Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het blijft een drama serie en dan kan je makkelijk voorspellen dat er telkens iets dramatisch gebeurd. Vond het een leuke en spannende afelevering.Dat huis was zo schoon dat er wel iets moest gebeuren. Ben echt benieuwd wat die plaats is waar ze heen gaan.
vond die broer van die redneck grappig met die 1 hand
yeah

misschien is 5 wel de laatste dan komen ze aan in D.C.
Zolang de finale maar geen al te groot happy ending script krijgt ben ik blij.. Ik heb geen idee hoe het in de comics eindigt en in hoeverre ze daar van af gaan wijken, maar een serie als dit verdient gewoon een epic shocking ending. Bijvoorbeeld dat een en ander voorkomen had kunnen worden 'if', en dat ze daarmee bijvoorbeeld terugverwijzen naar gebeurtenissen voor de uitbraak waar de hoofdpersonen (in)direct bij betrokken waren. Bijvoorbeeld de serie 'Lost' hebben ze het laatste seizoen gewoon zwaar verpest met onlogische verklaringen van gebeurtenissen en 'the bigger picture' vind ik.
volledig met eens. Anderzijds een einde zoals 'Dexter' is ook memorabel maar was iets te bruusk en shockerend

pls go
dexter was misschien wel memorabel, maar op een manier dat een gangrape door 8 grootgeschapen n*gers dat zou zijn![]()
Heb Dexter niet gezien, maar hoorde dat het toch nog wel een beetje openeinde heeft!!
Heb Dexter niet gezien, maar hoorde dat het toch nog wel een beetje openeinde heeft!!
Het blijft een drama serie en dan kan je makkelijk voorspellen dat er telkens iets dramatisch gebeurd. Vond het een leuke en spannende afelevering.Dat huis was zo schoon dat er wel iets moest gebeuren. Ben echt benieuwd wat die plaats is waar ze heen gaan.
dexter wordt verliefd en een gigantische homo, laat een random seriemoordenaar gaan omdat hij "de nood niet meer voelt om hem te vermoorden" omdat hij verliefd is, die seriemoordenaar schiet vervolgens zn zus neer waardoor ze eindigt in een coma.
Hij laat vervolgens zn zoon achter bij een psychopathisch wijf dat bekend staat om mensen te vermoorden waar ze vast aan zit, haalt dan de stekker uit zn comatose zus, draagt haar naar zn boot en vaart midden in een gigantische storm waarbij je zn boot aan stukken geript ziet worden.
Tenslotte zie je hem als teruggetrokken houthakker in the middle of nowhere.
/discussie
Zolang de finale maar geen al te groot happy ending script krijgt ben ik blij.. Ik heb geen idee hoe het in de comics eindigt en in hoeverre ze daar van af gaan wijken, maar een serie als dit verdient gewoon een epic shocking ending. Bijvoorbeeld dat een en ander voorkomen had kunnen worden 'if', en dat ze daarmee bijvoorbeeld terugverwijzen naar gebeurtenissen voor de uitbraak waar de hoofdpersonen (in)direct bij betrokken waren. Bijvoorbeeld de serie 'Lost' hebben ze het laatste seizoen gewoon zwaar verpest met onlogische verklaringen van gebeurtenissen en 'the bigger picture' vind ik.