AndroidHealthClinic

Serie: The Walking Dead

Iemand de nieuwe game ''The Walking Dead: Survival Instinct'' al gespeeld? Volgens mij is het voor het verhaal alleen enigszins interessant, voor de rest schijnt het tegen te vallen. Gaat over Daryl en Merle, voordat S1 begon. Ik zou er zeker niet de hoofdprijs voor betalen. Over een jaartje misschien voor 10 euro op Steam haha. Of anders try before you buy, ifyouknowwhatimean :D

Twijfelgeval voor mij. Eerst ff reviews lezen en gameplay/streams checken.

Dus 99% van de wereld is weggevaagd door zombies. Maar die governor overleeft er makkelijk 20 in een nauwe ruimte, met maar 1 clip in z'n pistool. Hoe kan je met zo'n kartonnen zombies nu sterven? Ze zijn zelfs trager dan een normaal wandelend persoon. En ze mogen me ook eens uitleggen hoe ze aan vers water / voedsel komen! Als je een fantasie wereld ontwikkelt, maak het dan aub geloofwaardig .

Dus 99% van de wereld is weggevaagd door zombies. Maar die governor overleeft er makkelijk 20 in een nauwe ruimte, met maar 1 clip in z'n pistool. Hoe kan je met zo'n kartonnen zombies nu sterven? Ze zijn zelfs trager dan een normaal wandelend persoon. En ze mogen me ook eens uitleggen hoe ze aan vers water / voedsel komen! Als je een fantasie wereld ontwikkelt, maak het dan aub geloofwaardig .

Ja dat vind ik ook een beetje jammer dat ze over zulke dingen niet nadenken en dat laten zien in de serie. De nadruk ligt echt op het drama i.p.v. het overleven.

Kent er iemand een streaming site om seizoen 3 te bekijken?

Ken ik ook maar je moet ervoor betalen helaas..

walking dead + zombies uit i am legend = epic win

En het is niemand opvallen dat de Governor Andrea in zn martelkamer heeft gestopt natuurlijk

Ik denk dat Realist meer bedoelde dat het niemand in Woodburry was opgevallen, dat viel mij ook wel op :roflol:

Laatst bewerkt:
Merle is zijn pimpmobiel :roflol: Er zit trouwens wel een foutje in, de scene @ 32:55 min ongeveer heeft de auto opeens 'standaard' velgen i.p.v. die grote hoepels.

Mooie build up naar de finale, interessante ontwikkelingen op het eind van de ep..

rip merle :mad:

Merle is zijn pimpmobiel :roflol: Er zit trouwens wel een foutje in, de scene @ 32:55 min ongeveer heeft de auto opeens 'standaard' velgen i.p.v. die grote hoepels.

Mooie build up naar de finale, interessante ontwikkelingen op het eind van de ep..

Serie zit vol met fouten, klopt geen drol van. Guns die blijven schieten zonder te reloaden, gras wat tot de cm toe gemaaid is, etc.

Ja als je zo gaat kijken dan heb ik er inderdaad heel veel gezien allemaal dingen die niet kloppen.

Terug
Naar boven