- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Merendeel van wat je ziet is met make up gedaan... vooral de abs.
Die Crixus heeft wel een dodelijk lichaam iig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Merendeel van wat je ziet is met make up gedaan... vooral de abs.
1ste aflevering gezien laatst maar vond er niet veel aan....
Op het vrouwmensvolk na dan![]()
Geloof mij nou maar dat het de moeite waard is, coïtus, geweld, verraad, vooral het slavernij gedeelte vind ik wel wreed, vrouwen die gewoon door alleman gedoet worden, en mannen die als vloerveeg gebruikt worden, en nog steeds niks te vertellen hebben ook al zijn ze veel getalenteerder dan hun meester bijvoorbeeld.
1ste aflevering gezien laatst maar vond er niet veel aan....
Op het vrouwmensvolk na dan![]()
Vond de eerste 2 / 3 afleveringen ook niet zo bijzonder, maar daarna word het wel beter IMO.
Iemand die de NL subs van E11 voor me heeft klaar liggen?![]()
Is idd wel waar, ze worden beetje bij beetje beter.
Gebruik gewoon engelse subs, gebruik zelf altijd engelse subs of geen als ze normaal verstaanbaar engels spreken. beter dan die gare nederlandse subs.

Hahah, het gekke is wel dat ze stuk voor stuk buffer zijn dan 99,9% van het forum.Damn... dit is een hele goede serie! Meeste gladiators hebben wel een heel goed fysiek. Natuurlijk geen bb fysiek uiteraard, maar wel iets in de richting van 90kg droog bij 1.80 m.
Vind het er goedkoop uit zien . Vooral toen ze met '**** you ' begonnen te schelden heb ik het maar uit gedaan .
Het gebruik van het specifieke woord **** is misschien wel sterk. (al bestaan er 600 jaar oude teksten waarin het woord **** wat we nu kennen toen ook al in die context gezegd werd)Het gaat er om dat het een film is die zich in ieder geval niet in de huidige tijd afspeelt. Ze scholden elkaar vast voor alles uit , maar het woord '****' lijkt mij vrij sterk.
Ff een back-upje: http://en.wikipedia.org/wiki/Latin_profanityDe oude romeinen waren anders veel opener en veel coïtusgerichter dan onze maatschappij. Ik kan me voorstellen dat er dus juist wel extreem veel gescholden werd met vulgaire, seksueelgetinte taal.
Voor de rest vind ik het ook een te gekke serie! Die gare graphics maken het juist wel lachen.
The profane vocabulary of early Vulgar Latin consisted largely of coïtusual and scatological latin: the rich lodes[1] of religious profanity found in some of the Romance languages is a Christian development, and as such does not appear in Classical Latin. In Vulgar Latin, words that were considered to be profanity were described generally as obsc(a)ena, "obscene, lewd", unfit for public use; or improba, "improper, in poor taste, undignified".
Hahah, het gekke is wel dat ze stuk voor stuk buffer zijn dan 99,9% van het forum.
vondt het maar k*t vandaag maar 1 aflevering in plaats van 2![]()

Het gaat er om dat het een film is die zich in ieder geval niet in de huidige tijd afspeelt. Ze scholden elkaar vast voor alles uit , maar het woord '****' lijkt mij vrij sterk.