MuscleMeat

Serie: The Walking Dead

Hmm volgende week al de mid-season finale.. Dit voelde meer als een opvul/bridge aflevering, dus volgende ep zal heel wat spannender worden waarschijnlijk :D

Dit was inderdaad gewoon opbouw voor de mid-season finale. Eindelijk Merle vs Daryl, waarbij ze waarschijnlijk het eind van seizoen 3 op verder gaan. Glenn vs zombie was het beste stuk aan de hele episode.

Damn, de laatste 5 mins werd de opbouw heftig met de Epische soundtrack.

Dat was wel epic ja, het einde.

Kheb al 3 sneak peeks gekeken voor aflevering 8, en damn wordt dat ff heftig zeg.

Spoiler voor aflevering 8 (Niet kijken als je verrast wilt worden)
Tyreese gaat geintroduceerd worden in de mid season finale!!

Kheb al 3 sneak peeks gekeken voor aflevering 8, en damn wordt dat ff heftig zeg.

Spoiler voor aflevering 8 (Niet kijken als je verrast wilt worden)
Tyreese gaat geintroduceerd worden in de mid season finale!!

Ik kijk nooit sneak peeks, dat verklapt altijd zoveel. Het zelfde als de trailers van nieuwe films die uitkomen, de helft van de film wordt al in de trailer verteld, dat is saai. Zoals die komedies, de beste grappen zitten in de trailer en dan zit je daar in de bios met je hoge verwachtingen.

Ik kijk nooit sneak peeks, dat verklapt altijd zoveel. Het zelfde als de trailers van nieuwe films die uitkomen, de helft van de film wordt al in de trailer verteld, dat is saai. Zoals die komedies, de beste grappen zitten in de trailer en dan zit je daar in de bios met je hoge verwachtingen.

Nee, dat klopt. Ik doe het zelf ook nooit bij films hoor. Maar bij TWD ben ik gewoon veels te nieuwschierig.. alhoewel de sneak peeks vaak 1 scene maar laten zien van 30 sec vaak. Het laat geen hoogtepunt zien ofzo uit de aflevering.

WAUW, epic mid-season finale.. Erg spannend en vooral veel cliffhangers :D

Nu wachten tot februari, te k*t.

Vervang n*ger wordt vervangen door een andere vervang n*ger :roflol:

Merle wordt zeker genaaid omdat hij zei dat Michonne dood was

Epic episode weer hoor, en was wel nice om Wolverine Shane weer voor ff te zien :D

Epic episode weer hoor, en was wel nice om Wolverine Shane weer voor ff te zien :D

Ja fking gaar, had per toeval gelezen dat Shane een comeback maakte dus dacht dat ie terugkeerde,, jammer dat Rick hem alleen ziet als ghost.

Voor de rest wel goede aflevering alleen die michonne is een ongelooflijk slechte acteur

Lees de volgende spoiler niet vanwege 'cliffhanger' onthulling... Naja deels...
Wat ook tegenviel was dat je als cliffhanger Merle VS Derle hebt en aan t eind van de aflevering een preview ziet voor aflevering van feb. en Derle ziet. Verpest voor mij persoonlijk de cliffhanger, maar zou toch wel epic zijn als Derle dood gaat en de Derle in de preview weer een door Rick gefantaseerde ghost was:D

Laatst bewerkt:
rick's zoon carl begint eigenlijk ook wel een leuke rol te spelen ;)

Terug
Naar boven