AndroidHealthClinic

Serie: The Walking Dead

Maakt ook niet echt uit, ik blijf het ook wel kijken ook al is niet alles altijd even logisch.

Hoe geraken ze eigenlijk op dat k*tdak :D via een ladder? Wat ik bedoelde met de helikopter is dat die het dak waarschijnlijk verzwakte. Maar dat verklaart inderdaad niet waarom ze op verschillende plekken door het dak zakken. Wat een k*t serie eigenlijk. Toch blijf ik kijken.

Ze zaten op de helicopter natuurlijk, de oorzaak van de rare landingsplaats is misschien een soldaat die stierf tijdens de vlucht en dan een walker werd.

Ze zaten op de helicopter natuurlijk, de oorzaak van de rare landingsplaats is misschien een soldaat die stierf tijdens de vlucht en dan een walker werd.

Kan er zoveel volk in een heli? :p

4q0nix.png

Kan er zoveel volk in een heli? :p

4q0nix.png

Zeker, al helemaal als je ze horizontaal begint te stapelen. Ff serieus, denk wel dat het moet kunnen als je de walkers ziet staan vlak naast de heli. Trouwens, misschien zaten er op het moment van de landing van de heli al mensen op het dak?

Zijn er echt nog mensen die dit kijken :roflol:
Ik heb nog nooit beginnen een serie kijken zonder het af te maken.. Toen kwam the walking death :p
Veel te veel irritante personen, kwam er gek van

Valt reuze mee. Andrea en lori waren irritant en de gouvernour vond ik niks aan

Ik vind ze allemaal overkomen als een bende f**gots. Gaan we ff sentimenteel doen omdat Rick's komkommeroogst en varkenskwekerij mislukt?
Ach ja ik blijf wel volgen, maar eigenlijk is het verhaal gewoonweg zwak.

Ik begin die carolyn ofzo maar irritant te vinden. Daarnaast slaat het ook nergens op dat ze steeds zoveel walkers bij de hekken laten komen. Hoeveel moeite is t nou om gewoon die walkers direct af te maken als ze komen.

benieuwd wie die muizen aan de walkers voert + wie die vrouw heeft verbrand :)

Ik begin die carolyn ofzo maar irritant te vinden. Daarnaast slaat het ook nergens op dat ze steeds zoveel walkers bij de hekken laten komen. Hoeveel moeite is t nou om gewoon die walkers direct af te maken als ze komen.

Je kan moeilijk er naar toe lopen en in het wilde weg beginnen walkers te doden, na verloop van tijd geraak je dan sowieso ingesloten. Systematisch doden aan het hekken is voor jezelf het veiligste denk ik. Na verloop van tijd stapelen de lijken zich natuurlijk wel op. Ik vraag me wel af hoe dat het komt dat de walkers zo specifiek aangetrokken worden tot de gevangenis, als er iemand loopt oke maar als er niemand zo'n hersenloos wezen toch na een tijd denken dat er geen eten te rapen valt en loopt hij door?

Waarom ontploffen die hoofden van die zombies dit seizoen zo makkelijk? En waarom raken de pijlen van Daryl nooit op?

En arme biggetjes... dat was toch nergens voor nodig..

Dit seizoen wordt trouwens weer gewoon tijd rekken. Net als seizoen 2. Armoetroef.

Laatst bewerkt:
Je kan moeilijk er naar toe lopen en in het wilde weg beginnen walkers te doden, na verloop van tijd geraak je dan sowieso ingesloten. Systematisch doden aan het hekken is voor jezelf het veiligste denk ik. Na verloop van tijd stapelen de lijken zich natuurlijk wel op. Ik vraag me wel af hoe dat het komt dat de walkers zo specifiek aangetrokken worden tot de gevangenis, als er iemand loopt oke maar als er niemand zo'n hersenloos wezen toch na een tijd denken dat er geen eten te rapen valt en loopt hij door?

Je kunt gewoon zodra ze bij het hek staan de walkers afmaken. Gebeurt nu zovaak dat ze er gewoon langslopen en de walkers laten leven.

Nog wat gebeurt afgelopen aflevering?

ja genoeg,dus gewoon kijken man,snap da geziek niet zo hier, als je veel actie verwacht kijk je de verkeerde serie, het is een drama.

Zie dit topic nu pas. Toevallig een paar weken geleden voor het eerst een aflevering gezien en dacht dit is dikke serie maar na 3 aflevering vond ik het verschrikkelijk langdradig allemaal en ben ook afgehaakt.
Maar hier dus veel volgers van de serie?

Terug
Naar boven