XXL Nutrition

Serie: The Walking Dead

Volgend seizoen wordt weer een budget seizoen net als seizoen 2 en 3, ik ga niet eens de moeite meer doen om het te downloaden wanneer hij uitkomt.

Kansloos dat een van de best bekeken shows zo hard snijdt in het budget, dat alles maar gefilmd moet worden op een boerderij of in een gevangenis omdat het anders te duur is.

word het nog slechter dan? kan ik me bijna niet voorstellen tenzij ze hun best gaan doen om het slecht te maken.

Heb nog behoorlijk wat afleveringen in te halen maar dat kan ik maar beter niet doen als ik jullie zo hoor

Lucas1365406453.png
Lucas1365406424.png

kunnen we wachten tot oktober voor de resterende eps wat een k*t serie is dit ook

im done with this shit

Voor sommige personages geven ze al duidelijk aan welke kant ze daar mee op willen. We zullen zien in oktober..

vind dat het weinig met zombies meer te maken heeft, gaat meer om de strijd tussen rick en die gavourment

ik ben allang blij dat die Lori dood is.
Wat een enorme k*trol had die zeg, dat gezanik en domme gedrag van dat mens

En hoe Andrea dood is gegaan is echt te belachelijk. Ze zetten haar eerst neer als een warrior princess, daarna wordt ze zwak en laat ze zich ****en door de gouveneur, en dan gaat ze dood in een situatie waar ze al 100jaar uit had kunnen komen als ze niet zo dom aan het staren was.

vannacht season 4 episode 1, eindelijk:)

heb er zin in!

Terug
Naar boven