- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
Ja, best goed.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
House of cards S03 was toch wel erg tof, deze serie staat toch wel in mijn top 5 misschien wel.
Suits gaat echt heel slecht mee. Romantische drama geworden. Denk niet meer dat ik dat nog door kijk.
Better call Saul was mwoa mwao imo. Wel ok maar niet super. Benieuws waar het naar toe gaat maar niet iets waar ik heel erg naar uit kijk.
Het ging steeds minder over de advocatuur en meer over de relatie shizzle. De beste advocaten serie is nog steeds boston legal.Kom je daar nu pas achterHet ging steeds minder over de advocatuur en meer over de relatie shizzle. De beste advocaten serie is nog steeds boston legal.
Vanaf welk seizoen kakt het een beetje in? Ik heb de eerste twee gezien en vond die echt super vet.
Voor Daredevil wordt aardig wat reclame gemaakt volgens mij, heb net de eerste aflevering maar eens gecheckt. Ben niet echt onder de indruk nog maar dat kan nog komen, vond het ook niet perse slecht ofzo maar had niet de drang direct de tweede aflevering te gaan checken.
.Iemand serie Stalker gezien? Is t wat? Ben homeland aan het kijken maar vind seizoen drie wat matig beginnen. Ben pas bij aflevering vier daarvan.
Het is wel een prima serie helaas zal het na seizoen 1 stoppen aangezien hij gecancelled is.
Oh lol, dan laat maar. Vond Almost Human ook vet, bleek ook na eerste seizoen te cancelen, best jammer.