MuscleMeat

Serie: Dexter

dit seizoen na aflevering 2 gestopt, niks gemist dus ?

Eens

Dacht iemand ook dat het een of andere vage droom/nachtmerrie was toen dexter zomaar ff debra vermoordde in het ziekenhuis (strong security) en vervolgens doodnormaal met haar lijk naar buiten liep de boot in stapte en haar lijk het water in gooide, wtfff

Dacht iemand ook dat het een of andere vage droom/nachtmerrie was toen dexter zomaar ff debra vermoordde in het ziekenhuis (strong security) en vervolgens doodnormaal met haar lijk naar buiten liep de boot in stapte en haar lijk het water in gooide, wtfff

Ja dat dacht ik wel toen hij buiten liep. Ben blij dat het afgelopen is, wat een bagger finale zeg.

Ik had verwacht dat het "just the tip gay" zou worden maar niet "5 negerderde beens tegelijk" gay zou worden. I'm dissapointed.

Toch maar de tijd genomen om de laatste twee episodes te zien.

>Dexter die Saxon laat leven.
>Episch camerawerk met slow motion beelden van Deb die neer gaat.
>Deb haar toestand is stabiel. Meh, guess not... maken er even een kamerplantje van.
>Harrison meegeven met een psycho b*ch.
>Dexter die Deb haar powerknopje simpelweg afzet.
>"Ik verwoest iedereen rond mij"- gehuil van Dexter. Zelfmoord, dan maar.

Serieus, werd dat script van het laatste seizoen daar ter plekke op de set geïmproviseerd? Jammer dat het zo eindigt.

Toch maar de tijd genomen om de laatste twee episodes te zien.

>Dexter die Saxon laat leven.
>Episch camerawerk met slow motion beelden van Deb die neer gaat.
>Deb haar toestand is stabiel. Meh, guess not... maken er even een kamerplantje van.
>Harrison meegeven met een psycho b*ch.
>Dexter die Deb haar powerknopje simpelweg afzet.
>"Ik verwoest iedereen rond mij"- gehuil van Dexter. Zelfmoord, dan maar.

Serieus, werd dat script van het laatste seizoen daar ter plekke op de set geïmproviseerd? Jammer dat het zo eindigt.

Idd :roflol:

Julia Benz is dit weekend op www.facts.be . Trinity was a lie! She's allivvveeee!! ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ook een aantal andere acteurs zoals Crixus van Spartacus.

wat

Epic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.195
Cool, niet op de foto met die anderen zeker?

Vond het een zeer sterk seizoen als afsluiter duurde wel weer 5-6 eps voordat ik erin zat. Enkel het einde dat dexter met debra naar zijn boot liep beetje vreemd. Maar vond het een erg goede afsluiter ook al had ik het natuurlijk liever iets anders gezien.

Ik had meer het idee dat het ging eindigen dat Dexter een normaal persoon werd en een nieuw leven op ging bouwen zonder zijn 'dark passenger'. Daar leeft de hele serie eigenlijk ook naar toe dat hij zich onder controle houd en een normaal mens met normale gevoelens wordt.

Een van me favo series!

Dexter zit erop voor mij. Afgelopen anderhalve maand ofzo alle 8 seizoenen gezien.
Seizoen 4 met Trinity was DE absolute topper, wat wel niet van elk seizoen kan gezegd worden.
Toch bleef het me steeds boeien.
Seizoen 8 was wel een tegenvaller. Dat gedoe met Dr Vogel hoefde van mij niet, al vond ik Saxon wel één vd beter psycho tegenstanders.
Hoe het had moeten eindigen ... dunno. Ik vind het wel goed dat Dexter nog leeft, maar als lumberjack is wel gay as ****.

Vond het een zeer sterk seizoen als afsluiter duurde wel weer 5-6 eps voordat ik erin zat. Enkel het einde dat dexter met debra naar zijn boot liep beetje vreemd. Maar vond het een erg goede afsluiter ook al had ik het natuurlijk liever iets anders gezien.

Ik had meer het idee dat het ging eindigen dat Dexter een normaal persoon werd en een nieuw leven op ging bouwen zonder zijn 'dark passenger'. Daar leeft de hele serie eigenlijk ook naar toe dat hij zich onder controle houd en een normaal mens met normale gevoelens wordt.

Een van me favo series!

Hebben wij hetzelfde seizoen bekeken?

Julia Benz is dit weekend op www.facts.be . Trinity was a lie! She's allivvveeee!! ;)

http://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1391531_10151730294859639_1686953140_n.jpg

Ook een aantal andere acteurs zoals Crixus van Spartacus.
vet man, heb je ook een foto met crixus

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Een van me favo series!
4j95x4.png

die blouse staat hem wel goed.

Terug
Naar boven