- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
wow wat is dit seizoen al weer een paar afleveringen fucking slecht zeg. Ongelooflijk.
niet meer kijken dan als je dat vindt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wow wat is dit seizoen al weer een paar afleveringen fucking slecht zeg. Ongelooflijk.
Met korreltje zout kijken joh�� Als je zo naar elke film gaat kijken heb je een zwaar leven ;-)

Blijft toch zonde. Hoe veel zout je er ook bij neemt. Tis echt niet zo moeilijk om gewoon een logisch verhaal te verzinnen. Zeker voor de meest bekeken serie op dit moment is het gewoon super armoedig. Treurig dat AMC zo met deze serie omgaat. Pure misachting van de kijker.
Loopt die Daryl gewoon doodleuk met een pijl in zijn bek die die net uit de kop van een zombie heeft getrokken.![]()
En in close combat situaties blijkt zo'n grote kruisboog nog steeds handiger te zijn dan pakweg een M4 rifle ...Ik hou van het genre en the walking dead is de enige televisie serie ooit over dit onderwerp. Dus ik blijf waarschijnlijk gewoon kijken. Maar het blijft jammer dat ze het zo verkrachten. Alsof ze gewoon geen moeite willen doen en de kijker niet serieus nemen. De comics en de games daarentegen zijn top.
Maar dit kan toch niemand een goede serie noemen? Het is niet slechts mijn mening, het is gewoon feitelijk slecht.
Lijstje bs uit aflevering van vandaag:
Waarom zijn er nauwelijks zombies in een miljoenenstad?
Omdat de zombies overal kunnen zijn, misschien is er ergens anders meer geluid oid waar ze op af zijn gegaan en zij miss in de stillere gebied zijn
Waarom komen er geen zombies op al dat geschiet af?
Zie antwoord 1, miss geen zombies in de buurt
Waarom kruipt die domme Carol kut achterstevoren door een deur?
Omdat ze fucking dom is
Hoe lang gaan die 3 pijlen van Darol in gods naam mee? Mist ie ooit uberhaupt?
Slaat idd nergens op. Was ergens getest op youtube. Pijl is meestal na 1 of 2 x schieten naar de klote, die kun je niet continu hergebruiken
Waarom heeft die n*ger extra wapens nodig?
Waarom niet? het is een fucking zombie apocalypse. Die jonge is ontsnapt uit dat ziekenhuis waar hij "beschermd" werd en nu staat hij er alleen voor
Waarom mag Carol die n*ger niet doodschieten van Daryl als hij hun wapens jat?
Tjah begrijp ik ook niet, normaal moord hij iedereen uit
Waarom wil Daryl hem eerst wel laten leven en later laten opvreten door een zombie?
Tjah
Waarom kruipen ze met zijn tweeen in die ambulance die op het randje van een brug balanceerd?
Ja dit is ook echt zo fucking achterlijk
Waarom had die ambulances geen schade terwijl hij de railing van de brug eruit had gereden?
Zie vorig antwoord
Hoe is het in gods naam mogelijk dat ze zo langzaam zijn dat ze vast komen te zitten in die ambulance terwijl ze al lang van te voren wisten dat er zombies aan kwamen?
Zie vorig antwoord
Hoe kan die ambulance precies op zijn wielen landen terwijl nooit mogelijk is en je in het shot daarvoor ziet dat ie op het punt staat op zijn dak te vallen?
Zie vorig antwoord
Waarom deukt het dak niet in als er een stel zombies van 30 meter hoogte bovenop vallen?
Zie vorig antwoord
Waarom rent die gekke Carol in gods naam zo maar voor die auto op het eind?
Zie vorig antwoord
ik heb de indruk dat ze kijkers verliezen.Bwa, niet super. Ik heb de indruk dat ze vooral wilden opbouwen naar de midseasonfinale van volgende week.
Blijft toch zonde. Hoe veel zout je er ook bij neemt. Tis echt niet zo moeilijk om gewoon een logisch verhaal te verzinnen. Zeker voor de meest bekeken serie op dit moment is het gewoon super armoedig. Treurig dat AMC zo met deze serie omgaat. Pure misachting van de kijker.
Loopt die Daryl gewoon doodleuk met een pijl in zijn bek die die net uit de kop van een zombie heeft getrokken.![]()