Fitness Seller

Serie: The Walking Dead

Ik hou van het genre en the walking dead is de enige televisie serie ooit over dit onderwerp. Dus ik blijf waarschijnlijk gewoon kijken. Maar het blijft jammer dat ze het zo verkrachten. Alsof ze gewoon geen moeite willen doen en de kijker niet serieus nemen. De comics en de games daarentegen zijn top.

Maar dit kan toch niemand een goede serie noemen? Het is niet slechts mijn mening, het is gewoon feitelijk slecht.

Lijstje bs uit aflevering van vandaag:
Waarom zijn er nauwelijks zombies in een miljoenenstad?
Waarom komen er geen zombies op al dat geschiet af?
Waarom kruipt die domme Carol kut achterstevoren door een deur?
Hoe lang gaan die 3 pijlen van Darol in gods naam mee? Mist ie ooit uberhaupt?
Waarom heeft die n*ger extra wapens nodig?
Waarom mag Carol die n*ger niet doodschieten van Daryl als hij hun wapens jat?
Waarom wil Daryl hem 5 minuten later wel leven laten opvreten door een zombie?
Waarom kruipen ze met zijn tweeen in die ambulance die op het randje van een brug balanceerd?
Waarom had die ambulances geen schade terwijl hij de railing van de brug eruit had gereden?
Hoe is het in gods naam mogelijk dat ze zo langzaam zijn dat ze vast komen te zitten in die ambulance terwijl ze al lang van te voren wisten dat er zombies aan kwamen?
Hoe kan die ambulance precies op zijn wielen landen terwijl nooit mogelijk is en je in het shot daarvoor ziet dat ie op het punt staat op zijn dak te vallen?
Waarom deukt het dak niet in als er een stel zombies van 30 meter hoogte bovenop vallen?
Waarom rent die gekke Carol in gods naam zo maar voor die auto op het eind?

Die is zo maar ff uit mijn blote hoofd. Kan waarschijnlijk zo nog 20 achterlijke, onlogische gebeurtenissen opnoemen in deze aflevering. En dat is eigenlijk het geval in elke aflevering.

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Doe je zelf een plezier en lees deze. Die neemt de consument ten minste wel serieus:

http://www.blanchardz.com/TheWalkin...(2004) (Digital 1920px TPB) (Zone-Empire).pdf

http://www.blanchardz.com/TheWalkingDead_Vol/TheWalkingDead.aspx

Met korreltje zout kijken joh Als je zo naar elke film gaat kijken heb je een zwaar leven ;-)

Met korreltje zout kijken joh�� Als je zo naar elke film gaat kijken heb je een zwaar leven ;-)

Dit inderdaad.
Ik had eigenlijk precies hetzelfde met alle punten, maar kijk er gewoon doorheen.
Vond het wel weer leuk om te zien wat er met Carol gebeurd is in de tussentijd + je leert iets over de character Carol.

Blijft toch zonde. Hoe veel zout je er ook bij neemt. Tis echt niet zo moeilijk om gewoon een logisch verhaal te verzinnen. Zeker voor de meest bekeken serie op dit moment is het gewoon super armoedig. Treurig dat AMC zo met deze serie omgaat. Pure misachting van de kijker.

Loopt die Daryl gewoon doodleuk met een pijl in zijn bek die die net uit de kop van een zombie heeft getrokken. :roflol:

Blijft toch zonde. Hoe veel zout je er ook bij neemt. Tis echt niet zo moeilijk om gewoon een logisch verhaal te verzinnen. Zeker voor de meest bekeken serie op dit moment is het gewoon super armoedig. Treurig dat AMC zo met deze serie omgaat. Pure misachting van de kijker.

Loopt die Daryl gewoon doodleuk met een pijl in zijn bek die die net uit de kop van een zombie heeft getrokken. :roflol:

Idd :) En in close combat situaties blijkt zo'n grote kruisboog nog steeds handiger te zijn dan pakweg een M4 rifle ...

Ik hou van het genre en the walking dead is de enige televisie serie ooit over dit onderwerp. Dus ik blijf waarschijnlijk gewoon kijken. Maar het blijft jammer dat ze het zo verkrachten. Alsof ze gewoon geen moeite willen doen en de kijker niet serieus nemen. De comics en de games daarentegen zijn top.

Maar dit kan toch niemand een goede serie noemen? Het is niet slechts mijn mening, het is gewoon feitelijk slecht.

Lijstje bs uit aflevering van vandaag:
Waarom zijn er nauwelijks zombies in een miljoenenstad?
Omdat de zombies overal kunnen zijn, misschien is er ergens anders meer geluid oid waar ze op af zijn gegaan en zij miss in de stillere gebied zijn

Waarom komen er geen zombies op al dat geschiet af?
Zie antwoord 1, miss geen zombies in de buurt

Waarom kruipt die domme Carol kut achterstevoren door een deur?
Omdat ze fucking dom is

Hoe lang gaan die 3 pijlen van Darol in gods naam mee? Mist ie ooit uberhaupt?
Slaat idd nergens op. Was ergens getest op youtube. Pijl is meestal na 1 of 2 x schieten naar de klote, die kun je niet continu hergebruiken

Waarom heeft die n*ger extra wapens nodig?
Waarom niet? het is een fucking zombie apocalypse. Die jonge is ontsnapt uit dat ziekenhuis waar hij "beschermd" werd en nu staat hij er alleen voor

Waarom mag Carol die n*ger niet doodschieten van Daryl als hij hun wapens jat?
Tjah begrijp ik ook niet, normaal moord hij iedereen uit

Waarom wil Daryl hem eerst wel laten leven en later laten opvreten door een zombie?
Tjah

Waarom kruipen ze met zijn tweeen in die ambulance die op het randje van een brug balanceerd?
Ja dit is ook echt zo fucking achterlijk

Waarom had die ambulances geen schade terwijl hij de railing van de brug eruit had gereden?
Zie vorig antwoord

Hoe is het in gods naam mogelijk dat ze zo langzaam zijn dat ze vast komen te zitten in die ambulance terwijl ze al lang van te voren wisten dat er zombies aan kwamen?
Zie vorig antwoord

Hoe kan die ambulance precies op zijn wielen landen terwijl nooit mogelijk is en je in het shot daarvoor ziet dat ie op het punt staat op zijn dak te vallen?
Zie vorig antwoord

Waarom deukt het dak niet in als er een stel zombies van 30 meter hoogte bovenop vallen?
Zie vorig antwoord

Waarom rent die gekke Carol in gods naam zo maar voor die auto op het eind?
Zie vorig antwoord

Check spoiler. Mijn conclusie, neem het met een korreltje zout. Er zijn fucking veel van dit soort momenten door de hele serie heen. Maar toch blijf ik het kijken omdat er op dit gebied en genre niks anders is.

redelijke aflevering deze week, niet super.

redelijk wat onlogische dingen ja maar zeker spannend om te kijken:rolleyes:

Deze was prima te doen.

Weejooooo

Wat een kut eind zeg

Strong timing is strong.
Laatste episodes hebben ze eindelijk nog eens een goeie portie gore laten zien :)
Bijna elke aflevering laten draaien rond die blonde t**f om ze dan door de kop te laten schieten. Geweldig.

Wowowow weet iemand al wanneer t weer verder gaat

8 februari.

Nice ep. Nu lang wachten...

Here we go again.

Ok dus toen Beth werd afgeknald, dat was ook de laatste episode? En ik maar die week erna stressen toen shaun of the dead op kwam ipv twd. Nou vanavond dan kijken hoe t vanaf t ziekenhuis verder gaat.

Terug
Naar boven