MuscleMeat

Serie: The Walking Dead

Hahaha, ze zijn al ver genoeg gegaan hoor :D

Maar ik doelde meer op de oorlog.

Ben benieuwd wat ze er van maken. Ze hebben mij al genoeg verrast door de hele serie en gebeurtenissen overhoop te gooien. Ben wel blij dat ze niet de comics volgen:D

Seizoen twee was enorm slecht. Maar mijn gebeden zijn verhoord en ondertussen zijn ze erg aan het snoeien in de cast. En aan de lijst te zien op IMDB gaan er nog een paar uit.

Lori staat op imdb net als Rick en nog een boel op 27 episodes. In totaal zijn er nu 23 episodes geweest. Dus we krijgen nog 4 afleveringen met flashbacks over Lori:(?

Laatst bewerkt:
:roflol:

34 Hilarious 'Walking Dead' Memes from Season 2

In the most biting Walking Dead memes

The Best of The Walking Dead Memes

meme9.jpeg

tumblr_lvpiwhNjdB1r5d224o1_500.jpg

tumblr_mbt0yndR0O1ruw95fo1_500.jpg

Laatst bewerkt:
Excuusnegers? Er zitten toch alleen maar n*gers in de bak? :trollface:

Die acteur die T-Dog speelde is waarschijnlijk allang in een andere serie waar hij wél mag praten.

Seizoen twee was enorm slecht. Maar mijn gebeden zijn verhoord en ondertussen zijn ze erg aan het snoeien in de cast. En aan de lijst te zien op IMDB gaan er nog een paar uit.

Seizoen drie vind ik nu al beter dan de vorige twee. Er zit wel nog shenanigans in zoals dat afro samurai wijf en een oneindige voorraad benzine. Ook opvallend dat ze verhongeren maar Carl dan geen blikje hondenvoer mag opeten. :roflol:

Er zijn veel meer action beats die tevens ergens op slaan.

Carl die werd neergeschoten in seizoen twee. Waar ging dat eigenlijk over? :rolleyes: :roflol: Ik kon haast niet wachten tot een paar wandelaars die jongen gingen vierendelen.

Over tanden gesproken hoe slagen die wandelaars er altijd in stukken van een halve kilo uit mensen te bijten? Monster jaw strength?

De excuusnegers zijn weer opvallend. :o

:nowai:

Ik vroeg me al af waar de verkrachtingen bleven.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het zijn zombies he, t'moet wel leuk blijven he :D

Ben benieuwd wat ze er van maken. Ze hebben mij al genoeg verrast door de hele serie en gebeurtenissen overhoop te gooien. Ben wel blij dat ze niet de comics volgen:D

Lori staat op imdb net als Rick en nog een boel op 27 episodes. In totaal zijn er nu 23 episodes geweest. Dus we krijgen nog 4 afleveringen met flashbacks over Lori:(?

Ja klopt, maar die oorlog zal er zoiezo wel komen. Met een twist natuurlijk om het wel spannend te houden :p

http://www.couchtuner.com/

ik volg via deze stream...
had niets te doen tijdens mijn nachtdiensten. Zit nu in seizoen 3 en ik moet zeggen nog weinig spannende dingen gezien behalve dat dorpje met de gouverneur dat geeft wel een leuk verhaallijntje

Vond het wel een hele goede episode. Maar alleen wel erg dom dat lori de baby eruit laat halen. Wat moet je nou met een baby tussen al die zombies? Hele tijd meeslepen als een blok aan je been, beter hadden ze haar gewoon een stamp in dr maag gegeven)

:roflol:

En hoezo is die baby gezond? :o

Comic nostalgie had ik bij deze episode damn.. verder een erg goede episode (wat rustiger natuurlijk maar nog steeds volop met zombies). De nieuwe producer doet het naar mijn mening wel wat beter dan Frank Darobant (alhoewel Frank een bagger budget had voor seizoen 2).

Wauw, opnieuw een goede aflevering! Stapje voor stapje wordt er steeds meer over The Govenor onthuld. Goed seizoen tot nu toe inderdaad.

Is die zombieval (geluid) trouwens de reden waarom de groep meerdere hordes zombies is tegengekomen onderweg in voorgaande seizoenen, of is dit slechts een kleinschalige variant ofzo? :D

Wauw, opnieuw een goede aflevering! Stapje voor stapje wordt er steeds meer over The Govenor onthuld. Goed seizoen tot nu toe inderdaad.

Is die zombieval (geluid) trouwens de reden waarom de groep meerdere hordes zombies is tegengekomen onderweg in voorgaande seizoenen, of is dit slechts een kleinschalige variant ofzo? :D

Indd. erg goede seizoen tot nu toe.

Nahh, de reden dat die horde de boerderij aanviel was door de helicopter die er in de buurt vloog. Zombies volgde de helicopter richting het plattenland, tot ze in de bossen waren en de schot hoorde die Carl afvuurde tegen zombie Shane.

Gaan ze er nu gewoon van uit dat Carol dood is?

Volgens mij heb ik iets gemist in de vorige aflevering, ze maakte 3 graven; 1 voor Lori, 1 voor t-bone, voor wie is die 3de???

Carol, maar die is vast niet deaud

Ben benieuwd wat de govenuh gaat doen volgende aflevering

Ze denken dat Carol dood is ja, ze vonden haar sjaal en ze is nergens te bekennen. Alhoewel ik het betwijfel dat ze dood is.

Terug
Naar boven