XXL Nutrition

Serie: Spartacus

gewoooon eennn keiii vette serie kijk elke zondag :D

Nu afl. 11 aan het downloaden, echt een super serie, het bloed en onthoofdingen etc. zien er af en toe wel nep uit, maar het geeft je wel een beeld over hoe hard het toendertijd ging.

ik kijk elke zondag vanaf vorige week dus ben beetje nieuw wel zeer vermakelijk

maar welke season en welke episode zitten ze op de tv schema?

Erg vermakelijke serie! Soms helaas wat nep, maarja.

Vind het er goedkoop uit zien . Vooral toen ze met '**** you ' begonnen te schelden heb ik het maar uit gedaan .

Erg goedkoop, want "**** you" hoor je natuurlijk nooit in alle grote Hollywood productions:rolleyes:

Het gaat er om dat het een film is die zich in ieder geval niet in de huidige tijd afspeelt. Ze scholden elkaar vast voor alles uit , maar het woord '****' lijkt mij vrij sterk.

Het gaat er om dat het een film is die zich in ieder geval niet in de huidige tijd afspeelt. Ze scholden elkaar vast voor alles uit , maar het woord '****' lijkt mij vrij sterk.

zal je nooit weten, wie weet scholden ze al met hele andere dingen ;)

Damn... dit is een hele goede serie! Meeste gladiators hebben wel een heel goed fysiek. Natuurlijk geen bb fysiek uiteraard, maar wel iets in de richting van 90kg droog bij 1.80 m.

Damn... dit is een hele goede serie! Meeste gladiators hebben wel een heel goed fysiek. Natuurlijk geen bb fysiek uiteraard, maar wel iets in de richting van 90kg droog bij 1.80 m.

Merendeel van wat je ziet is met make up gedaan... vooral de abs.

Terug
Naar boven