MuscleMeat

Serie: The Walking Dead

en als iedereen toch al besmet is, waarom verzorgen ze de zombiebeten dan gwn niet zodat ze genezen en de persoon overleeft, ipv die persoon als dood achter te laten

en als iedereen toch al besmet is, waarom verzorgen ze de zombiebeten dan gwn niet zodat ze genezen en de persoon overleeft, ipv die persoon als dood achter te laten

wat? Zodra iemand gebeten is, komt die infectie in hun bloedbaan en sterft degene..zoiets althans.

De wond kunnen ze dus niet "verzorgen"

"we're all infected" quote van Rick

dus wat is er dan zo erg aan een zombiebeet? het is eigenlijk gewoon een normale wond die terug kan genezen. ze hebben het virus toch al, en ze zullen toch al veranderen in een zombie als ze sterven, dus als ze nou eens gwn zouden verkomen dat die persoon sterft aan de beet?

snap het niet

"we're all infected" quote van Rick

dus wat is er dan zo erg aan een zombiebeet? het is eigenlijk gewoon een normale wond die terug kan genezen. ze hebben het virus toch al, en ze zullen toch al veranderen in een zombie als ze sterven, dus als ze nou eens gwn zouden verkomen dat die persoon sterft aan de beet?

snap het niet

Een beet versnelt het proces dat je verandert. Ook wel logisch, wond > dode cellen > virus activeert zich en verspreid zich vanaf daar verder. Been eraf en het kan zich dus niet verder verspreiden.

Ik kan er ook wel van genieten, maar ik kan echt niet tegen stommiteiten.
Bijvoorbeeld aan het begin van seizoen 2. Vinden ze op de snelweg een wagen met een stuk of 10 van die grote plastic vaten met water. Schoon drinkwater, best wel kostbaar in zulke tijden. Wat doet Shane? Maakt een vat open en giet de helft over zijn hoofd en de grond. Dafuq???
Nee maar hij was gewoon erg erg blij om die water te zien, was gewoon puur spontane reactie. Niet iedereen denkt altijd aan zulke dingen, genoeg mensen die af en toe gewoon spontaan iets doen he :p

Zeik niet zo, het was al vanaf seizoen 1 duidelijk dat ze niets geven om details/geloofwaardigheid. Het is gewoon een vette zombie serie en ik kan hem nu juist enorm waarderen door alle actie in seizoen 3. Ze hadden zelf waarschijnlijk door dat ze wat goed te maken hadden voor de mensen die seizoen 2 hebben doorstaan.
+100.

De comics zijn awesome... :o

Jesus en Negan...:eek:

Vage aflevering van gisteren, maar wel vermakelijk:D

Vind het maar slecht uitgewerkte serie.
Seizoen 1 heb ik volledig bekeken, in het begin is het wel vernieuwend maar je hebt al snel door dat het constant hetzelfde is wat er gebeurt als je een paar aflevering bekijkt.

-Die trut van rick besluit weer eens op alleen op pad te gaan --> zoektocht..
-Dat kind van rick luistert niet naar z'n ouders, of loopt weer weg --> zoektocht..

Dat is bijna het enige wat er in de serie voorkomt 'iemand zoeken die is weggelopen'. Voor mij begon het dus wel snel te vervelen. Er worden ook veel te veel stomme beslissingen genomen.. Tot het ergelijke toe zelf, heb hem vaak uitgezet omdat ik dat van 'are you facking kidding me'.. Vooral dat wijf van rick is daar een pareltjé in.

5.5/10

Vind het maar slecht uitgewerkte serie.
Seizoen 1 heb ik volledig bekeken, in het begin is het wel vernieuwend maar je hebt al snel door dat het constant hetzelfde is wat er gebeurt als je een paar aflevering bekijkt.

-Die trut van rick besluit weer eens op alleen op pad te gaan --> zoektocht..
-Dat kind van rick luistert niet naar z'n ouders, of loopt weer weg --> zoektocht..

Dat is bijna het enige wat er in de serie voorkomt 'iemand zoeken die is weggelopen'. Voor mij begon het dus wel snel te vervelen. Er worden ook veel te veel stomme beslissingen genomen.. Tot het ergelijke toe zelf, heb hem vaak uitgezet omdat ik dat van 'are you facking kidding me'.. Vooral dat wijf van rick is daar een pareltjé in.

5.5/10

ach, de serie is gewoon nice

Die mensen aan de telefoon die Rick belden gaan waarschijnlijk de gevangenis overnemen. Ze weten dat hij samen met zijn groep in de gevangenis zit en ondervragen Rick een beetje om te zien hoe makkelijk het is om ze te overmeesteren. Wel slim gespeeld van ze, gaat leuk worden de komende afleveringen.

Die mensen aan de telefoon die Rick belden gaan waarschijnlijk de gevangenis overnemen. Ze weten dat hij samen met zijn groep in de gevangenis zit en ondervragen Rick een beetje om te zien hoe makkelijk het is om ze te overmeesteren. Wel slim gespeeld van ze, gaat leuk worden de komende afleveringen.

Of was Rick helemaal doorgedraaid en waren die ""belscenes" een reflectie van het verwerken van Lori?

Die mensen die hem hebben gebeld zijn mensen van het verleden die al dood zijn.

Amy (Zusje van Andrea) belde als eerst, daarna Jim (Boer die achter bleef bij die boom) en vervolgens Jaqui (Negerin die bleef zitten bij de explosie van de CDC). Tot slot belde Lori met Rick.

Rick heeft dit allemaal gehallucineerd en is niet de realiteit. Er is geen stroom of communicatie mogelijk via de telefoon in de apocalypse.

Ik had ook wel verwacht dat er een scene zou komen waar je kon zien dat de kabel niet was aangesloten bijvoorbeeld, maar dat zou te obvious zijn. Maar omdat je Lori's stem ook hoorde, lijkt mij dat je er vanuit kan gaan dat al die gesprekken hersenschimmen waren. Hershel had dat ook wel snel door, aangezien je normaal een kiestoon moet horen als je de hoorn van de haak haalt :D

Ik was aan het trollen homo's waarom zo serieus :roflol:

Enige waarop mensen zitten te wachten is Merly vs Daryl.

Idd. Ik wacht op de scene waarbij daryl moet kiezen tussen zijn broer of de groep, en voor de groep kiest. Ligt voor de hand.

Heb ook nooit gesnapt waarom hij zo'n loyaal hondje is geworden van Rick.

Joo Daryl ik heb indirect je broer vermoord omdat ik hem aan een dak van een flatgebouw heb geketend met heel veel zombies voor de deur.

Joo Rick, maakt niet uit man, kan gebeuren. Brb ik ga konijnen jagen voor je.

???

michonne is een beest:)

Terug
Naar boven