Fitness Seller

Serie: The Walking Dead

zit met moeite de nieuwe aflevering te kijken. Kan er niet goed bij blijven.

Altijd zo zonde van die series, dan beginnen ze leuk en dan gaan ze het zo traag maken en uitmelken om extra geld te verdienen dat het gewoon k*t wordt.
Zelfde geldt trouwens voor dat LOST was echt vet in het begin om te kijken maar is zo oneindig lang, dat het gewoon k*t wordt.

Deze serie is echt ****ing gay geworden na een heel goed eerste seizoen. Ik zie het mezelf nog een aflevering aankijken, maar daarna is het echt klaar.

Teveel drama te weinig actie idd :(

Wat een k*t serie is dit aan het worden. Echt waar eerste 2 of 3 afleveringen waren goed (goh hoe kan het ook, bijna alle scenes uit huidige zombie films na geaapt) en de rest was een grote grap wat nergens over ging.

Te veel drama, te weinig actie. Te weinig echt verhaal of doel in de serie. Lijkt wel of steeds de zelfde dingen zich blijven herhalen maar dan op een ander manier. Als het eenmaal spannend wordt, escaleerd het uiteindelijk naar niets en krijg je en teleurstellend uitkomst.

Te veel fillers en onnodige shit. Morgen gaan ze piet zoeken die kwijt is, overmorgen is jan kwijt die ze gaan zoeken. Mevrouw heeft pillen nodig laten we naar de apotheek gaan. Lijkt wel alsof je een of ander k*t game zit te spelen met erg slechte eentonige quests.

Het begint inderdaad wel een beetje irritant te worden met al die zinloze verhaallijnen, wordt echt teveel uitgemolken...

Denk je dat gedoe met Sophia is nu eindelijk voorbij, besluit Lori eigenwijs te zijn en ja hoor, toevallig crasht ze met de auto. En het zal me niets verbazen als Rick en Glenn straks alleen een wrak vinden en Lori is spoorloos...:rolleyes:

Het begint inderdaad wel een beetje irritant te worden met al die zinloze verhaallijnen, wordt echt teveel uitgemolken...

Denk je dat gedoe met Sophia is nu eindelijk voorbij, besluit Lori eigenwijs te zijn en ja hoor, toevallig crasht ze met de auto. En het zal me niets verbazen als Rick en Glenn straks alleen een wrak vinden en Lori is spoorloos...:rolleyes:

Hahaha, inderdaad. En dan gaan we heel seizoen 3 naar Lori zoeken. Ik zie het nog echt gebeuren ook. Man, wat een drama.

Eerste seizoen was toch ook van een andere regisseur? Zoiets hoorde ik, en omdat seizoen 2 met minder budget gemaakt moest worden is 'ie ermee gekapt.

Can't agree more. Keek stiekem toch wel erg uit naar de aflevering van afgelopen week, maar nu het weer drama drama GTST drama is, wacht ik wel tot een maat van zegt dat het weer supervet is en kan ik me er dan wellicht nog overheen zetten.

hmm iemand al een linkje van E9? die zou gisteravond uit zijn gekomen?

Laatste episode was redelijk, mis nog steeds heel erg de actie van eerste paar episode's van season 1. preview van volgende ep ziet er wel belovend uit.

Ik vond de serie ook goed beginnen, maar het niveau is sterk gedaald in S2. Hopelijk bevat S3 wat meer actie!

S1 gekeken afgelopen week. Was wel ok.

S2 nu aan het binnenhalen.

Wat ik mijzelf afvraag hoe die slome duikelaars hele legerbasissen kunnen overrompelen? En paar granaten, een M60 en wat airsupport en je kan tot 2054 die zombies van je afhouden toch?

S1 gekeken afgelopen week. Was wel ok.

S2 nu aan het binnenhalen.

Wat ik mijzelf afvraag hoe die slome duikelaars hele legerbasissen kunnen overrompelen? En paar granaten, een M60 en wat airsupport en je kan tot 2054 die zombies van je afhouden toch?

Wat als de ammo op is? Daarbij zullen de schoten niet allemaal headshots zijn.

Wat als de ammo op is? Daarbij zullen de schoten niet allemaal headshots zijn.

Ammo raakt echt niet op hoor. In een legerbasis zit genoeg ammo om er miljoenen te doden.

Zoals ik al eerder zei, er is gewoon iets gebeurd waardoor bijna heel de wereld geinfecteerd is geraakt, wat we nu zien (infectie door zombiebeten) zijn gewoon slechts naschokken van de echte infectie.

Komt sowieso wel een seizoen 3, echt duizelingwekkende kijkcijfers, veel hoger dan Dexter, game of thrones en boardwalk empire bij elkaar. :hamer:

Terug
Naar boven