ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarschijnlijk zullen al die miljoenen mensen die er al maanden op wachten zich dan wel vergissen, kan gebeurenSrs ik heb die shit echt met 1 oog gekeken kon er simpelweg de aandacht niet bij houden.
Je merkt echt dat die serie is gemaakt om zo veel mogelijk mensen te pleasen. De dialoog is zo fucking cheesy met continu zo’n moment waarbij je weet: hey een grapje, oeh een intrigerende opmerken (met daarbij behorende staar), etc etc. Alles voelt zo ontzettend gemaakt en geforceerd en alles ligt er zo dik bovenop.
Het was voorheen nog een vrij ‘intelligente’ serie maar de laatste seasons zijn echt hersenloos vermaak voor ‘common folks’.
Ja dit is heel arrogant maar ik ben een hoog geleide G en ik kijk alleen underground arthouse voor mensen die nog eens een boek lezen verdomme.
Ik lig er ook al een tijd uit qua serie en TV en kijk alleen beetje docu’s en youtube en als je dan weer zo’n ‘binge-serie’ aanzet dan voelt het allemaal alsof je naar the Bold and the Beautiful zit te kijken.
Undercover op Netflix. Beetje penoza achtig maar wel een vette serie.
Wij zijn er gisteren ook aan begonnen, mooi acteerwerk, goed gecast bijna boven de Nederlandse standaard. Netflix doet dat wel heel erg goed in vergelijking tot veel andere Nederlandse producenten.
Vanavond afl. 5 zien
Nog 4 te gaan.Gisteravond begonnen en zit al halverwege aflevering 6. Goede aanrader!
Volgens mij zijn ze seizoen twéé aan het opnemen al.Gisteravond begonnen en zit al halverwege aflevering 6. Goede aanrader!
Net aan begonnen, Spaanse serie. Doen het goed de laatste tijd dus ben benieuwd. Enigszins raakvlakken met The Bridge.
Kan je deze kijken, als je geen HBO hebt? Ziggo maakt de dienst uit met HBO en ik heb geen Ziggo.
Chernobyl, erg indrukwekkend. De politieke spelletjes, onwetendheid van mensen, de ramp van minuut tot minuut en wat er precies misging, de opruiming van alle radioactieve zooi en dan de helden die wisten dat ze ziek zouden worden en zichzelf toch opofferden voor het grotere geheel. Super mooi en triest, aanrader.
https://delagarde.nl/chernobyl-miniserie-komt-tevens-naar-canvas
Jij bent laat lol. Leuke serie wel. Undercover is beterMocro Maffia.
3e aflevering slechts maar het is tot dusver vermakelijk.

Undercover is wachten op 2e seizoen, erg vermakelijk. Ik ben laat klopt. Wacht meestal met hypes en NL series vind ik vaak tenenkrommend slecht. Laatste tijd is het veel beter. Niet van dat softe moordvrouwen gepeupel. Penoza, seizoen 1 was een goed begin.Jij bent laat lol. Leuke serie wel. Undercover is beter![]()