Fitness Seller

Serie: The Walking Dead

torrentz.com

Staat op spotnet sinds 04:22

vanavond meteen kijken!!

zojuist gekeken, vond hem tegenvallen!:(

Wat een ongelooflijke schijtaflevering, al dat cliché achtige gejank dehele tijd..

heb em gekeken op watchseries.to trouwens

Wel leuk cliffhanger trouwens en leuke trailer wat nog komen gaat, maar weet niet of ik blijf kijken..

Wat me trouwens ook opvalt, er spelen echt géén lekkere wijven in de serie, terwijl als je naar een serie als Lost kijkt stikt het ervan..

Laatst bewerkt:
Het instorten van het dak ging nergens over. Die walkers lopen daar al maanden rond waarschijnlijk en nu ineens hield het dak het niet meer. Het is niet zo dat ze allemaal op 1 plek stonden waardoor het dak het begaf aangezien er verspreid over het dak walkers doorheen vielen.

heb alsong genoten.

Hoop dat die walker dude alles kilt,wel raar dat die uit het niets ziek word

op fox wordt seizoen 4 vanaf vannacht uitgezonden :)

ep1 ? ze waren toch pas bij het 2e seizoen ofzo

heb alsong genoten.

Hoop dat die walker dude alles kilt,wel raar dat die uit het niets ziek word

Mensen worden wel vaker zomaar ziek he. Alleen vreemd dat hij zo snel overlijdt maar misschien liep hij allang rond met een tumor bijvoorbeeld, wie weet. Ik ga er vanuit dat ze hem vrij snel afmaken aangezien een walker zodra hij iemand bijt bij diegene blijft om te eten. Als deze nu ineens iedereen kan aanvallen slaat het nergens op.

Het was een tegenvaller, maar als opwarmer bedoeld I guess. Wel een paar geinige momentjes erin en de ''in the next episode'' voorspelt veel goeds :).

Het was een tegenvaller, maar als opwarmer bedoeld I guess. Wel een paar geinige momentjes erin en de ''in the next episode'' voorspelt veel goeds :).

ik kijk expres die ''in the next episode'' stukjes niet meer, heb het idee dat ik meteen die hele aflevering weet daarna.

wel raar stukje met die vrouw, je voelde gewoon dat er wat ging gebeuren.
Dacht eigenlijk dat ze hem ging bijten haha

Dat stuk had wel wat korter gemogen inderdaad, eerst een halve marathon lopen om daar te komen pff.

Ik kijk ook nooit previews, zo zonde lijkt me dat.

Inderdaad zonde, net zoals die trailers van films. Die trailers verklappen altijd de hele film al:o

Inderdaad. Ik ga dan ook regelmatig naar een film die een maat wil zien en dan kijk ik gewoon de trailer niet. Vooral met komedies gebeurt het vaak dat alle grappen in de trailer zitten.

Terug
Naar boven