MuscleMeat

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Begonnen aan Outlander. Ben nu bij aflevering 7 en kijkt goed weg vind ik. Leuk om een serie te kijken met een andere sfeer en tijd dan ik gewend ben.

Begonnen met MocroMaffia op videoland.

Making a Murderer 2 op Netflix te zien.

Famke de docu. :)

Op netflix staat een documentaire over Ronnie Coleman. Wel aardig.

FBI files was vroeger altijd wel leuk.

Kijk nu ook 'Bobby Kennedy for president' op netflix.

Ben meer een Robert dan een Jack guy tbh :)

inb4 waarvan akte

Wat vonden jullie van La Casa de Papel? Zodra ik de gelijkenis zag met Reservoir Dogs en een aantal scenes die ik amateuristisch en ongeloofwaardig vond... had ik er genoeg van.

Ben herbegonnen met het bekijken van het laatste seizoen van The X-files; Het heeft heel wat van zijn glorie verloren (ik was vroeger een extreme fan)... maar vind het nog goed meevallen. Scully is wel heel erg veranderd; Zeer mager geworden en haar schedel lijkt groter dan die van de aliens waar ze al dan niet in wil geloven.

Toen ik een poging deed om Better Cal Saul te gaan kijken was ik na 1 á 2 afleveringen meteen al afgehaakt.
Ik vond die geweldig. Ik moet het laatste seizoen nog starten maar ik vind het echt heel goed. Wat vond je er niet goed aan?

Ik had "De slimste mens" opgenomen en na het bekijken bleek ik een deel van een andere serie te hebben opgenomen: "Lucifer". Ik dacht, ik geef het een kans.... maar mijn god!!! wat een bagger!!!!!!!En Rotten Tomatoes geeft dit een score van bijna 100;
Weer een site die je niet kan vertrouwen.

Laatst bewerkt:
Ik had "De slimste mens" opgenomen en na het bekijken bleek ik een deel van een andere serie te hebben opgenomen: "Lucifer". Ik dacht, ik geef het een kans.... maar mijn god!!! wat een bagger!!!!!!!En Rotten Tomatoes geeft dit een score van bijna 100;
Weer een site die je niet kan vertrouwen.

Verschillende mensen, verschillende smaken. Is Lucifer een top-serie? Nee zeker niet. Kijkt het lekker weg? Voor de meesten wel. Voldoet aan: Vrouwen, Drank, soms wat actie, niet helemaal realistisch, wat liefde, wat zeefperceptie. Prima om op de bank te kijken met een glas Whiskey.

Gisteren begonnen met The Haunting of Hill House. Bevalt me erg goed :)

Terug
Naar boven