XXL Nutrition

Serie: The Walking Dead

Dit begon weer ergens op te lijken en biedt potentie voor een goed vervolg.

Ja die laatste aflevering is wel vetjes om verschillende redenen. Wel k*t dat het nog maar 1 aflevering te gaan is.. Het gaat volgens mij een enorme cliffhanger komen, en wat hebben we nu uiteindelijk zien gebeuren in seizoen 2??? NIETS. Achja, al goed zijn er andere series om mij zoet te houden voor seizoen 3 begint. :p

NIET KIJKEN ALS JE EPISODE 12 NOG NIET HEBT GEZIEN
Heeft iemand een idee waarom die Shane en randall ineens zombie werden? Voor die randall had ik nog een plausibele verklaring, gezien hij zijn huid helemaal had opengehaald door die handboeien, dezelfde handboeien die ze misschien voor zombies gebruikten ofzo? Maar Shane......?

Interessante kijk op de laatste aflevering tot nu toe.
http://custodianfilmcritic.com/the-walking-dead-2-12-better-angels/

Laatst bewerkt:
Eindelijk een 'oorlog'
Had niet verwacht dat shane dood zou gaan, wel mooi.
Irritant ventje, nu nog die zoon van rick.

Vind het alleen jammer dat ze niks over het virus zelf vertellen of dat ze het verhaal die kant op sturen.

Zo te zien is het virus (Als het een virus is) gemuteerd en kan het via beelden in een eerder stadium worden over genomen.

Of het word pas geactiveerd wanneer je dood bent, shane had toch een keer een kras opgelopen?

Ja die laatste aflevering is wel vetjes om verschillende redenen. Wel k*t dat het nog maar 1 aflevering te gaan is.. Het gaat volgens mij een enorme cliffhanger komen, en wat hebben we nu uiteindelijk zien gebeuren in seizoen 2??? NIETS. Achja, al goed zijn er andere series om mij zoet te houden voor seizoen 3 begint. :p

NIET KIJKEN ALS JE EPISODE 12 NOG NIET HEBT GEZIEN
Heeft iemand een idee waarom die Shane en randall ineens zombie werden? Voor die randall had ik nog een plausibele verklaring, gezien hij zijn huid helemaal had opengehaald door die handboeien, dezelfde handboeien die ze misschien voor zombies gebruikten ofzo? Maar Shane......?

Interessante kijk op de laatste aflevering tot nu toe.
http://custodianfilmcritic.com/the-walking-dead-2-12-better-angels/

Zie mijn spoiler hierboven.

Vind het alleen jammer dat ze niks over het Virus vertellen, en de wereld erom heen. Nu ziet het er naar uit dat ze in die boerderij blijven. Voor nu dan, ik denk/hoop dat ze weg gaan door die plaag. Hoop wel dat die boer en die chinees die nu nog in het bos zitten er heel huids uitkomen, dat zijn nog wel bazen.

Ik had ook niet verwacht dat Shane dood zou gaan, ook al ging hij er wel veel eerder aan in de comics. Dale is iemand die weer vervroegd dood ging. Normaal in een serie heb je altijd iemand nodig voor de drama, vandaar dat ik dacht dat hij tot het eind van de serie zou overleven. Blijkbaar houden ze zich toch aan de comics. Degene die daar dood gaat, gaat ook in de serie eraan.

Wat betreft het virus, dat is airborn. Iedereen is in feite besmet, maar wordt pas geactiveerd als je dood gaat. Ik had in een interview gelezen met de producer dat als mensen een hersenbeschadiging opliepen dat dan het virus niet geactiveerd kon worden(vandaar de dode zombies in S2E1 op de snelweg in de auto's, waarschijnlijk door een massaal ongeluk).

Rick zal door Dr.Jenner zeker te horen hebben gekregen dat hij en Carl immuun zijn voor het virus(vandaar de bloedtest). Lori zal dus waarschijnlijk Shane's kind dragen en beiden niet immuun zijn.

Ik had ook niet verwacht dat Shane dood zou gaan, ook al ging hij er wel veel eerder aan in de comics. Dale is iemand die weer vervroegd dood ging. Normaal in een serie heb je altijd iemand nodig voor de drama, vandaar dat ik dacht dat hij tot het eind van de serie zou overleven. Blijkbaar houden ze zich toch aan de comics. Degene die daar dood gaat, gaat ook in de serie eraan.

Wat betreft het virus, dat is airborn. Iedereen is in feite besmet, maar wordt pas geactiveerd als je dood gaat. Ik had in een interview gelezen met de producer dat als mensen een hersenbeschadiging opliepen dat dan het virus niet geactiveerd kon worden(vandaar de dode zombies in S2E1 op de snelweg in de auto's, waarschijnlijk door een massaal ongeluk).

Rick zal door Dr.Jenner zeker te horen hebben gekregen dat hij en Carl immuun zijn voor het virus(vandaar de bloedtest). Lori zal dus waarschijnlijk Shane's kind dragen en beiden niet immuun zijn.

Dat stuk heb ik even gemist dat Rick en Carl immuun zijn? Waarin word dat vertelt in de serie, of is dat vertelt in de strip?

Betreft dat virus. Is er niemand in dat eerste seizoen dood gegaan zonder zombies en toen geen zombie werd? Kan mij niet even snel iemand herinneren. Hebben ze dan wel goed gedaan.

.

Vind het alleen jammer dat ze niks over het Virus vertellen, en de wereld erom heen. Nu ziet het er naar uit dat ze in die boerderij blijven. Voor nu dan, ik denk/hoop dat ze weg gaan door die plaag. Hoop wel dat die boer en die chinees die nu nog in het bos zitten er heel huids uitkomen, dat zijn nog wel bazen.

Sowieso dat ze weggaan, men moet toch de verhaallijn van de strips volgen. heb 2 vrienden die de strips zelf lezen, zonder de serie, en er gebeurt zoveel meer in die strips..
En even praktisch, al heb je een boerderijtje er komen echt wel 100'en zombies uit die bossen gelopen. In theorie hebben ze genoeg middelen om deze allemaal te slopen.. rijd ze omver bijvoorbeeld, ze waggelen toch maar wat. Ze zien er niet eens gevaarlijk uit en hebben amper de mogelijkheid om bij een mens te geraken.

Dat stuk heb ik even gemist dat Rick en Carl immuun zijn? Waarin word dat vertelt in de serie, of is dat vertelt in de strip?

Betreft dat virus. Is er niemand in dat eerste seizoen dood gegaan zonder zombies en toen geen zombie werd? Kan mij niet even snel iemand herinneren. Hebben ze dan wel goed gedaan.

Ik heb de strips alleen in verhaallijn gelezen. Maar ik denk dat in de finale veel duidelijk wordt. Waaronder wat Dr.Jenner tegen Rick heeft gezegd, uitkomst van de bloedtest e.d. Tevens zei ik dat Rick en Carl waarschijnlijk immuun zullen zijn.

In het eerste seizoen is niemand dood gegaan zonder gebeten te worden. Amy(zusje van Andrea): gebeten. net als de rest van het kamp.
Jim (gast wat ze aan de boom vastbinden en achterlaten): scratchmarks, dus infected.
Merl Dixon: onbekend, waarschijnlijk nog in leven.

Sophia: gebeten
Dale: maag opengetrokken en in hoofd geschoten voordat hij überhaupt kon veranderen.
Randall: nek gebroken en toch zombie, zonder scratchmarks of gebeten te worden
Shane: vermoord met mes door Rick. Zombie geworden

****ing brute season finale. Hier heb ik al die k*tafleveringen op zitten wachten. Hopen dat volgend seizoen weer op deze voet verder gaat.

Hoeveel seizoenen zijn er nu? Hoorde dat 2 niet zo leuk was?

Gisteren begonnen aan episode 2-8 (de rest uiteraard gezien) en wat is deze serie pijnlijk om naar te kijken zeg. Heb de helft van de episode bekeken en ik blijf bij mijn conclusie dat het beter The Talking Dead genoemd kan worden. Deze shit ga ik niet meer volgen.

Gisteren begonnen aan episode 2-8 (de rest uiteraard gezien) en wat is deze serie pijnlijk om naar te kijken zeg. Heb de helft van de episode bekeken en ik blijf bij mijn conclusie dat het beter The Talking Dead genoemd kan worden. Deze shit ga ik niet meer volgen.

Ik denk dat seizoen 3 een heel stuk beter zal worden in de gevangenis.

Denk aan spoilers!

Volgens mij is dat de gevangenis van Prison Break

Laatst bewerkt:
Ik heb de stripverhaal gelezen van The walking dead en ik kan jullie garanderen dat de mooiste verhaallijn eraan gaat komen.

Een van de tofste karakters is al geintroduceerd Michonne, diegene met die zwaard die 2 zombies bij zich heeft zonder armen en geen kaken zodat andere zombies uit haar buurt blijven.

'tis dat dennisik er nog een waarschuwinkje uitgooit. oprotten met die spoilers. daar hebben ze tags voor.

zal die laatste aflevering eens downloaden sé :D

Oh wat ben ik dat rotwijf & rotkind beu!

Ga trouwens niet meer in dit topic kijken. Altijd wel wijsneuzen die zich hip vinden en shit gaan spoilen uit de strip (niet dat het al gebeurd is, maartoch). Altijd k*t zulke topics als de serie gebaseerd is op een strip of boek.

Denk aan spoilers!

Volgens mij is dat de gevangenis van Prison Break

Hahaha, weet niet of dat daadwerkelijk zo is maar ik dacht ook meteen aan prison break.

Laatst bewerkt:
Zo zo, leuke aflevering.
Nu wachten op oktober.. Op IMDB staat een interview met de serie maker met al wat knipoogjes naar seizoen 3. Het blijkt meer om andere personages te gaan dan het hoopje van Rick. Goed toch, want seizoen 2 was echt enkel op hen gefocussed.

Trouwens, die helikopter!!! denk er net aan. Ben benieuwd wat die gaat prijs geven!

Zouden ze het budget weer omhoog gooien voor volgend seizoen?

Terug
Naar boven