- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben ik trouwens de enige die zich stoort aan het feit dat ze die op de grond liggende lijken, waarbij niet meteen hoofdwondes zichtbaar zijn, niet een keer extra neersteken voor de zekerheid?
kakken stopt ook niet opeens tijdens een zombie apocalypse, toch zenden ze geen 5 minuten durende kakscenes uit waarbij zombies aangetrokken worden door de geur![]()
ben ik trouwens de enige die zich stoort aan het feit dat ze die op de grond liggende lijken, waarbij niet meteen hoofdwondes zichtbaar zijn, niet een keer extra neersteken voor de zekerheid?
nee, ik zou zeggen dat ze slecht zijn MET kakscenes, net zoals ze slecht zijn met babyhuilscenesKakken en baby's zijn wel verschillende dingen, al de series en films zonder kakscenes zijn per definitie dan slecht volgens jou?
juist, want we hebben het nog niet meegemaakt dat een immobiele zombie plots in actie schietSimpel toch? Als ze bewegen leven ze nog, bewegen ze niet zijn ze dood en hoef je er geen moeite en energie in te steken.
Overigens wel tof dat we de achtergrond van Daryl nu weten.

Dus Daryl komt uit de kast. Van Carol kreeg ie geen boner. Rednecks houden niet van die semi-lesbo look.
Soit, daar kan ik nog inkomen, maar dat ie een zat tienersletje (28jr btw) nog niet eens 'eyeballed' en ook nog eens begint te huilen als een klein meisje, doet hem toch dalen in mijn achting.
Deze serie had zoveel potentieël, maar er is zo weinig mee gedaan.

nee, ik zou zeggen dat ze slecht zijn MET kakscenes, net zoals ze slecht zijn met babyhuilscenes
juist, want we hebben het nog niet meegemaakt dat een immobiele zombie plots in actie schiet![]()
+1
Daryl is gay of bewaard zichzelf voor Carol, wat een b*ch boy![]()

Had gewoon meer aandacht voor de booze.
De middelvinger scene was echt te slecht..
Waarom niet gewoon bij elk huis een 5tal minuten op de deur rammen.
Zullen de walkers in het huis wel op afkomen, ipv dat 'geluidloze' geloop overal..
Ik zou gewoon korststondig ff eens op de deur kloppen en dan horen of er iets afkomt, dan kunnen er natuurlijk nog wel altijd walkers rondlopen in het huis die ergens ingesloten zitten.Daryl en zijn compagnion hoor je wel afkomen, walkers reageren op geluid dus zodra ze iets horen gaan ze toch bewegen? Walkers leggen geen hinderlagen hoor.
herinner me nog vaag een walker in de gangen van de gevangenis die tegen de muur lag, onbeweeglijk leek, en toen opeens uit het niets iemand beet.

Enerzijds moet je stil zijn om geen walkers aan te trekken maar anderszijds kan je met geluid ook wel te weten komen of "het" nog leeft.
Begrijp wel dat mensen de aflevering saai vonden en er niet veel actie inzat maar ik denk dat de bedoeling was om meer het achtergrondverhaal van daryl te vertellen en diepgang in zijn personage te steken. Verwachtte eigenlijk ook wel dat hij zijn compagnion ging kussen maar dat is misschien nog iets voor later![]()

5 min rammen op de deur lijkt me handig als je al de walkers uit de buurt wil aantrekkenIk zou gewoon korststondig ff eens op de deur kloppen en dan horen of er iets afkomt, dan kunnen er natuurlijk nog wel altijd walkers rondlopen in het huis die ergens ingesloten zitten.
).amc mag geen t**ten laten zien, ebofilie is dan ook zeker uitgesloten![]()