AndroidHealthClinic

Serie: The Walking Dead

Wat een epic slechte episode weer... als het zo door gaat ga ik er iig mee kappen. Elke aflevering draait weer om een ander koppel wat samen ergens is beland, een bult gezeur door elk individu.

artikel is BIJNA even slecht als de werkelijke aflevering, alleszins zelfde BS gehalte

Iemand de aflevering van gisteren al gezien?

Iemand de aflevering van gisteren al gezien?

Jep

Terug wat meer toenadering tussen daryl en beth. Vraag me stilaan af wat het sanctuary gaat voorstellen, ergens vrees ik dat het gewoon een valtrap is. In een post-apocalyptisch tijdperk overal aanwijzingen naar een veilig onderkomen aanbrengen lijkt me moeilijk. Je moet dan voedsel en onderdak voor een hele hoop mensen voorzien. Misschien lokken ze gewoon mensen naar zich toe om ze te bestelen van hun proviand/wapens/nuttige zaken? Anderzijds kan het sanctuary gewoon iets van de overheid zijn maar dan zou zoiets wel op de posters/aanwijzingen aangegeven zijn denk ik.

Oja, in before Angelus zegt dat het weer een schijtaflevering was en zich afvraagt waarom hij de serie nog steeds volgt maar wel elke keer naar de aflevering kijkt :)

Hoe zit het eigenlijk, komt er vanavond een nieuw deel of was het nieuwe deel gisteren?

Hoe zit het eigenlijk, komt er vanavond een nieuw deel of was het nieuwe deel gisteren?

vandaag is herhaling. In Amerika kwam de aflevering afgelopen nacht al waardoor je hem via internet al kan kijken.

Morgen komt de nieuwe aflevering op Fox

vandaag is herhaling. In Amerika kwam de aflevering afgelopen nacht al waardoor je hem via internet al kan kijken.

Morgen komt de nieuwe aflevering op Fox

Thanks,

Dan ga ik morgen weer kijken... vond het al laat vanavond voor een nieuw deel:D

wat een schijtaflevering, waarom kijk ik deze serie nog.

:trollface:

Vermoed dat ze eerst Beth op gaan eten :(

Eindelijk weer eens meerdere groepen personages in een aflevering.. Ik heb eindelijk het gevoel dat het seizoen een beetje op gang begint te komen, maar er komen nog maar 3 afleveringen :roflol:

The_Walking_Dead_Season_3_Meme_Where's_Carl_Good_Times_DeadShed.jpg

Wat een show. :roflol:

Terminus aka het roofveld van de bikergang waar Daryl nu ook bij zit..
To good to be true..

gvd juist die aflevering gezien van vandaag/ gisteren. Die was KUUUUUUUT. Ze lengen dit veel te veel aan... :s

wel cool dat onze redneck pipo's tegenkwam

Terug
Naar boven