XXL Nutrition

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Mr. Robot
http://www.imdb.com/title/tt4158110/
F-the-system-AD-640x480.jpg

t*ring wat een vette serie, hackers en conspiracies spreekt mij natuurlijk ook enorm aan. :D
Serie is net begonnen, ben benieuwd waar het naar toe gaat en of het dit niveau kan aanhouden.

Iemand die VEEP kijkt?

Nog chille series die lekker weg kijken met een aflevering van ongeveer 25 minuten?
Altijd wel chill als 'tussendoortje'

Ray Donovan is weer begonnen...

Ray Donovan is weer begonnen...

Ben met S2 bezig atm, die had ik nog niet eens gezien. Die FBI dude is echt een baas :roflol:

Is that true? Christ, is there anyone who wasn't there?

I'll take care of it.

Yeah, how you gonna do that? You gonna take him upstairs and f**k him like that reporter?

Weer lekker aan de slag met The Last Ship, één van mijn favo's momenteel.

Haha ja, zeikwijf is het. Mijn vriendin vind zijn dochter irritant, gewoon omdat ze een gaar hoofd heeft. :p

Vind die vrouw ook maar gaar, hij kan veel beter krijgen.

Maarja in zo'n beetje alle series waarin de vader de hoofdrol speelt, heb ik een hekel gehad aan de rest van z'n gezin. De enige reden waarom die zo veel in beeld zijn is om het wat realistischer te maken.

Gister de eerste aflevering van Dexter gekeken, ga nu aan de tweede beginnen. Ben benieuwd of het me zover kan boeien dat ik de hele serie ga kijken.

Mijn tip:
Kijk tot en met seizoen 4 en laat dan voor wat het is. De laatste seizoenen zijn matig tot waardeloos (vooral het laatste seizoen). Seizoen 1 en 4 van Dexter zijn steengoed.
Zelfs als je seizoen 1 tot en met alleen seizoen 4 zou kijken, spreek ik van een goede final episode en een mooie afsluiting van de serie.

Terug
Naar boven