XXL Nutrition

Serie: The Walking Dead

Wat een ongelooflijke schijtaflevering, al dat cliché achtige gejank dehele tijd..

heb em gekeken op watchseries.to trouwens

Wel leuk cliffhanger trouwens en leuke trailer wat nog komen gaat, maar weet niet of ik blijf kijken..

Wat me trouwens ook opvalt, er spelen echt géén lekkere wijven in de serie, terwijl als je naar een serie als Lost kijkt stikt het ervan..

maggie is best lekker!

dales faces blijft mooi haha

Haha dat filmpje, prachtig.

Sloeg weer helemaal nergens op deze episode. Wat is het toch een slechte serie: :roflol:

Zo, ook de eerste aflevering van het nieuwe seizoen bekeken.

Beloofd er wel oke uit te zien, vorige seizoen vond ik het precies een beetje getrokken qua tijd met de strijd tussen rick en de governor. Over het ter plaatse blijven op de gevangenis. Dit lijkt me vrij realistisch. Moest ik in zo'n omgeving leven zou ik op zo'n veilige plaats blijven leven. Als kijker heb je natuurlijk liever dat ze op pad zijn en continu zombies moeten killen. De cliffhanger op het einde was wel mooi.

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 21:05 ----------

Het instorten van het dak ging nergens over. Die walkers lopen daar al maanden rond waarschijnlijk en nu ineens hield het dak het niet meer. Het is niet zo dat ze allemaal op 1 plek stonden waardoor het dak het begaf aangezien er verspreid over het dak walkers doorheen vielen.

Ik denk dat de gedachtegang de volgende is. Normaal gezien lopen ze altijd vrij gespreid maar door het geluid worden ze aangetrokken tot één bepaalde plaats. Doordat het dak lekt is de structuur stilaan gaan rotten en instabiel geworden. Als meerdere walkers dan opeens op één slechte zone stappen is het wel logisch dat dan misschien net de draagcapaciteit van het slechte dak overschreden word. Alleen wel een beetje onlogisch dat het opeens echt zombies lijkt te regenen uit verschillende delen van het dak.

wat is er zo slecht aan dan?
ik vermaak me prima!

Hele aflevering ging nergens over. Rick die gekke vrouw tegen komt. Hoezo? Wat is de toegevoegde waarde voor het verhaal? Zombies die zomaar door een dak vallen. En die gast die zogenaamd vast zat onder die houten kast was ook ergerlijk. Daarnaast een vracht aan nietszeggende personages die er zomaar zijn alleen zodat ze weer op korte termijn dood kunnen worden gemaakt.

Snap nog steeds niet waarom ze niet wat dichter bij de comics blijven.

Hele aflevering ging nergens over. Rick die gekke vrouw tegen komt. Hoezo? Wat is de toegevoegde waarde voor het verhaal? Zombies die zomaar door een dak vallen. En die gast die zogenaamd vast zat onder die houten kast was ook ergerlijk. Daarnaast een vracht aan nietszeggende personages die er zomaar zijn alleen zodat ze weer op korte termijn dood kunnen worden gemaakt.

Snap nog steeds niet waarom ze niet wat dichter bij de comics blijven.

Lijkt me toch logisch dat hij op strooptocht iemand tegenkomt? Vond de vrouw die haar man als zombie in leven liet eigenlijk nog wel een sprekend beeld. Die zombies op het dak was inderdaad iets minder. Er moet wel af en toe iemand van de overlevende dood gaan dus dan liever niemand van de hoofdpersonages wat opzich logisch is aangezien ze al heel wat beter georganiseerd zijn in het zombie killen.

Lijkt me toch logisch dat hij op strooptocht iemand tegenkomt? Vond de vrouw die haar man als zombie in leven liet eigenlijk nog wel een sprekend beeld. Die zombies op het dak was inderdaad iets minder. Er moet wel af en toe iemand van de overlevende dood gaan dus dan liever niemand van de hoofdpersonages wat opzich logisch is aangezien ze al heel wat beter georganiseerd zijn in het zombie killen.

haar man was denkbeeldig, anyways het hele verhaal begint steeds raarder te worden, wordt een soort van Idols, een leuk concept maar wordt volledig uitgemolken

Volgens mij was haar man wel een zombie, je ziet wat bewegen onder zo'n kleed en ze heeft t erover dat hij levend vlees moet hebben. Ik dacht in het begin wel dat hij denkbeeldig was ook, wat logisch zou zijn aangezien Rick zijn denkbeeldige vrouw steeds zag wat een connectie zou zijn.

Volgens mij was haar man wel een zombie, je ziet wat bewegen onder zo'n kleed en ze heeft t erover dat hij levend vlees moet hebben. Ik dacht in het begin wel dat hij denkbeeldig was ook, wat logisch zou zijn aangezien Rick zijn denkbeeldige vrouw steeds zag wat een connectie zou zijn.

Rick is gewoon een fatale stumper, ik was echt kei blij dat zn vrouw doodging, nu nog hij en zn zoon

Als je wacht tot Rick dood gaat kun je lang wachten haha

Ik denk dat de gedachtegang de volgende is. Normaal gezien lopen ze altijd vrij gespreid maar door het geluid worden ze aangetrokken tot één bepaalde plaats. Doordat het dak lekt is de structuur stilaan gaan rotten en instabiel geworden. Als meerdere walkers dan opeens op één slechte zone stappen is het wel logisch dat dan misschien net de draagcapaciteit van het slechte dak overschreden word. Alleen wel een beetje onlogisch dat het opeens echt zombies lijkt te regenen uit verschillende delen van het dak.

Helikopter

Allemaal bullshit. Al de zombies vallen inderdaad door verschillende plekken dus dat gaat al niet op en de helikopter valt pas na de zombies. Dat hele stuk met zombies ging gewoon nergens over. Het is al duidelijk dat zombies ook moeten eten en je kunt wel nagaan dat ze al tijden op het dak rondliepen waar dus geen eten is.

Allemaal bullshit. Al de zombies vallen inderdaad door verschillende plekken dus dat gaat al niet op en de helikopter valt pas na de zombies. Dat hele stuk met zombies ging gewoon nergens over. Het is al duidelijk dat zombies ook moeten eten en je kunt wel nagaan dat ze al tijden op het dak rondliepen waar dus geen eten is.

Het stukje is inderdaad een beetje apart maar het kan wel denk ik. Vraag is natuurlijk of zo'n dak wel een helicopter kan dragen in de eerste plaats. Niettemin vind ik het best wel amusant. Het ziet in ieder geval "logischer" in mekaar dan dan de meeste actiefilms van tegenwoordig zoals Fast en furious 6. Over de eetfrequentie van walkers hebben we geen info. Misschien hebben ze maar een maaltijd nodig om de zoveel weken. Je weet ook niet precies wanneer die helicopter daar geland is. Misschien was het maar een week geleden ofzo.

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 12:56 ----------

haar man was denkbeeldig, anyways het hele verhaal begint steeds raarder te worden, wordt een soort van Idols, een leuk concept maar wordt volledig uitgemolken

Zoals ik het begrepen heb was haar man wel nog in leven maar juist zijn hoofd? Wel jammer dat ze dit niet lieten zien.

Laatst bewerkt:

Hoe geraken ze eigenlijk op dat k*tdak :D via een ladder? Wat ik bedoelde met de helikopter is dat die het dak waarschijnlijk verzwakte. Maar dat verklaart inderdaad niet waarom ze op verschillende plekken door het dak zakken. Wat een k*t serie eigenlijk. Toch blijf ik kijken.

Terug
Naar boven