Fitness Seller

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Eerste 2 EP's van Gang Related gezien, vond het erg matig.
Slecht geacteerd en erg voorspelbaar.

Gang related, net episode van afgelopen donderdag gezien begint toch wel hard te worden aardig goede serie.

Power vind ik ook niet verkeerd.

mjah ben bij 12 nu. echt bizar dat ik die anime nog nooit gezien heb. echt goed

Ben nu bezig met het 2e seizoen van Hemlock Grove.
http://www.imdb.com/title/tt2309295/
In het genre 'fictie' is het zeker niet slecht.
Beter dan bv Sleepy Hollow of Under the Dome maar dan ook weer geen Penny Dreadful.

Ben ook bezig met Fargo
http://www.imdb.com/title/tt2802850/
Meesterwerkje imo. Eindelijk nog eens iets van het niveau Twin Peaks & minder (saaie) dialogen dan in True Detective.

Seizoen 1 van ´the 100´ net gezien. Bestaat uit 13 episodes

Het gaat over een groep van 100 'criminele' jongeren die vanuit een ruimteschip op aarde worden gedropt om te kijken of de aarde weer leefbaar is na de nucleaire oorlog. Ze zijn de eerste mensen die sinds 97 jaar weer op aarde komen.

´the 100´ laat echt twee verschillende kanten zien. Aan de ene kant is het een soort romantische tienerdrama met boordevol clichés en aan de andere kant is het een mysterieuze serie met zeer onverwachte momenten (zoals in Lost). Je moet geen robinson crusoe of survival men verhaal verwachten met allerlei overlevingstechnieken.

Toch ik vond ´the 100´ het zeker waard om te kijken en ik ga seizoen 2 zeker kijken als ie uitkomt :)

Eigen rating: 6,8
http://www.imdb.com/title/tt2661044/?ref_=nv_sr_1

vind the 100 toch wel iets meer dan een 6,8 waard, ik vind het een 7,4:P

Seizoen 1 van ´the 100´ net gezien. Bestaat uit 13 episodes

Het gaat over een groep van 100 'criminele' jongeren die vanuit een ruimteschip op aarde worden gedropt om te kijken of de aarde weer leefbaar is na de nucleaire oorlog. Ze zijn de eerste mensen die sinds 97 jaar weer op aarde komen.

´the 100´ laat echt twee verschillende kanten zien. Aan de ene kant is het een soort romantische tienerdrama met boordevol clichés en aan de andere kant is het een mysterieuze serie met zeer onverwachte momenten (zoals in Lost). Je moet geen robinson crusoe of survival men verhaal verwachten met allerlei overlevingstechnieken.

Toch ik vond ´the 100´ het zeker waard om te kijken en ik ga seizoen 2 zeker kijken als ie uitkomt :)

Eigen rating: 6,8
http://www.imdb.com/title/tt2661044/?ref_=nv_sr_1

vind the 100 toch wel iets meer dan een 6,8 waard, ik vind het een 7,4:P

Zal wel gewoon een b serie zijn.

---------- Post added at 23:20 ---------- Previous post was at 23:17 ----------

Iemand al begonnen met 24: Live Another Day?

Is dat wat dat 24?

Game of thrones vraag in spoiler:

Wordt er nog bekend waarom Theon Greyjoy wordt gemarteld? Ben nu aan het einde van S3

Naam docu: The Collective Evolution III
Onderwerp: Mensheid, samenhang, conciousness, mental shift, energie
Wat was (wel/ niet) interessant: Sowieso hele goede serie, dus kijk eerst CE1 en de CE2.
Cijfer 1-10: 9

Naam docu: Beyond Reason
Onderwerp: Meerdere onderwerpen maar onder andere moderne wetenschap v.s spiritueel onderzoek (enlightenment)
Wat was (wel/ niet) interessant: Ik denk dat er veel meer in deze wereld is dan dat wetenschap kan onderzoeken en dit kwam mooi naar voren in deze docu.
Cijfer 1-10: 7

Naam docu: The creator of MDMA (Ecstasy)
Onderwerp: Hoe mdma opnieuw leven werd ingeblazen door een wetenschapper die zelf heel veel stofjes heeft getest; Dr. Alexander "Sasha" Shulgin
Wat was (wel/ niet) interessant: Hoe ongelofelijk intelligent deze man is en super vet dat hij zelf heel veel uittest. Jammer dan weer dat de overheid deze man niet met rust laat. Ik heb de docu niet 100% aandachtig gekeken dus ik miste soms hier en daar waar het over ging (ondertiteling was echt wel handig geweest) maar misschien nog maar eens een keer kijken.
Cijfer 1-10: 7

lol moraalridder, wa een klote spoiler voor iemand die pas bij eind s3 is.

Prison Break
House of Cards
Arrow (erg matig)
Walking Dead (slecht)
Dexter
Suits
Sopranos
Homeland
Sons of Anarchy
Vampire Diaries
Band of Brothers
Revenge
Breaking Bad
Game of Thrones
White Collar ( na seiz1 gestopt)
Lost

Iemand nog leuke aanrader ?? Beetje drama/romantiek/thriller etc..?

Terug
Naar boven