Fitness Seller

Serie: The Walking Dead

Vreselijk slechte laatste aflevering en daar moesten we 10 filler afleveringen voor doorstaan. Helemaal NIEMAND gaat dood in het gevecht in de gevangenis en 20-25 man vluchten voor een k*t chinees en een chick. Governor killt zijn eigen leger van 20 man in 1 clip zonder dat iemand ook maar terug schiet en is daarna nog over met 2 anderen, alsof dat zomaar gaat. Vervolgens rijdt hij weg, terwijl Rick lekker rustig in het bejaardentehuis van woodbury zit, waar is de governor naartoe en wtf moet je met 20 nutteloze bejaarden in een zombie apocalypse? Gaan ze volgend seizoen soms allemaal bingo spelen :rolleyes: . Om te janken deze aflevering, een paar minuten teleurstellende actie en 40 minuten dom gelul en drama.

Haha prachtig verwoord. Ik snap de schrijvers ook niet echt, waar the **** willen ze naar toe met wat ze nu hebben. Ze hadden gewoon de governor en het woodbury verhaal af moeten sluiten zodat je in seizoen 4 ook echt een nieuw seizoen kan neerzetten. Nu krijgen we nog meer governor shit in seizoen 4. Dat is mijn mening.

ik dacht dat er een commercial break kwam, is het gvd al het einde... that's it?

Weet niet waar die jap en die chick hebben leren schieten, maar als je zoveel kogels eruit jast en dan nog niemand killed ben je echt infantiel...
Verder is die governer echt een aap, en was de finale wel matig, had er meer van verwacht, helaas
En die milton steekt echt als een natte, als je van zo'n afstand nog iemand niet kapot kan steken kun je echt niets..

Laatst bewerkt:
Weet niet waar die jap en die chick hebben leren schieten, maar als je zoveel kogels eruit jast en dan nog niemand killed ben je echt infantiel...
Verder is die governer echt een aap, en was de finale wel matig, had er meer van verwacht, helaas
En die milton steekt echt als een natte, als je van zo'n afstand nog iemand niet kapot kan steken kun je echt niets..

Toen ze uit de prison kwamen rennen was het echt prijs schieten inderdaad ???

wat een slappe hap

Heb ff gewacht tot er een paar afleveringen uitzijn zodat ik één stuk kan doorkijken.

Heb zojuist aflevering 11 gezien en vraag me het volgende af:

Dit is de aflevering waarin andrea ff teruggaat naar de gevangenis. Wat ik niet echt goed snap is waarom ze zo makkelijk binnengeraakt in de gevangenis. Waarom vallen the walkers haar niet echt aan, die zouden toch massaal op haar moeten springen?

Heb ff gewacht tot er een paar afleveringen uitzijn zodat ik één stuk kan doorkijken.

Dit is de aflevering waarin andrea ff teruggaat naar de gevangenis. Wat ik niet echt goed snap is waarom ze zo makkelijk binnengeraakt in de gevangenis. Waarom vallen the walkers haar niet echt aan, die zouden toch massaal op haar moeten springen?

omdat ze een walker bij heeft en dan vallen andere walkers niet aan

omdat ze een walker bij heeft en dan vallen andere walkers niet aan

wauter dacht ze neemt er 1 mee voor een gezellige babbel voor onderweg :roflol: Niet goed opgelet duidelijk.

Vind echt dat de serie sinds seizoen 3 nog maar magertjes is, alsof de regisseurs zoiets hadden van: '' het publiek hebben we al, dus laten we maar gewoon opschieten met die zooi.''

wauter dacht ze neemt er 1 mee voor een gezellige babbel voor onderweg :roflol: Niet goed opgelet duidelijk.

Vind echt dat de serie sinds seizoen 3 nog maar magertjes is, alsof de regisseurs zoiets hadden van: '' het publiek hebben we al, dus laten we maar gewoon opschieten met die zooi.''

Wel goed opgelet hoor maar waarom vallen de walkers haar niet aan puur omdat zij eentje bij zich heeft? Walkers zijn toch hersenloze wezens opzoek naar mensen/voedsel, waarom zouden ze iets geven omdat zij er eentje bijheeft.

wat een k*tserie

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 22:33 ----------

[/COLOR]

Seizoen 1 werd geschreven/geregisseerd door Frank Darabont, ( bekend van The Green Mile/The Shawshank redemption ), en toen was het ook nog een goede serie, naderhand werd het nogal ééntonig, en dat is het nog steeds...

Laatst bewerkt:
Potverdomme had er ook wel meer van verwacht zeg.
Moest er eerder om lachen.
waarom zijn ze niet gewoon in woodbury gaan zitten met z'n allen. hahaha met 3192812 bejaarden in een gevangenis

Potverdomme had er ook wel meer van verwacht zeg.
Moest er eerder om lachen.
waarom zijn ze niet gewoon in woodbury gaan zitten met z'n allen. hahaha met 3192812 bejaarden in een gevangenis

Ja, hebben weer lekker veel toegevoegde waarde die k*t bejaarden en kinderen.

Waarom kijk ik dit zelfs nog pfffff

Als je die making of filmpjes van de vorige pagina bekijkt, dan hebben ze het erover dat de nieuwe gezonde omgeving (in de zin van die oudjes en kids) belangrijk is voor Carl. Met alles in deze afleveringen lijkt hij een beetje te ontsporen, maar ik zie niet hoe ze daar een interessant verhaal van willen maken. Begint steeds meer op een drama serie te lijken.. Ik ben trouwens benieuwd of ze voor het begin van volgend seizoen weer de winter in de serie overslaan, of in ieder geval een tijdsprong maken. Daarmee kan in ieder geval een hoop onzin worden bespaard.

Lachwekkend.
Asian guy: Sentimentele terminator?
Carl: Opvolger Merle als badguy?

Als je die making of filmpjes van de vorige pagina bekijkt, dan hebben ze het erover dat de nieuwe gezonde omgeving (in de zin van die oudjes en kids) belangrijk is voor Carl. Met alles in deze afleveringen lijkt hij een beetje te ontsporen, maar ik zie niet hoe ze daar een interessant verhaal van willen maken. Begint steeds meer op een drama serie te lijken.. Ik ben trouwens benieuwd of ze voor het begin van volgend seizoen weer de winter in de serie overslaan, of in ieder geval een tijdsprong maken. Daarmee kan in ieder geval een hoop onzin worden bespaard.

het is ook een drama serie.

wanneer komt seizoen 4 eigelijk?

Terug
Naar boven