer lamer kon overtreffen ze zichzelf. Wat een logica ook.
Wat kunnen we best doen? Natuurlijk Harrison achterlaten bij een gestoorde bish die mensen afmaakt als ze zich gevangen voelt ipv bij zijn broer en zus en liefhebbende grootouders:roflol:
Dan rijdt hij met zn boot in een storm, denk je 'eindelijk is die f**got dood', komt hij terug als houthakker met een killybaard:roflol:

@iedereen die de spoilers buiten spoilertags erg vindt: HOMO! Deze aflevering is zo slecht en oninteressant dat het geen **** uitmaakt als je al weet wat er gaat gebeuren. Dat dieptepunt van teleurstelling waar de schrijvers voor gingen wordt sowieso bereikt, ongeacht als je weet wat er gaat gebeuren of niet.

Zoals Deb het zou verwoorden: ****ING LAME FINALE!!!

Straks komen ze nog af met een spin-off... The Lumberjack lovestory... :o

Balen hoe ze dit laatste seizoen zo naar de knoppen hebben geholpen :(

Laatst bewerkt:
Gelukkig hebben we breaking bad nog jongens.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.175
Niet eerder zo'n verkrachting van een serie gezien :(.

t*ring t*fus h**ren serie 1/10

Thas idd fking lame einde. Ik had hem liever die ket publiek uit wraak zien kille en in de bak vliege

Wie spoilert einde ff? Geen zin om te kijken namelijk.

Terug
Naar boven