lilium
Cool Novice
- Waardering
- 0
Beste dbbers,
Na lang wat aangekloot te hebben in de gym, heb ik nu toch besloten om
eens fatsoenlijk te gaan trainen. Dat betekent helaas geen deadlifts ( vertrouw ik mezelf niet mee door slechte houding en rug), maar wel hard trainen en op het eten letten.
Omdat ik zelf nogal snel de neiging heb om van dingen na een tijdje af te zien, wilde ik een blog bijhouden.
Over mezelf: Ik ben 1.82 en weeg 63 kilo.Bf weet ik niet,schat niet erg hoog. Aangezien ik nu al 1,5 week ziek ben, heb ik al die tijd geen gewichten meer aangeraakt behalve het gewicht van mijn dekbed. Ik heb dus even geen idee van mijn 'stats', die toch al niet zo goed waren.
Mijn doelen:
Ik wil minimaal 70 kilo gaan wegen, met een laag Bf.
Wat ga ik doen om dat te bereiken:
-Veel eten, minder snoepen
-Hard trainen en 3-split schema aanhouden
Moeilijkheden om mijn doel te bereiken zijn vooral school (examenjaar, examens komen er zo aan) en tijd (school+bijbaan).
Vanaf volgende week zal ik pas weer beginnen met trainen en zal dan ook met een nieuw trainingsschema werken.
Dat was mijn eerste bericht, ik hoop dat misschien iemand het zal lezen,
tips en motivatie zijn altijd welkom!
Groeten,
Lilium
Wijziging: Fok de slechte houding, ik ga gewoon deadliften en squaten!
Na lang wat aangekloot te hebben in de gym, heb ik nu toch besloten om
eens fatsoenlijk te gaan trainen. Dat betekent helaas geen deadlifts ( vertrouw ik mezelf niet mee door slechte houding en rug), maar wel hard trainen en op het eten letten.
Omdat ik zelf nogal snel de neiging heb om van dingen na een tijdje af te zien, wilde ik een blog bijhouden.
Over mezelf: Ik ben 1.82 en weeg 63 kilo.Bf weet ik niet,schat niet erg hoog. Aangezien ik nu al 1,5 week ziek ben, heb ik al die tijd geen gewichten meer aangeraakt behalve het gewicht van mijn dekbed. Ik heb dus even geen idee van mijn 'stats', die toch al niet zo goed waren.
Mijn doelen:
Ik wil minimaal 70 kilo gaan wegen, met een laag Bf.
Wat ga ik doen om dat te bereiken:
-Veel eten, minder snoepen
-Hard trainen en 3-split schema aanhouden
Moeilijkheden om mijn doel te bereiken zijn vooral school (examenjaar, examens komen er zo aan) en tijd (school+bijbaan).
Vanaf volgende week zal ik pas weer beginnen met trainen en zal dan ook met een nieuw trainingsschema werken.
Dat was mijn eerste bericht, ik hoop dat misschien iemand het zal lezen,
tips en motivatie zijn altijd welkom!
Groeten,
Lilium
Wijziging: Fok de slechte houding, ik ga gewoon deadliften en squaten!
Laatst bewerkt: