Check trouwens deze 'recensie', hij heeft best wel gelijk.
http://cinemarchaeologist.blogspot.nl/2012/11/walking-dead-14.html
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Check trouwens deze 'recensie', hij heeft best wel gelijk.
Carol leeft waarschijnlijk nog, daar hinten ze in de preview van komende ep ook al op. Hoe en wat zien we vanzelf wel, ben benieuwd wat de schrijvers daar van gaan maken.
Die kid heeft toch een bullet door dr b**kes geknald?

Dat was Lori... maar Rick vond toch een kogel op de grond. Meestal blijft een kogel in het lichaam zitten.![]()

Maar goed, waar ik raar vind is dat mensen naar een episode kijken en constant gaan zoeken naar fouten/onrealistische dingen dan er in plaats van te gaan genieten.

Lori is door der kop geknald zodat ze geen zombie werd. Wat Rick vond was gewoon een ''shell'' wat uit de pistool komt na het afvuren van een kogel.
Maar goed, waar ik raar vind is dat mensen naar een episode kijken en constant gaan zoeken naar fouten/onrealistische dingen dan er in plaats van te gaan genieten.
Bedoel The Walking Dead opzich is gewoon een fictief verhaal met zombies, dus waarom dan een probleem er van maken dat een zombie Lori helemaal heeft opgegeten met botten en al haha.

Toen ik de aflevering keek dacht ik juist dat die zombie Lori was, niet eens aan de mogelijkheid gedacht dat die zombie haar (compleet) had opgegeten. Dus vandaar mijn verbazing![]()
Lori is door der kop geknald zodat ze geen zombie werd. Wat Rick vond was gewoon een ''shell'' wat uit de pistool komt na het afvuren van een kogel.
Bedoel The Walking Dead opzich is gewoon een fictief verhaal met zombies, dus waarom dan een probleem er van maken dat een zombie Lori helemaal heeft opgegeten met botten en al haha.

Vond het gewoon slecht uitgewerkt. Als je de impressie wilt geven dat die zombie Lori heeft opgegeten, leg dan een half uitgewoond lijk ernaast. En die zombie mag flink door hebben gegeten. Want Rick gaat meteen nadat Carl en Maggie naar buiten komen met de baby naar binnen om Lori te zoeken. Zit misschien een halfuur tussen. Beste zombie als je in die tijd 50kilo vlees/botten op eet.![]()

Haha, roid rage.Hoezo vond die vent het nodig zijn opgegeten vrouw nog een paar keer te steken door de buik van die zombie?
Ja, ik kan wel van genieten.. niks kan perfect zijn ofzo.Dit.
Wat een stelletje zuur pruimen, ben blij dat ik niet zo ben![]()
Toen ik de aflevering keek dacht ik juist dat die zombie Lori was, niet eens aan de mogelijkheid gedacht dat die zombie haar (compleet) had opgegeten. Dus vandaar mijn verbazing![]()

Ja, ik kan wel van genieten.. niks kan perfect zijn ofzo.