MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe geraken ze eigenlijk op dat k*tdakvia een ladder? Wat ik bedoelde met de helikopter is dat die het dak waarschijnlijk verzwakte. Maar dat verklaart inderdaad niet waarom ze op verschillende plekken door het dak zakken. Wat een k*t serie eigenlijk. Toch blijf ik kijken.
Ze zaten op de helicopter natuurlijk, de oorzaak van de rare landingsplaats is misschien een soldaat die stierf tijdens de vlucht en dan een walker werd.

Valt reuze mee. Andrea en lori waren irritant en de gouvernour vond ik niks aan

benieuwd wie die muizen aan de walkers voert + wie die vrouw heeft verbrand![]()

Ik begin die carolyn ofzo maar irritant te vinden. Daarnaast slaat het ook nergens op dat ze steeds zoveel walkers bij de hekken laten komen. Hoeveel moeite is t nou om gewoon die walkers direct af te maken als ze komen.
Je kan moeilijk er naar toe lopen en in het wilde weg beginnen walkers te doden, na verloop van tijd geraak je dan sowieso ingesloten. Systematisch doden aan het hekken is voor jezelf het veiligste denk ik. Na verloop van tijd stapelen de lijken zich natuurlijk wel op. Ik vraag me wel af hoe dat het komt dat de walkers zo specifiek aangetrokken worden tot de gevangenis, als er iemand loopt oke maar als er niemand zo'n hersenloos wezen toch na een tijd denken dat er geen eten te rapen valt en loopt hij door?