AndroidHealthClinic

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Niet echt nee. In seizoen 3 wordt ook het hele seizoen opgebouwd als het ware.

gvd

The leftovers... nog steeds niet veel duidelijkheid

Ben op zoek naar een nieuwe serie. Moet al wel minstens 1 seizoen van uit zijn, elke week wachten op een nieuwe ep zie ik niet zitten.

Iemand nog iets dat ik mss over het hoofd heb gezien?

Ben op zoek naar een nieuwe serie. Moet al wel minstens 1 seizoen van uit zijn, elke week wachten op een nieuwe ep zie ik niet zitten.

Iemand nog iets dat ik mss over het hoofd heb gezien?

Suits, Breaking Bad, Walking Dead, True Detective, LOST, Prison Break, House, Banshee, Game of Thrones, Homeland, Soprano's, The Following, Vikings

Allemaal goede shit.

Het is vooral sloom eigenlijk en weinig actie, maar dat verandert dus niet?

Sloom? Ze stoppen een heel boek in 10 aflevering van 1 uur.
De gebeurtenissen gaan juist erg snel en gehaast, maar dat heb je altijd als een boek verfilmd wordt.
Welk gedeelte vind jij precies traag gaan? Ik vind namelijk het tegenovergestelde. :D

Of het moet zijn dat jij ongeduldig bent en je in de eerste aflevering van het eerste seizoen al volgroeide draken in kings landing vuur wilt zien spuwen.:cool:

Suits, Breaking Bad, Walking Dead, True Detective, LOST, Prison Break, House, Banshee, Game of Thrones, Homeland, Soprano's, The Following, Vikings

Allemaal goede shit.

TY

Suits kende ik niet, ziet er nogal drama-achtig uit? Zal is checken.

De rest kende ik al.

Nu bezig met Legend of Korra seizoen 3 :)
Vind het redelijk tegenvallen in vergelijking met de andere seizoenen, maar toch wel zeker de moeite waard

Sloom? Ze stoppen een heel boek in 10 aflevering van 1 uur.
De gebeurtenissen gaan juist erg snel en gehaast, maar dat heb je altijd als een boek verfilmd wordt.
Welk gedeelte vind jij precies traag gaan? Ik vind namelijk het tegenovergestelde. :D

Of het moet zijn dat jij ongeduldig bent en je in de eerste aflevering van het eerste seizoen al volgroeide draken in kings landing vuur wilt zien spuwen.:cool:

Alles, boeken niet gelezen..

Boardwalk Empire is ook vet Mutant

L'autre vie de Richard Kemp
alvarez-avec-jean-hugues-anglade-melanie-thierry-philippe-berodot-pierre-moure-2013-941910883_ML.jpg

Goeie sterke misdaad/thriller

De film bouwt de spanning goed op, en heb heel de film met spanning lopen kijken.
Weet een goeie sfeer neer te zetten van de tijdsverschillen en ook de acteerprestaties zijn erg sterk,
Wat alleen een beetje afbreuk doet aan de film, en je toch met een beetje ontrevreden gevoel overlaat: het begint zo sterk.. maar op het eind blijven er nog teveel gaten en vragen over.

Film gaat over een rechercheur die moord onderzoekt en dan gelijkenissen ziet met een moord 20 jaar geleden.. en dan plots... 20 jaar geleden in de tijd komt.

had de film eigenlijk een hoger cijfer gegeven, maar vanwege het einde 3*
zeker nog de moeite waard te zien alleen daardoor niet de knaller die het had kunnen zijn

- Penny Dreadful, Drama/Horror met o.a. Eva Green, Josh Hartnett & Timothy Dalton. Verrassend leuk, goede special effects, titties.
- Silicon Valley, leuke comedy.

Terug
Naar boven