Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt sowieso wel een seizoen 3, echt duizelingwekkende kijkcijfers, veel hoger dan Dexter, game of thrones en boardwalk empire bij elkaar.![]()

Het stoort me vooral dat er geen consistentie is in die fictieve werelden. Ik weet niet of ik mijn mening hierover al heb gepost, kan wel hoor.. Maar als je een fictieve wereld creert met zombies, zorg er dan voor dat alles op elkaar gepast is. Zombies die in de ene aflevering stapvoets achter iemand lopen, en de andere aflevering kunnen hardlopen/joggen.. het stoort mij. Verder ook al die ammo die ze aan het op knallen zijn, vooral rick zijn pistool .. die kerel heeft een ammo depot bij zich? Hoe leven ze op die boerderij met zen 10'en? Je ziet geen groenten etc. Zo van die kleine dingen.
Er wordt (te)veel gefocussed op de interne relatie en de moeilijkheden die gepaard gaan met leven in een zombiewereldje. Ik ben meer geinteresseerd in hoe ze overleven en in wat meer actie en ondernemerschap.

Eindelijk een 'oorlog'
Had niet verwacht dat shane dood zou gaan, wel mooi.
Irritant ventje, nu nog die zoon van rick.
Vind het alleen jammer dat ze niks over het virus zelf vertellen of dat ze het verhaal die kant op sturen.
Zo te zien is het virus (Als het een virus is) gemuteerd en kan het via beelden in een eerder stadium worden over genomen.
Of het word pas geactiveerd wanneer je dood bent, shane had toch een keer een kras opgelopen?
Bij welke ep kan ik dus weer inhaken?
Ben tot halverwege seizoen 2. Al dat drama hoef ik namelijk niet te zien
13 pas
Dan komt een enorme groep walkers naar de schuur toe.
Tenminste daar ga ik vanuit als ik het zo zie. Zal me niet verbazen als dat pas word gedaan in S3.
oke en welke ep is er van de week dan uitgekomen. Waar jij het net over had?