- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
mja als je hip hop kut vind zou ik power niet aanraden, gang related sowieso wel. the strain is ook wel leuk als je van horror houdt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ook aan het kijken
die gezichtsuitdrukkingen van die titans tho![]()

vind the 100 toch wel iets meer dan een 6,8 waard, ik vind het een 7,4![]()
Seizoen 1 van ´the 100´ net gezien. Bestaat uit 13 episodes
Het gaat over een groep van 100 'criminele' jongeren die vanuit een ruimteschip op aarde worden gedropt om te kijken of de aarde weer leefbaar is na de nucleaire oorlog. Ze zijn de eerste mensen die sinds 97 jaar weer op aarde komen.
´the 100´ laat echt twee verschillende kanten zien. Aan de ene kant is het een soort romantische tienerdrama met boordevol clichés en aan de andere kant is het een mysterieuze serie met zeer onverwachte momenten (zoals in Lost). Je moet geen robinson crusoe of survival men verhaal verwachten met allerlei overlevingstechnieken.
Toch ik vond ´the 100´ het zeker waard om te kijken en ik ga seizoen 2 zeker kijken als ie uitkomt
Eigen rating: 6,8
http://www.imdb.com/title/tt2661044/?ref_=nv_sr_1
vind the 100 toch wel iets meer dan een 6,8 waard, ik vind het een 7,4![]()
Als ze zich meer hadden gefocust op het overleven en er minder een tienerdrama van hadden gemaakt, was het 2 punten hoger geweestvind the 100 toch wel iets meer dan een 6,8 waard, ik vind het een 7,4![]()

Game of thrones vraag in spoiler:
Wordt er nog bekend waarom Theon Greyjoy wordt gemarteld? Ben nu aan het einde van S3
Game of thrones vraag in spoiler:
Wordt er nog bekend waarom Theon Greyjoy wordt gemarteld? Ben nu aan het einde van S3
Alsof je dan geen spoilers ziet...
reported voor spoiler btw, stumper