AndroidHealthClinic

Serie: The Walking Dead

Aflevering was wel k*t inderdaad ja. Ze moeten gewoon de ontslagen schrijvers van seizoen 1 terugbrengen, want toen was het niet zo langdradig.

vond deze week alweer beter als de vorige toen viel ik in slaap..

Het blijft een drama serie en dan kan je makkelijk voorspellen dat er telkens iets dramatisch gebeurd. Vond het een leuke en spannende afelevering.
Dat huis was zo schoon dat er wel iets moest gebeuren. Ben echt benieuwd wat die plaats is waar ze heen gaan.

Het blijft een drama serie en dan kan je makkelijk voorspellen dat er telkens iets dramatisch gebeurd. Vond het een leuke en spannende afelevering.
Dat huis was zo schoon dat er wel iets moest gebeuren. Ben echt benieuwd wat die plaats is waar ze heen gaan.

zolang de redneck niet doodgaat zal iedereen het wel halen

vond die broer van die redneck grappig met die 1 hand

is er op die serie als een eindseizoen gezet (zoals bv bij Dexter was aangekondigd destijds) om hebben ze nog genoeg ideeën voor het nog wat te rekken?

vond die broer van die redneck grappig met die 1 hand

Merle..

svky7s.jpg

ik mis sjein:(

Zolang de finale maar geen al te groot happy ending script krijgt ben ik blij.. Ik heb geen idee hoe het in de comics eindigt en in hoeverre ze daar van af gaan wijken, maar een serie als dit verdient gewoon een epic shocking ending. Bijvoorbeeld dat een en ander voorkomen had kunnen worden 'if', en dat ze daarmee bijvoorbeeld terugverwijzen naar gebeurtenissen voor de uitbraak waar de hoofdpersonen (in)direct bij betrokken waren. Bijvoorbeeld de serie 'Lost' hebben ze het laatste seizoen gewoon zwaar verpest met onlogische verklaringen van gebeurtenissen en 'the bigger picture' vind ik.

Zolang de finale maar geen al te groot happy ending script krijgt ben ik blij.. Ik heb geen idee hoe het in de comics eindigt en in hoeverre ze daar van af gaan wijken, maar een serie als dit verdient gewoon een epic shocking ending. Bijvoorbeeld dat een en ander voorkomen had kunnen worden 'if', en dat ze daarmee bijvoorbeeld terugverwijzen naar gebeurtenissen voor de uitbraak waar de hoofdpersonen (in)direct bij betrokken waren. Bijvoorbeeld de serie 'Lost' hebben ze het laatste seizoen gewoon zwaar verpest met onlogische verklaringen van gebeurtenissen en 'the bigger picture' vind ik.

volledig met eens. Anderzijds een einde zoals 'Dexter' is ook memorabel maar was iets te bruusk en shockerend

Heb Dexter niet gezien, maar hoorde dat het toch nog wel een beetje openeinde heeft!!

dexter wordt verliefd en een gigantische homo, laat een random seriemoordenaar gaan omdat hij "de nood niet meer voelt om hem te vermoorden" omdat hij verliefd is, die seriemoordenaar schiet vervolgens zn zus neer waardoor ze eindigt in een coma.
Hij laat vervolgens zn zoon achter bij een psychopathisch wijf dat bekend staat om mensen te vermoorden waar ze vast aan zit, haalt dan de stekker uit zn comatose zus, draagt haar naar zn boot en vaart midden in een gigantische storm waarbij je zn boot aan stukken geript ziet worden.
Tenslotte zie je hem als teruggetrokken houthakker in the middle of nowhere.

/discussie

Ik had verwacht dat er iemand ging binnenkomen met een serieus mentaal probleem of iemand die gewoon gek was geworden door de gebeurtenissen.

dexter wordt verliefd en een gigantische homo, laat een random seriemoordenaar gaan omdat hij "de nood niet meer voelt om hem te vermoorden" omdat hij verliefd is, die seriemoordenaar schiet vervolgens zn zus neer waardoor ze eindigt in een coma.
Hij laat vervolgens zn zoon achter bij een psychopathisch wijf dat bekend staat om mensen te vermoorden waar ze vast aan zit, haalt dan de stekker uit zn comatose zus, draagt haar naar zn boot en vaart midden in een gigantische storm waarbij je zn boot aan stukken geript ziet worden.
Tenslotte zie je hem als teruggetrokken houthakker in the middle of nowhere.

/discussie

Einde van Dexter was denk ik toch wel het slechtste einde dat ik ooit heb gezien, wat hebben ze die serie verdoet zeg. The walking dead kijk ik niet meer, gaat echt niet ineens weer heel vet worden.

comics zijn nog niet afgelopen. Gaat ook zeker nog jaren duren.

Overigens over de epi van vorige week. Als ze al zoveel aandacht besteden aan die lamme n*ger met z'n drankprobleem dan weet je dat de inspiratie ver zoek is bij de schrijvers. Oh ja, die smerige schurfthond had Daryl in z'n overgebleven testikel moeten happen.

Terug
Naar boven