- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niks is perfect, alle series/films zitten vol fouten .. who cares.
Deze serie heeft een infusie van 28 days later zombies nodig

zalige serie idd, hopelijk word volgend seizoen weer wat bloederiger en met meer spanning,De zombies zijn wel heel erg makkelijk te doden! Goeie aflevering alweer. Kijk al uit naar de seizoensfinale volgende week!

zalige serie idd, hopelijk word volgend seizoen weer wat bloederiger en met meer spanning,
mis de actie van het eerste seizoen !![]()

Nou dat bijrolletje in The Mist waar ze aan het begin ff langskwam en aan het eind nog ff 10 seconden in beeld op een truckTja het zal allemaal aan het budget liggen. Ik weet niet precies hoeveel geld ze te besteden hebben en hoe dat in verhouding staat met vergelijkbare series, maar volgens mij doen ze het nog best goed. Goede schrijvers en acteurs eisen meer geld, betere CGI/FX (op bioscoop film niveau) zijn onbetaalbaar voor prime time series, etc. Dus vandaar dat er ook niet echt A-acteurs in spelen. Een enkeling speelde ook in de sci-fi film The Mist, en Sarah/Lori van Prison Break natuurlijk. "
Het zou wel nice zijn als er over een paar seizoenen iemand enorm veel geld in de serie wilt steken, en dat ze bijna de gehele vaste cast vervangen![]()

Volgens mij vluchten ze bij de finale, van wat ik van de trailer zag. Fking lame. No end fight

Ja wat een slechte film eigenlijk haha, verhaal op zich oke..Nou dat bijrolletje in The Mist waar ze aan het begin ff langskwam en aan het eind nog ff 10 seconden in beeld op een truck
Vind haar echt een strontwijf om een of andere reden
Kijken jullie de Inside Look en Making Of ook?
Van de laatste aflevering:

Perfect, tot de laatste vijf minuten.
Waar is de Governor en waarom brengen ze al die mensen van Woodbury naar de gevangenis? De gevangenis is daar veel te klein voor. Ze zouden beter zelf in Woodbury kunnen gaan wonen.
Vond het toch jammer van Andrea, en Milton.
Inside Look en Making Of "Welcome to the Tombs":

. Om te janken deze aflevering, een paar minuten teleurstellende actie en 40 minuten dom gelul en drama.