MuscleMeat

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

House of cards S03 was toch wel erg tof, deze serie staat toch wel in mijn top 5 misschien wel.

Suits gaat echt heel slecht mee. Romantische drama geworden. Denk niet meer dat ik dat nog door kijk.

Better call Saul was mwoa mwao imo. Wel ok maar niet super. Benieuws waar het naar toe gaat maar niet iets waar ik heel erg naar uit kijk.

House of cards S03 was toch wel erg tof, deze serie staat toch wel in mijn top 5 misschien wel.

Suits gaat echt heel slecht mee. Romantische drama geworden. Denk niet meer dat ik dat nog door kijk.

Better call Saul was mwoa mwao imo. Wel ok maar niet super. Benieuws waar het naar toe gaat maar niet iets waar ik heel erg naar uit kijk.

Kom je daar nu pas achter :rolleyes: Het ging steeds minder over de advocatuur en meer over de relatie shizzle. De beste advocaten serie is nog steeds boston legal.

Olympus episode 1...spijt dat ik de moeite heb gedaan om deze te downloaden. Waardeloos.

Kom je daar nu pas achter :rolleyes: Het ging steeds minder over de advocatuur en meer over de relatie shizzle. De beste advocaten serie is nog steeds boston legal.

Vanaf welk seizoen kakt het een beetje in? Ik heb de eerste twee gezien en vond die echt super vet.

Ik vind het nog steeds een goede serie, maar het is inderdaad wel zo dat de persoonlijke relaties tussen de personages een zeer belangrijke rol spelen in het hele verhaal.

Seizoen 3 ben ik ook gestopt met Suits omdat het te veel een soap werd.

Net heb ik het derde seizoen van House of Cards afgekeken. Nog steeds top kwaliteit. Kijk uit naar volgend seizoen.

Voor de mensen die nog niet gehoord hadden van de serie Daredevil, ik kan hem zeker weten aan raden ben pas bij episode 5 maar zeker de moeite waard :).

Voor Daredevil wordt aardig wat reclame gemaakt volgens mij, heb net de eerste aflevering maar eens gecheckt. Ben niet echt onder de indruk nog maar dat kan nog komen, vond het ook niet perse slecht ofzo maar had niet de drang direct de tweede aflevering te gaan checken.

Was zelf heel erg te spreken over daredevil, heb zelden zo snel een serie er doorheen gebrand. Vandaag zelfs mijn cardio sessie verdubbeld omdat ik het zo spannend vond dat ik niet kon stoppen met kijken (kijk series tijdens cardio)

Eindresultaat: 90min op de crosstrainer : 1050kcal verbrand

Voor Daredevil wordt aardig wat reclame gemaakt volgens mij, heb net de eerste aflevering maar eens gecheckt. Ben niet echt onder de indruk nog maar dat kan nog komen, vond het ook niet perse slecht ofzo maar had niet de drang direct de tweede aflevering te gaan checken.

Het word wel beter, geloof me :).

Ik ben het eens met de bovenstaande reacties: de eerste afl. van Daredevil was niet bijzonder spannend. Ik geef het wel een kans tijdens de cardio sessies. Fiets + laptop erbij.

Mocht iemand op zoek zijn naar een nieuwe serie, dan raad ik Penny Dreadful aan. Seizoen 2 is inmiddels begonnen.

http://www.imdb.com/title/tt2628232/?ref_=nv_sr_1

BBC Coast The Netherlands

tranen in mn ogen om wat voor een mooi land we wonen

Iemand serie Stalker gezien? Is t wat? Ben homeland aan het kijken maar vind seizoen drie wat matig beginnen. Ben pas bij aflevering vier daarvan.

Oh lol, dan laat maar. Vond Almost Human ook vet, bleek ook na eerste seizoen te cancelen, best jammer.

Ja, Almost human was ook vet zo zijn er tegenwoordig wel veel series die wel leuk zijn die door het brede aanbod gewoon gecancelled worden.

Ik vond stalker maar mwa, veel te voorspelbaar allemaal.

Ik ben op zoek naar een goeie torrent met het liefst minimaal 720p kwaliteit en met NL of Engelse subs, van Justified season 5 en 6, heeft iemand die voor mij?

Terug
Naar boven