MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben op zoek naar een nieuwe serie. Moet al wel minstens 1 seizoen van uit zijn, elke week wachten op een nieuwe ep zie ik niet zitten.
Iemand nog iets dat ik mss over het hoofd heb gezien?
Het is vooral sloom eigenlijk en weinig actie, maar dat verandert dus niet?

Suits, Breaking Bad, Walking Dead, True Detective, LOST, Prison Break, House, Banshee, Game of Thrones, Homeland, Soprano's, The Following, Vikings
Allemaal goede shit.
Sloom? Ze stoppen een heel boek in 10 aflevering van 1 uur.
De gebeurtenissen gaan juist erg snel en gehaast, maar dat heb je altijd als een boek verfilmd wordt.
Welk gedeelte vind jij precies traag gaan? Ik vind namelijk het tegenovergestelde.
Of het moet zijn dat jij ongeduldig bent en je in de eerste aflevering van het eerste seizoen al volgroeide draken in kings landing vuur wilt zien spuwen.![]()
Nu bezig met Legend of Korra seizoen 3
Vind het redelijk tegenvallen in vergelijking met de andere seizoenen, maar toch wel zeker de moeite waard
Net, lange pilot nog niet veel duidelijk maar ik wacht vol spanning af op episode 2. Lijkt me wel een topper te gaan worden.
Vind het verhaal rond Zaheer toch wel het interessantsteIk vindt seizoen 1 en 3 het best, seizoen 2 was gewoon dramatisch.
Alleen zijn stem klopt niet bij zijn uiterlijk- Penny Dreadful, Drama/Horror met o.a. Eva Green, Josh Hartnett & Timothy Dalton. Verrassend leuk, goede special effects, titties.
- Silicon Valley, leuke comedy.

twijfel eraan om penny dreadfull te kijken...
aanrader?
Ik vind het wel vermakelijk, ben redelijk kritisch vind ik zelf.
En zoveel soeps is er verder nu toch niet qua nieuwe series.