Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en als iedereen toch al besmet is, waarom verzorgen ze de zombiebeten dan gwn niet zodat ze genezen en de persoon overleeft, ipv die persoon als dood achter te laten
"we're all infected" quote van Rick
dus wat is er dan zo erg aan een zombiebeet? het is eigenlijk gewoon een normale wond die terug kan genezen. ze hebben het virus toch al, en ze zullen toch al veranderen in een zombie als ze sterven, dus als ze nou eens gwn zouden verkomen dat die persoon sterft aan de beet?
snap het niet
Nee maar hij was gewoon erg erg blij om die water te zien, was gewoon puur spontane reactie. Niet iedereen denkt altijd aan zulke dingen, genoeg mensen die af en toe gewoon spontaan iets doen heIk kan er ook wel van genieten, maar ik kan echt niet tegen stommiteiten.
Bijvoorbeeld aan het begin van seizoen 2. Vinden ze op de snelweg een wagen met een stuk of 10 van die grote plastic vaten met water. Schoon drinkwater, best wel kostbaar in zulke tijden. Wat doet Shane? Maakt een vat open en giet de helft over zijn hoofd en de grond. Dafuq![]()

+100.Zeik niet zo, het was al vanaf seizoen 1 duidelijk dat ze niets geven om details/geloofwaardigheid. Het is gewoon een vette zombie serie en ik kan hem nu juist enorm waarderen door alle actie in seizoen 3. Ze hadden zelf waarschijnlijk door dat ze wat goed te maken hadden voor de mensen die seizoen 2 hebben doorstaan.
Vind het maar slecht uitgewerkte serie.
Seizoen 1 heb ik volledig bekeken, in het begin is het wel vernieuwend maar je hebt al snel door dat het constant hetzelfde is wat er gebeurt als je een paar aflevering bekijkt.
-Die trut van rick besluit weer eens op alleen op pad te gaan --> zoektocht..
-Dat kind van rick luistert niet naar z'n ouders, of loopt weer weg --> zoektocht..
Dat is bijna het enige wat er in de serie voorkomt 'iemand zoeken die is weggelopen'. Voor mij begon het dus wel snel te vervelen. Er worden ook veel te veel stomme beslissingen genomen.. Tot het ergelijke toe zelf, heb hem vaak uitgezet omdat ik dat van 'are you facking kidding me'.. Vooral dat wijf van rick is daar een pareltjé in.
5.5/10
Die mensen aan de telefoon die Rick belden gaan waarschijnlijk de gevangenis overnemen. Ze weten dat hij samen met zijn groep in de gevangenis zit en ondervragen Rick een beetje om te zien hoe makkelijk het is om ze te overmeesteren. Wel slim gespeeld van ze, gaat leuk worden de komende afleveringen.
Die mensen aan de telefoon die Rick belden gaan waarschijnlijk de gevangenis overnemen. Ze weten dat hij samen met zijn groep in de gevangenis zit en ondervragen Rick een beetje om te zien hoe makkelijk het is om ze te overmeesteren. Wel slim gespeeld van ze, gaat leuk worden de komende afleveringen.

Enige waarop mensen zitten te wachten is Merly vs Daryl.
Idd. Ik wacht op de scene waarbij daryl moet kiezen tussen zijn broer of de groep, en voor de groep kiest. Ligt voor de hand.